2025-08-01, 13:00
Medlem
nu ska hon ligga i sängen resten av dagen för att det var svårt att få bort p-staven. hon måste skämta!!!
Citera
2025-08-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
nu ska hon ligga i sängen resten av dagen för att det var svårt att få bort p-staven. hon måste skämta!!!

Jag hade då inte trott något annat, det visste jag redan igår 😂
Citera
2025-08-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag hade då inte trott något annat, det visste jag redan igår 😂
😂😂
Citera
2025-08-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024

Ja och personalen var ”så förvånade av hur sjutton p-staven hade lagt sig”. Hahahaha
barnmorskor är tar och och sätter in flera p-stavar per dag så jag tror inte att de var så förvånade som hon påstår. Men det är ju alltid något konstigt med henne när hon har varit på vårdbesök. Sen varför ska man ligga i en säng resten av dagen för att man har tagit ut en p-stav? På henne låter det som att det är värsta grejen eller operationen.
Citera
2025-08-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Ja och personalen var ”så förvånade av hur sjutton p-staven hade lagt sig”. Hahahaha
barnmorskor är tar och och sätter in flera p-stavar per dag så jag tror inte att de var så förvånade som hon påstår. Men det är ju alltid något konstigt med henne när hon har varit på vårdbesök. Sen varför ska man ligga i en säng resten av dagen för att man har tagit ut en p-stav? På henne låter det som att det är värsta grejen eller operationen.
Hon skulle ligga i sängen igår me, då hon va helt slut efter några timmar på ALV!! Förstår inte hur någon som är 31 år är så slut hela tiden och behöver så mycke vila!
Citera
2025-08-01, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Hon skulle ligga i sängen igår me, då hon va helt slut efter några timmar på ALV!! Förstår inte hur någon som är 31 år är så slut hela tiden och behöver så mycke vila!
Är man introvert är det inte alls konstigt att vara helt slut efter alv, det var säkert mycket människor. Hanna kanske är utmattad också eller har depression eller vad som. Bara för att ni inte blir det kan andra bli det.
Citera
2025-08-01, 14:01
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Är man introvert är det inte alls konstigt att vara helt slut efter alv, det var säkert mycket människor. Hanna kanske är utmattad också eller har depression eller vad som. Bara för att ni inte blir det kan andra bli det.

Jag tänker likadant. Jag vill inte spekulera i diverse fobier eller om H är på ett sätt eller inte men det är många gånger jag funderat om hon är just introvert och snabbt blir socialt uttömd/behöver återhämta sig.

Just det, vi är alla olika och vi orkar alla olika mycket.
Citera
2025-08-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag känner ändå igen mig i mycket av det. Har stor tandläkarskräck och kan kräkas pga rädslan, vilket tar så mycket på mitt psyke att jag måste vila hela dagen efter ett besök.
Citera
2025-08-01, 14:58
Medlem
Dramatiskt med uttaget tydligen. Tur att inte armen behövde amputeras.
Citera
2025-08-01, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Dramatiskt med uttaget tydligen. Tur att inte armen behövde amputeras.
Ja fast det var säkert nära så svårt som den p- staven satt fast. Det brukar ju vara Grova problem när det gäller Hanna så man blir ju inte förvånad.
Citera
2025-08-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Jag tänker likadant. Jag vill inte spekulera i diverse fobier eller om H är på ett sätt eller inte men det är många gånger jag funderat om hon är just introvert och snabbt blir socialt uttömd/behöver återhämta sig.

Just det, vi är alla olika och vi orkar alla olika mycket.
Jag menade inte att spekulera utan bara ge förslag på varför man kan vara trött efter en sån dag😊
Citera
2025-08-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja fast det var säkert nära så svårt som den p- staven satt fast. Det brukar ju vara Grova problem när det gäller Hanna så man blir ju inte förvånad.
Ja eller så kanske det faktiskt var problem. De kanske fick ta i, vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in