2025-08-14, 20:35
Medlem
Vet inte varför hon fortsätter köpa kläder när vi ser henne i samma bruna klänning stup i kvarten
Citera
2025-08-14, 20:38
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Vet inte varför hon fortsätter köpa kläder när vi ser henne i samma bruna klänning stup i kvarten
Vad är kjol-shotts? 😂 Kanske en dialektal fråga men höstfärgerna i år är brunt och vinrött - passar bra i HTs garderob 🥸
Citera
2025-08-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ja och den är ju så ful, en riktig tantklänning som borde hamnat på Vinted. Det blir ju spännande att se hur länge det dröjer innan kjol-shottsen och det andra hamnar där också! Hon köper ju mycket kläder som hon aldrig använder.
Citera
2025-08-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja och den är ju så ful, en riktig tantklänning som borde hamnat på Vinted. Det blir ju spännande att se hur länge det dröjer innan kjol-shottsen och det andra hamnar där också! Hon köper ju mycket kläder som hon aldrig använder.

Tycker den är superfin och färgen klär Hanna, men jag är ju tant också ja så ☺️
Och kanske ett troll eftersom jag tycker klänningen är fin 🤩
Senast redigerad av Anso22 2025-08-14 kl. 21:09.
Citera
2025-08-14, 21:06
Medlem
Citat:

Tänker samma. Den, lila klänningen och randiga skjortan. Och alltid de fula plasttofflorna.
Citera
2025-08-14, 21:12
Medlem
Helt sjukt vad negativa ni är i denna tråden. Jösses vad ni måste må dåligt med era liv. Tyckte Hanna hade köpt fina kläder och unnar henne att hon hade nästan 1 milj i lön. Hade jag själv inte tackat nej till
Citera
2025-08-14, 21:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Meb731
Helt sjukt vad negativa ni är i denna tråden. Jösses vad ni måste må dåligt med era liv. Tyckte Hanna hade köpt fina kläder och unnar henne att hon hade nästan 1 milj i lön. Hade jag själv inte tackat nej till

Inte jag heller och inte många andra här heller, eftersom det måste nämnas så ofta vad hon tjänar. avundsjukan är inte en charmig egenskap.
Tycker hon har mycket fina kläder och klär extra bra i klänningar. Hon har vackra bruna ögon och passar extra bra i brunt och grönt tycker jag. Ingen behöver bli desperat av kommentaren, var och en tycker som man vill. Ser fram emot att följa syskonresan 🥰
Citera
2025-08-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Teori om vad det beror på?
En teori är att hon har köpta och inte riktiga följare. Så därför ser man inga nya följare eftersom hon köper dem
Och tappar dem lika fort
Citera
2025-08-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Vad är kjol-shotts? 😂 Kanske en dialektal fråga men höstfärgerna i år är brunt och vinrött - passar bra i HTs garderob 🥸
Hahaha detta va kul och lite humor…du lyckas alltså ge Hanna skit via höstens färger 🤣🤣
Citera
2025-08-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meb731

Ja jag håller med, jag är imponerad !! Vi är ju några här som inte är missunsamma av oss !!
Hon förtjänar det hon jobbar för precis som alla andra !!
Citera
2025-08-14, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
En teori är att hon har köpta och inte riktiga följare. Så därför ser man inga nya följare eftersom hon köper dem
Och tappar dem lika fort
Ja och har man den inställningen behöver man ju inte påpeka att ”nåt är skumt” …blir ju inte mer spännande för det 😊
Citera
2025-08-14, 21:34
Medlem
Citat:
Det gör väl hon som hon vill…eller? Precis som alla andra !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in