2025-03-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Eller duschar när Kevin är hemma, när Lars sover sin vila, när de är i Malmö, när Lars sover för natten... Det är inte som att hon har ett spädbarn som sitter fast i tutten

Min 1.5 åring gör det fortfarande till stor del men tvättar håret det gör jag. Jag sitter inte och gömmer mig under trappan heller för obvious så gömmer man sig inte för sina barn om man inte leker. Men ja alla är vi olika.
Citera
2025-03-23, 17:55
Medlem
Hennes samarbeten är lika dåliga som vanligt 🙈
Citera
2025-03-23, 17:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Parodi på sig själv🥴

Jag tolkar det som att det är själva grejen, att göra parodi på sig själv? Att överdriva, på ett skojsamt sätt kanske, för att få fram ett budskap, är väl inte jätteovanligt. Däremot fattar jag inte varför hon måste prata så extremt fort. Jag vet inte hur VoiceOver funkar alls, men aldrig hört någon annan som det går så snabbt för i alla fall ?
Citera
2025-03-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Senaste samarbetet ; har hon slagit vad med någon om hur fort man kan prata? 🫨🫨 jävlaaarrr vilket tempo. Som vanligt konstigt; o vadå att hon inte skulle kunna hinna att duscha? Hon gör ju det jämt.
Undrar om det står i avtalet, typ ”få med det här på 10 sekunder”?
Citera
2025-03-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Undrar om det står i avtalet, typ ”få med det här på 10 sekunder”?

Ja?? För detta var ju som Piff och Puff. Jag hörde knappt vad hon sa.
Citera
2025-03-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Jag tolkar det som att det är själva grejen, att göra parodi på sig själv? Att överdriva, på ett skojsamt sätt kanske, för att få fram ett budskap, är väl inte jätteovanligt. Däremot fattar jag inte varför hon måste prata så extremt fort. Jag vet inte hur VoiceOver funkar alls, men aldrig hört någon annan som det går så snabbt för i alla fall ?

Hanna har ett barn med en närvarande pappa. Hon gör ju knappt ett skit om dagarna så snack om stress och att hon inte skulle hinna att duscha är ju löjligt. Dessutom är ju duschandet stor del av hennes content. Konstant "jag har precis duschat" 🥱
Citera
2025-03-23, 18:40
Medlem
Har hon inte extremt dålig engagemang från följarna på inlägget? I skrivande stund 372 likes och 8 kommentarer (varav 2 är hannas egna) på sex timmar
Citera
2025-03-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Har hon inte extremt dålig engagemang från följarna på inlägget? I skrivande stund 372 likes och 8 kommentarer (varav 2 är hannas egna) på sex timmar
Jo det är dåligt. Hon får fler svar när hon frågar sina följare om saker. Jag hade varit väldigt stressad med så lite engagemang om jag var i hennes situation, Hennes content måste ändras för att hon ska få mer engagemang
Citera
2025-03-23, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Det är jättedåligt engagemang jämfört med andra influensers, även små sådana. Inte konstigt med tanke på den usla kvalitet som HT levererar. Det visar också att majoriteten av hennes 70 000 följare är köpta.

Undrar vad HTs inkomst för 2024 blir? För 2023 var det ju 900 000 men då höll hon väl på att föda barn så det var lite mer action. Undrar hur det blir i år (i fjol)?
Citera
2025-03-23, 20:33
Medlem
Nu har en kommenterat att torrschampot inte är bra, att det sliter "son fan på håret"😂
Citera
2025-03-23, 21:02
Medlem
Alltså varför ska Hanna alltid dra jag är mamma så jag hinner inte göra någonting-kortet i relation till HYGIEN? Jag känner absolut också att jag aldrig hinner något längre. Att fixa saker hemma hinner jag aldrig göra för så fort barnet (då har jag ETT) somnat är man så trött att man orkar inte allt man orkade innan barn. Orkar inte projekt, lika mycket träning, aktiviteter osv… men min hygien? Den har jag faktiskt inga problem med att hinna. Det är liksom inte DÄR jag sparar in tid? Är det normalt för mammor att aldrig hinna duscha eller borsta håret?
Citera
2025-03-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nu har en kommenterat att torrschampot inte är bra, att det sliter "son fan på håret"😂

Mmm och Hanna har svarat att hon har använt det i en herrans massa år och inte märkt det.

Hon måste ju skämta, hennes hår är ju slitet om nåt och ser inget vidare ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in