Igår, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Kan du inte snälla överdriva lite till? Exakt var sa Krokodil att detta skulle göras HELA sommaren?? Vad hon däremot sa och menade var att barn i den åldern är nöjda med otroligt lite. Man behöver inte resa kors och tvärs med småbarn, de är lika glada för tex en pool hemma, gå till lekplats etc. Speciellt märkligt blir detta eftersom H ofta påtalar att L inte gillar att åka bil. Men ändå ska det köras miltals🙄

Resten av oss förstod vad hon menade.

Att åka på dagsutflykt med fem timmar bilkörning inom samma dag tycker inte jag låter speciellt kul, då hade jag valt att stanna över.
Citera
Igår, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Nu ligger det uppe bilder som du önskade.

Var väl jättebra att hon var närvarande igår och inte satt och uppdaterade live hela dagen?
Ja har jag skrivit något annat?! 😅du fultolkar bara!
Citera
Igår, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Ja har jag skrivit något annat?! 😅du fultolkar bara!

Oj vad alla är aggressiva här inne.

Nej. Det var ett stycke text. Så som man skriver ibland här på Flashback. Men din kommentar lät absolut spydig. Så hoppas du är nöjd med bilderna nu. Eller saknade du ett videoklipp?
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Ja exakt, hur ska man ha det? Det är synd om barnet för att ”mamma har en kamera i fokus hela tiden”, men man vill ändå att det ska publiceras massor av bilder. Man lär ju välja ben att stå på.
Har aldrig skrivit det, så vet inte vad du får det ifrån! Jag menade positivt att jag ser framemot dokumentation, för precis som alla andra influensers lägger upp bilder/filmer på roliga saker de hittar på😊
Citera
Igår, 12:01
Medlem
Citat:
Oj vad alla är aggressiva här inne.

Nej. Det var ett stycke text. Så som man skriver ibland här på Flashback. Men din kommentar lät absolut spydig. Så hoppas du är nöjd med bilderna nu. Eller saknade du ett videoklipp?
Menade inte alls spydigt men blir sur när andra direkt förväntar sig att jag är spydig.

Jag menade att jag ser fram emot att se bilder därifrån, är väl inget fel med att positivt se fram emot något?! 🙃🙃
Citera
Igår, 12:02
Medlem
Citat:
Menade inte alls spydigt men blir sur när andra direkt förväntar sig att jag är spydig.

Jag menade att jag ser fram emot att se bilder därifrån, är väl inget fel med att positivt se fram emot något?! 🙃🙃

Vad bra! Då var väl mitt svar inte så konstigt? Det finns bilder nu. Saknar du filmen?
Citera
Igår, 12:12
Medlem
Citat:
Vad bra! Då var väl mitt svar inte så konstigt? Det finns bilder nu. Saknar du filmen?
Nej jag saknar inte filmen 😊hon har lagt upp bilder och det är nog tycker jag. Självklart ska hon bara få vara också.
Citera
Igår, 12:30
Medlem
Jag kan förstå att hon blev trött i kroppen efter att ha spatserat runt på AL i sina trötta, slitna plasttofflor…
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Citat:
Överdriva? Inte jag inte. Men många andra här. Kanske ska fråga den där FruKrokodil istället vad hon hade känt inför att L är utan solhatt, för det har det ju diskuterats friskt om här inne tidigare. Men frugan själv är inte så konsekvent och är verkligen den som överdriver. Hon låter ju sina egna barn bada halvnakna, utan solhatt, och lägger upp det för hela världen att se.

Hörni! FruKrokodil har en öppen Facebook. Bara att gotta sig i hennes liv som hon väljer att lägga ut för hela världen. Både på halvnakna barn och eventuell rännskita efter viss sorts mat.

Hon kanske vill vara influencer? Ny tråd kanske?
Klockrent skrivet !!
Man kan säga att det kastas sten i glashus 🤟
Senast redigerad av Josefsmaria66 Igår kl. 12:46.
Citera
Igår, 12:51
Medlem
Citat:
Ser fram emot en trevlig film eller bilder imorgon från idag ☺️

Finns inget alls som är spydigt i ditt inlägg här, det är ju precis tvärt om.
Citera
Igår, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Jag kan förstå att hon blev trött i kroppen efter att ha spatserat runt på AL i sina trötta, slitna plasttofflor…
Blir du trött i kroppen när du går i dina slitna plasttofflor? Hur kan du annars förstå att det beror på det?
Citera
Igår, 12:59
Medlem
Väldigt fina bilder idag, dom ser ut att ha haft det riktigt mysigt…kul för L att se på när hon är större/vuxen.
En sådan dag uppskattas givetvis mer och är mer givande än att åka rulltrappa eller trycka på hissknappar. Liseberg eller Gröna Lund har ju lite bättre grejer annars och dessutom finare miljö .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in