2025-07-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nu sa Hanna att Lars ska ha en nap för hon var så jäkla grinig. Måste man uttala sig så om sitt barn? 😔förstår att man kan bli trött på sina barn men man behöver inte uttrycka sig så

Borta?

Edit. Såg andra kommentarer om att den är raderad. Så ofta H lägger upp och sen raderar… flera gånger i veckan
Citera
2025-07-15, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Förstår inte varför hon så ofta lägger ut saker och sen raderar.

Och det här inlägget om "hur jag tror att jag ser ut på semestern och hur jag egentligen ser ut" och så gör hon en grimas. Så går hon väl ändå inte runt och ser ut. Så himla knepig.

Alltid dessa fula grimaser.
Citera
2025-07-15, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Du kan väl testa att fråga Hanna direkt!
Eller just det ja.. du vart väl blockad 😍

Exakt så- och ändå fortsätter folk att tro att jag är bästis med henne för att man ”försvarar allt”. Jag är rätt tydlig med att jag varken försvarar eller håller med, men att själva diskussionen börjar bli aningen uttjatad. Hon läser här så fattar inte vad man tror att man ska åstadkomma med att dra det igen igen och igen. Bara det. Inget annat.
Citera
2025-07-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Borta?

Edit. Såg andra kommentarer om att den är raderad. Så ofta H lägger upp och sen raderar… flera gånger i veckan

Undrar om hon själv insåg hur olämpligt det var eller om någon faktiskt påpekade det.
Citera
2025-07-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Exakt så- och ändå fortsätter folk att tro att jag är bästis med henne för att man ”försvarar allt”. Jag är rätt tydlig med att jag varken försvarar eller håller med, men att själva diskussionen börjar bli aningen uttjatad. Hon läser här så fattar inte vad man tror att man ska åstadkomma med att dra det igen igen och igen. Bara det. Inget annat.

Ingen har på länge påstått att du känner Hanna.

Vem säger att man vill åstadkomma något? Detta är en diskussionstråd om Hanna och när hon visar upp Lars utan bra solskydd så diskuteras det. Hanna gör det om och om igen och det diskuteras om och om igen för att folk uppenbarligen vill det och det är syftet med denna tråd. Om du tycker det är tjatigt kan du sluta läsa eller skriva om något annat.
Citera
2025-07-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Undrar om hon själv insåg hur olämpligt det var eller om någon faktiskt påpekade det.
Troligtvis har hon läst tråden här då jag här ifrågasatte varför hon sa som hon sa. Har förstått att Hanna har svårt för att uttrycka sig och att hon inte förstår när hon uttrycker sig olämpligt om Lars då detta inte är första eller andra gången
Citera
2025-07-15, 12:30
Medlem
Citat:
Men hon läser kommenterarerna här med all säkerhet, så med 99% chans vet Hanna vad hon borde göra men hon struntar i det. Vet inte om anledningen till varför hon inte vill skydda Lars till 100 %.
Håller med. Hon har ju försökt att få barn i 7 år (?) så något som detta simpla borde hon fått till sig.
Citera
2025-07-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Håller med. Hon har ju försökt att få barn i 7 år (?) så något som detta simpla borde hon fått till sig.
Nu har Lars keps på sig iallafall, bra där Hanna 😊men fortfarande baddräkt som varken skyddar armar eller ben
Citera
2025-07-15, 13:02
Medlem
Citat:
Nu har Lars keps på sig iallafall, bra där Hanna 😊men fortfarande baddräkt som varken skyddar armar eller ben

Också texten "Lilla volangen"
I hennes värld går utseende före säkerhet, så jäkla idiotiskt.
Att hon skiter i det är inte så konstigt men att Kebaben tillåter det fattar jag INTE!
Citera
2025-07-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Att hon skiter i det är inte så konstigt men att Kebaben tillåter det fattar jag INTE!
Men det kanske han egentligen inte gör men han kanske inte orkar diskutera. Håller med dig
Citera
2025-07-15, 13:38
Medlem
Citat:

Ja så provocerande att inte fatta bättre år 2025
Citera
2025-07-15, 14:28
Medlem
Citat:

Han verkar ju tyvärr skita i vilket han med. Tack och lov att man har en vettig man som är lika noga! Börjar fundera på om detta är en till grej där Hanna är "snäll". Hon kanske tror kläder är för varmt. Hon borde ta en titt på Elsa bratts Italien resa och se hur de gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in