2025-08-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Man måste ha åldern inne vet du 😛

Verkligen inget hat mot Hanna som inte hänger på bolaget för jämnan, det låter bara sunt, men det finns "nyttigare" alternativ om man vill hålla nere sockernivån efter en gbp operation.
ja, 100%. man måste liksom inte alltid maxa sockerhalten 😳
Citera
2025-08-15, 22:55
Medlem
[quote=Gotyourback|92703416]
Är inte alls förvånad att Hanna dricker tre apor 😂
[/QUOTE
Exakt min tanke😂
Citera
2025-08-16, 08:42
Medlem
Så trevligt de verkar ha det på campingen.
Citera
2025-08-16, 08:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Dagobertmacka har fått en ny betydelse. Numera är det bara en...
Citera
2025-08-16, 09:07
Medlem
När HT:s försvarare till och med skriver att Tre Apor är gott, då vet man vad det är för folk. Finns väl ingen vuxen som dricker det blasket? Är ju ungdomar och Hanna-folk.
Vad tror vi? Ska de redan hem idag trots att de packat för två veckor
Citera
2025-08-16, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Dagobertmacka har fått en ny betydelse. Numera är det bara en...

Haha jag blev förvånad att hon ens kände till det konceptet. Men alltså en macka med gurka på osten kvalar inte in..

Och givetvis är skärmen på till frukost. En del av tjusningen med campinglivet är väl ändå att lämna skärmar hemma och umgås. Det ska vara lite enklare liv tycker jag. Roligt också att hon vill ha en egen husvagn, lycka till att reda ut maxlaster och jämvikt osv..
Citera
2025-08-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Haha jag blev förvånad att hon ens kände till det konceptet. Men alltså en macka med gurka på osten kvalar inte in..

Och givetvis är skärmen på till frukost. En del av tjusningen med campinglivet är väl ändå att lämna skärmar hemma och umgås. Det ska vara lite enklare liv tycker jag. Roligt också att hon vill ha en egen husvagn, lycka till att reda ut maxlaster och jämvikt osv..
Det har hon K till 👌🏻
Citera
2025-08-16, 09:19
Medlem
Citat:

K kanske är haj på maxlaster osv
Citera
2025-08-16, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det har hon K till 👌🏻

Hur vet du att han kan det? Ingen av dom verkar vara den händiga typen. De kan ju inte ens hålla ordning på sin lilla gräsmatta.
Citera
2025-08-16, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
När HT:s försvarare till och med skriver att Tre Apor är gott, då vet man vad det är för folk. Finns väl ingen vuxen som dricker det blasket? Är ju ungdomar och Hanna-folk.
Vad tror vi? Ska de redan hem idag trots att de packat för två veckor
Ja ingen normal vuxen på 30+ kan väl seriöst tycka att Tre Apor är gott? Det var go-to-vinet när man först fick börja gå på systemet.

Jag vet inte vad för jargong andra har med vänner och familj men skulle jag komma med en flaska tre apor eller black tower till våra tillställningar hade alla undrat vad som var fel med mig.

Däremot tycker jag att det är bra att Hanna inte dricker mycket alkohol, det är väldigt sällan hon gör det. Varför lyfter inte Hanna-kramarna det istället för att säga att Tre Apor är gott? Eller är de alla runt 18-21 år?
Citera
2025-08-16, 09:24
Medlem
Citat:
Hur vet du att han kan det? Ingen av dom verkar vara den händiga typen. De kan ju inte ens hålla ordning på sin lilla gräsmatta.
Men snälla. Hur svårt är det att fixa jämvikt osv? De kan nog googla sig till det annars.
Citera
2025-08-16, 09:25
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:

Ofta "hitta-på-egna-ord-med-felaktig-betydelse" 🫣

Håller med om campinglivet, där skulle jag definitivt ha lämnat skärmarna hemma. MEN om något ska dokumenteras hade jag nog knäppt några foton per dag och SEN lagt ut som en trevlig reel där man kan följa deras dagar som varit i en kort video (utan voiceover för HTs del).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in