Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har sett många senaste veckan och även idag som testar bakelser så helt passé är det ju inte. Hon har väl inte fått tag i några bakelser i den lilla hålan. 😝

Gissar att jag inte följer tillräckligt många som gör såna grejer egentligen (inte många flusor över huvud taget) för att uttala mig.
Men de få som jag sett är då för länge sen tack o lov.
Citera
2025-11-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Som någon annan skrev så kunde hon lagt dom 400kr på något betydligt vettigare än att spela in en såndär provarpå-video som alla gjorde för 5 veckor sen. Det känns passé men hennes följarskara verkar ju ibland leva under en sten. Det kanske är någon som kommer tycka det är trevligt att se på när HT trycker i sig svindyra bakelser.
Haha ja hon kunde väl gjort content på nya Saltkråkan istället det är mer i tiden och passar ju hennes tvsmak. Förvånad över att hon inte postat att det är Larsis nya favoritserie eftersom hon ääääälskar Saltkråkan trots att målgruppen är bra mycket äldre barn 🙄 men det kanske kommer om ett par veckor istället 😂
Citera
2025-11-02, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha ja hon kunde väl gjort content på nya Saltkråkan istället det är mer i tiden och passar ju hennes tvsmak. Förvånad över att hon inte postat att det är Larsis nya favoritserie eftersom hon ääääälskar Saltkråkan trots att målgruppen är bra mycket äldre barn 🙄 men det kanske kommer om ett par veckor istället 😂
Tror hon bara kollar sånt hon tittade på som barn. Så nya saltkråkan, jag vet inte. Tror inte hon kommer kolla. Men vem vet. Fick även bevis idag att Lars bara får se sånt Hanna såg som liten, vilket verkar vara Astrid Lindgren och Hanna Montana. Alfons vore väl roligare att se för Lars än Pippi.
Citera
2025-11-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Tror hon bara kollar sånt hon tittade på som barn. Så nya saltkråkan, jag vet inte. Tror inte hon kommer kolla. Men vem vet. Fick även bevis idag att Lars bara får se sånt Hanna såg som liten, vilket verkar vara Astrid Lindgren och Hanna Montana. Alfons vore väl roligare att se för Lars än Pippi.

Saltkråkan är väl iofs Astrid Lindgren?
Citera
2025-11-02, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har sett många senaste veckan och även idag som testar bakelser så helt passé är det ju inte. Hon har väl inte fått tag i några bakelser i den lilla hålan. 😝

Ja kan tänka mig att det kan ha varit svårt att hitta i SS. Men såna här videos med bakelserna har ju florerat på sociala medier i veckor. Känns lite sent på bollen oavsett. Plus så känns det ju lite fel att lägga så mycket pengar på detta när de vissa veckor inte har ”råd” med Leos. Men HT kanske har dragit in storkovan på sina reklamlänkar på sistone
Citera
2025-11-02, 20:45
Medlem
Varför lägger man ut bild på halvätna bakelser och skriver att resultat kommer imorgon
Vänta tills du har det färdigt människa.

Då har hon svarat på frågan om varför hon har tvätten på tork i vardagsrummet.
Just det hon läser ju inte här 🙃..... eller hur.
Härlig beskrivning dessutom.
Citera
2025-11-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Varför lägger man ut bild på halvätna bakelser och skriver att resultat kommer imorgon
Vänta tills du har det färdigt människa.

Då har hon svarat på frågan om varför hon har tvätten på tork i vardagsrummet.
Just det hon läser ju inte här 🙃..... eller hur.
Härlig beskrivning dessutom.

Tror inte heller att det är en slump att Hanna besökte Funnys dagen efter det tipsades om det här 😅
Citera
2025-11-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figfiction
Saltkråkan är väl iofs Astrid Lindgren?
Jo men jag menar nyproduktionen
Citera
2025-11-02, 21:39
Medlem
Vad menar hon att hon hänger upp ALL tvätt? Som att hon skulle strunta i att hänga upp viss tvätt? 🤔 Människan skriver alltid så obegripligt
Citera
2025-11-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Vad menar hon att hon hänger upp ALL tvätt? Som att hon skulle strunta i att hänga upp viss tvätt? 🤔 Människan skriver alltid så obegripligt
Även den som hon brukar torktumla skulle jag gissa att hon menar
Citera
2025-11-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Cred för dagens matbild, inte halväten, hyfsat nyttig (minus alla söta såser) och inte köttfärsås. Hade lätt kunnat äta det där själv.

Sen tyckte jag det var lite roligt att Lars läser Alfons Åberg på finska, vi behöver verkligen fler som kan detta minoritetsspråk, gissar att det inte spelar någon roll då Hanna inte läser böcker men men.
Hon är ju ett språkgeni!
Citera
2025-11-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Även den som hon brukar torktumla skulle jag gissa att hon menar

Jaha visste inte ens att om hade en torktumlare haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto