2025-11-24, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag kan ha förståelse för att man har social fobi, men hur kan det vara läskigt att kontakta en random följare och bara be om adress och sen skicka vinsten?

”För att hon har en grovförlossningsskada och jätte mycket mens”. Haha förlåt.

Men de är så dumt! Hon gör bort sig gång på gång.
Senast redigerad av Hajmedii 2025-11-24 kl. 20:34.
Citera
2025-11-24, 20:57
Medlem
Två utlottningar, två vinster till personer Hanna känner personligen. Hur har hon mage att ens göra såhär när hon vet att det kommer fram och att hennes fb tråd är längre än Bianca Ingrossos?
Är Hanna svagbegåvad på riktigt?
Citera
2025-11-24, 21:03
Medlem
Citat:
Jag kan ha förståelse för att man har social fobi, men hur kan det vara läskigt att kontakta en random följare och bara be om adress och sen skicka vinsten?

Jag tror inte det är att hon inte vågar, utan hon vill inte lägga pengar på någon random person
Citera
2025-11-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror inte det är att hon inte vågar, utan hon vill inte lägga pengar på någon random person
Så är det kanske
Citera
2025-11-24, 21:56
Medlem
Vad tjatigt det blir när samma klipp läggs upp flera gånger. De klippen ligger ju redan på hennes instagram. Dessutom har hon lagt upp vissa klipp i sin story flera gånger
Citera
2025-11-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Två utlottningar, två vinster till personer Hanna känner personligen. Hur har hon mage att ens göra såhär när hon vet att det kommer fram och att hennes fb tråd är längre än Bianca Ingrossos?
Det tror jag inte. Det hade nog förskolan eller bvc märkt och lämnat oro
Citera
2025-11-24, 22:16
Medlem
Citat:

Känner hon henne också? Hur vet ni? Fan vad lågt, nu blir jag uppriktigt irriterad.
Citera
2025-11-24, 22:18
Medlem
Fp
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-11-24 kl. 22:20.
Citera
2025-11-24, 22:19
Medlem
Citat:
Det tror jag inte. Det hade nog förskolan eller bvc märkt och lämnat oro

Nu verkar det som att Kebab sköter sådana kontakter så vem vet.
Citera
2025-11-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
https://imgur.com/a/zVrh8SO

Av över 8000 tävlande…

Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Känner hon henne också? Hur vet ni? Fan vad lågt, nu blir jag uppriktigt irriterad.

De är gamla polare, eller känner iaf varandra sen förr 🤔
Citera
2025-11-24, 22:21
Medlem
Citat:
Detta jag menade 🤔

Otroligt dåligt. Att hon inte skäms.
Citera
2025-11-24, 22:30
Medlem
Den förra "vinnaren" av Hannas första tävling hade också loppiskontakter (förutom att "vinnaren" bodde i samma håla Hanna vuxit upp i och den som taggade var Hannas nuvarande granne).

Verkar onekligen som att Hanna väljer bekanta, folk hon känner genom att ha besökt deras butiker en miljon gånger (Hanna älskar loppisar).

Detta är inget lotteri utan Hanna köper saker på sitt företag som hon sen ger bort till folk hon känner. Undrar om inte detta går under bedrägligt beteende som faktiskt är straffbart. Förutom att Hanna (och säkert vinnaren) ska betala skatt på varor hon ger bort till vänner och bekanta (finns säkert någon som är bra mycket mer insatt i exakta regler än jag).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in