2025-04-22, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det var väldigt låg chans. Man får ju hoppas de inte blandat fel där på ivf kliniken 😳 det hände nånstans nyss att nån fick fel embryo men det är nog ännu lägre sannolikhet, iallafall i Sverige.

Gullig väska hon fått tag på lilla L, det är så roligt när de börjar peka och prata men det blir dyrt 😂

Lars är ju en mini Kebab så tror inte det blivit någon felblandning, blåa ögonen till trots 😜
Citera
2025-04-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Lars är ju en mini Kebab så tror inte det blivit någon felblandning, blåa ögonen till trots 😜

Det kanske inte är Hannas ägg ;-)

Nejdå. Som sagt ovan så vore det ju mer osannolikt än de där 6,3 procenten att två brunögda får en blåögd.
Citera
2025-04-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det kanske inte är Hannas ägg ;-)

Nejdå. Som sagt ovan så vore det ju mer osannolikt än de där 6,3 procenten att två brunögda får en blåögd.
Kollade på en sida där det står 19%. Det verkar finnas lite olika bud kring det där. Skulle verkligen inte oroa mig för en sådan sak. Min ena brorsdotter, som för övrigt är väldigt lik min bror, har blå ögon trots att han har bruna/hazel och mamman mörkbruna då mormodern är mörkhyad.
Citera
2025-04-22, 12:04
Medlem
Det var på tiden att L börjar ta ut lön för de arbete hon gör
Citera
2025-04-22, 12:24
Medlem
Hannas konto är ju guld för de som har en fotfetisch - vi andra not so much! Antingen kunde hon lagt undan mobilen och bara haft semester men skall hon uppdatera så måste det väl finnas annat att visa än fötter på balkong och fötter på stranden.
Citera
2025-04-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hannas konto är ju guld för de som har en fotfetisch - vi andra not so much! Antingen kunde hon lagt undan mobilen och bara haft semester men skall hon uppdatera så måste det väl finnas annat att visa än fötter på balkong och fötter på stranden.
Ja inte ens utsikten är ju något att visa. En bakgård med fula betonghus och en ful strand. Skulle inte vilja åka dit ens om jag fick betalt, inte ens om det låg i ett annat land. 😝
Citera
2025-04-22, 12:54
Medlem
Det är en vanlig lägenhet i ett vanligt bostadsområde alltså? Kan nog vara riktigt bekvämt 😀
Ser ut att ha det gött där på stranden 🌞👍
Citera
2025-04-22, 13:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja inte ens utsikten är ju något att visa. En bakgård med fula betonghus och en ful strand. Skulle inte vilja åka dit ens om jag fick betalt, inte ens om det låg i ett annat land. 😝

Är väl inte en ful strand, Alanya är jättefint 👌
Citera
2025-04-22, 13:14
Medlem
Jag tyckte det såg jätteskönt ut att vara på en strand! Däremot skulle jag inte vilja åka till Turkiet. Och så fattar jag inte att de inte bara sätter en solhatt på barnet.
Citera
2025-04-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Jag tyckte det såg jätteskönt ut att vara på en strand! Däremot skulle jag inte vilja åka till Turkiet. Och så fattar jag inte att de inte bara sätter en solhatt på barnet.
Dom har nog solhatt på mestadels av tiden
Citera
2025-04-22, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Att resa till ett land som Turkiet lockar absolut inte, en gång för 20 år sedan räckte för min del.
En land som mer och mer närmar sig en diktatur lockar inte mig i alla fall.
Speciellt inte då det finns så många länder som är både fina och bra så finns det ingen anledning att välja Turkiet. Nu har ju de en lägenhet så det är väl orsaken att de väljer att resa dit.
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-04-22 kl. 14:19.
Citera
2025-04-22, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Att resa till ett land som Turkiet lockar absolut inte, en gång för 20 år sedan räckte för min del.
En land som mer och mer närmar sig en diktatur lockar inte mig i alla fall.
Speciellt inte då det finns så många länder som är både fina och bra så finns det ingen anledning att välja Turkiet. Nu har ju de en lägenhet så det är väl orsaken att de väljer att resa dit.
Är det inte redan en diktatur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in