2025-06-29, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror dom har det så där. Värre än jag hade gissat. Lars äter tydligen majssnacks, russin och pommes i bilen, enligt videon. Om det inte är Hanna som slänger halvätna pommes i bilen, vem vet.

Russin som är det värsta att ge barn då det är sött och fastnar i tänderna. Skall vi slå vad om att Lars kommer få lika dåliga tänder som mamma Hanna?
Citera
2025-06-29, 12:54
Medlem
Hanna säger att hon skäms över att visa hur det ser ut i bilen. Tacka fan för det!
Jag är definitivt ingen pedant - men det där var det vidrigaste, äckligaste jag sett. Allt detta skräp har ju inget som helst att göra med rengöringsmedel 😅 Som vanligt ett helt sanslöst dåligt samarbete.
Citera
2025-06-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Russin som är det värsta att ge barn då det är sött och fastnar i tänderna. Skall vi slå vad om att Lars kommer få lika dåliga tänder som mamma Hanna?

Undrar om hon har koll på rekommendationerna.. dum fråga såklart hon inte har. Hon kan nog inte uttala Ochratoxin A.
Citera
2025-06-29, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
Hanna säger att hon skäms över att visa hur det ser ut i bilen. Tacka fan för det!
Jag är definitivt ingen pedant - men det där var det vidrigaste, äckligaste jag sett. Allt detta skräp har ju inget som helst att göra med rengöringsmedel 😅 Som vanligt ett helt sanslöst dåligt samarbete.

Ja det som var kopplat till själva rengöringen var inte ens bra gjort. Alldeles för mycket medel på instrumentbrädan, ytorna var fettiga eller hade massa avtryck när de var ”rena”. Och såg så äckligt ut när hon sprayade medel vid växelspaken där det låg kvar massa gojs
Citera
2025-06-29, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Spyr över hur äckligt det var i bilen förövrigt.

Soptipp! Jag hade lämnat in bilen på en hel recond om den hade varit så där snuskig.
Citera
2025-06-29, 14:36
Medlem
Kan bara hålla med er FYFAN va äckligt och vad pinsamt att visa upp 🤯 den blev ju inte ens ren heller är massor med fläckar kvar på sätet och smulor mm
Ännu ett lågvattenmärke på hennes inlägg och "samarbeten"
Citera
2025-06-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Soptipp! Jag hade lämnat in bilen på en hel recond om den hade varit så där snuskig.
Verkligen!! Ser ju ut som en hemlös person bott i den
Citera
2025-06-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Verkligen!! Ser ju ut som en hemlös person bott i den
Håller med och ändå är det ju många som kommenterat att deras bilar också brukar se ut så där. Min bil har aldrig någonsin varit i närheten av att se ut så där! 🙄
Citera
2025-06-29, 15:24
Medlem
Innehållet i den bilen är det vidrigaste jag skådat. Och sen skylla på att de åker till Malmö så ofta - so what? Ta med skräpet när ni åkt klart och kasta på momangen. Tänk stanken av alla matrester, läskslattar… måste stinka smuts!
Citera
2025-06-29, 16:13
Medlem
Kan säga att många bilar ser ut sådär tyvärr.
Dock fattar jag inte alls..bilen blev ju inte ens ren?
Citera
2025-06-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Kan säga att många bilar ser ut sådär tyvärr.
Dock fattar jag inte alls..bilen blev ju inte ens ren?

Eller hur, massa smulor kvar och flammiga fläckar där hon hade torkat av… inte direkt den mest tillfredsställande efterbilden. Kan tycka det är sjukt att låta en sån röra gå så pass långt innan man faktiskt gör något åt det. Liksom man kan ju inte direkt säga att HT har massa att stå i om dagarna.
Citera
2025-06-29, 17:04
Medlem
Fatta hur det luktar när man öppnar den där rullande sanitära faran!
Stå i solen en hel dag och verkligen låtit matresterna mogna ordentligt 🤢
Men men, alla har olika uppfattning om hygien så finns säkert folk som tycker det där är toppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in