2025-08-16, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Ja ingen normal vuxen på 30+ kan väl seriöst tycka att Tre Apor är gott? Det var go-to-vinet när man först fick börja gå på systemet.

Jag vet inte vad för jargong andra har med vänner och familj men skulle jag komma med en flaska tre apor eller black tower till våra tillställningar hade alla undrat vad som var fel med mig.

Däremot tycker jag att det är bra att Hanna inte dricker mycket alkohol, det är väldigt sällan hon gör det. Varför lyfter inte Hanna-kramarna det istället för att säga att Tre Apor är gott? Eller är de alla runt 18-21 år?
Jag är fullt normal och gillar det. Sedan håller jag med om att det finns trevligare vin till tillställningar men det fungerar absolut. Jo, super av Hanna att inte dricka ofta. 👌🏻
Citera
2025-08-16, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ofta "hitta-på-egna-ord-med-felaktig-betydelse" 🫣

Håller med om campinglivet, där skulle jag definitivt ha lämnat skärmarna hemma. MEN om något ska dokumenteras hade jag nog knäppt några foton per dag och SEN lagt ut som en trevlig reel där man kan följa deras dagar som varit i en kort video (utan voiceover för HTs del).
Hoppas att det kommer en trevlig reel.
Citera
2025-08-16, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Ja ingen normal vuxen på 30+ kan väl seriöst tycka att Tre Apor är gott? Det var go-to-vinet när man först fick börja gå på systemet.

Jag vet inte vad för jargong andra har med vänner och familj men skulle jag komma med en flaska tre apor eller black tower till våra tillställningar hade alla undrat vad som var fel med mig.

Däremot tycker jag att det är bra att Hanna inte dricker mycket alkohol, det är väldigt sällan hon gör det. Varför lyfter inte Hanna-kramarna det istället för att säga att Tre Apor är gott? Eller är de alla runt 18-21 år?
Varför lyfter du inte enbart det faktum att hon knappt dricker något istället för att skriva vad du anser om både vinet och om folk som dricker det?
Citera
2025-08-16, 09:36
Medlem
Citat:
Dagobertmacka har fått en ny betydelse. Numera är det bara en...

Men hon slänger sig med ord som hon inte har en aning om betydelsen.
Hade hon vetat det så hade hon förstått att det krävs mer än en ostskiva och gurka på mackan.

Men roligt blir det när hon har "otur" i tänkandet
Citera
2025-08-16, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Hade hon vetat det så hade hon förstått att det krävs mer än en ostskiva och gurka på mackan.

Hon ville nog skoja till det
Citera
2025-08-16, 09:38
Medlem
Om man är sockermissbrukare som HT uppenbarligen är så är nog Tre Apor ett självklart val.
Att ungdomar gillar det beror nog också på att det är ett av de billigaste vinerna.
Citera
2025-08-16, 09:47
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22

Jaaa, alltid lika underhållande 😂
Citera
2025-08-16, 09:49
Medlem
Citat:
Ofta "hitta-på-egna-ord-med-felaktig-betydelse" 🫣

Håller med om campinglivet, där skulle jag definitivt ha lämnat skärmarna hemma. MEN om något ska dokumenteras hade jag nog knäppt några foton per dag och SEN lagt ut som en trevlig reel där man kan följa deras dagar som varit i en kort video (utan voiceover för HTs del).
Hon får ju skit när hon lägger ut i efterhand.
Citera
2025-08-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Haha jag blev förvånad att hon ens kände till det konceptet. Men alltså en macka med gurka på osten kvalar inte in..

Och givetvis är skärmen på till frukost. En del av tjusningen med campinglivet är väl ändå att lämna skärmar hemma och umgås. Det ska vara lite enklare liv tycker jag. Roligt också att hon vill ha en egen husvagn, lycka till att reda ut maxlaster och jämvikt osv..

var ser du skärmen?

nä, det är ju bara en vanlig jävla macka 😂 noll koll som vanligt
Citera
2025-08-16, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hon får ju skit när hon lägger ut i efterhand.
ja, när hon säger exempelvis "ni ska få hänga med på allt!" och sen (i bästa fall) lägger upp snuttar av det två veckor senare.
Citera
2025-08-16, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du missade frågorna och svarade på den enda ickefrågan. 😂

Vad ska jag svara på? Om Hanna brukar dricka Tre Apor? Hon gjorde det igår uppenbarligen? Det räcker väl?
Citera
2025-08-16, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
var ser du skärmen?

Finns video på snap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto