Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Det hade jag också, och tråden handlar ju inte om henne. Men jämförelsen blir intressant av den anledningen att om Hanna hade gjort på liknande sätt…… vilket liv det hade varit.

Det är din egen hypotes, jag tror faktiskt inte det. Om Hanna hade haft Lars på halvtid och betedde sig "som en tonåring" på sin egentid tror jag inte någon hade kopplat det till hennes förmåga som förälder. Det är det bara du som gjort hittills (fast för sara då)
Citera
2025-04-13, 12:09
Medlem
Citat:
Ja HUR kan man tycka att hon är en bra förebild för sina barn undrar jag.

Citat:
För att det vet vi, baserat på ögonblicks verk på en Instagram?

Konstigt att det går att döma SL baserat på vad hon lägger ut på instagram men inte HT 🤔
Citera
2025-04-13, 12:22
Medlem
Citat:
Kanske hennes mamma och pappa får lyfta in blommorna över natten. Det får vi göra till in i juni där jag bor.

Kanske, förhoppningsvis läser hon här och kan rädda pelargonerna från en säker död!
Citera
2025-04-13, 12:27
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Konstigt att det går att döma SL baserat på vad hon lägger ut på instagram men inte HT 🤔

Eller hur. Med Hanna och det hon lägger ut så är det ”inte så farligt” och ”man ser bara delar av hennes liv och inte hela bilden”…
Citera
2025-04-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nu var det ju den supersmarta 1,5 åringen Lars som valde blommorna. Samma 1,5 åring som säger jag älskar dig och kan hitta påskägg efter en skattkarta. Hanna och Kebaben har lyckats avla ett geni tydligen.
Hon kunde svara på vilken färg det var på paketet. Det är faktiskt väldigt tidigt.
Citera
2025-04-13, 13:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon

Det kan man inte. Men jämförelsen var hur man tror att tråden reagerat på om Hanna lagt ut såna inlägg, hur kan man se det som en förebild som förälder, det hade man föga gjort om det var Hanna, är min hypotes. Ingen av oss vet tillräckligt mycket om någon av dom. Men många tycker det är trist att snäll- tolka det man ser, roligare att prata skit om andra och samtidigt få fram vad duktig vi är själva. Människan i ett nötskal.
Citera
2025-04-13, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Tråkigt att inte Hanna googlat på vilka blommor hon köpte för det är på tok för tidigt att plantera ut Pelargoner nu. De kommer troligtvis stendö, vi bor längre söder än Hanna och det är fortfarande nollgradigt på nätterna här.
Det brukar funka att plantera ut Pelargoner i början av maj i trakten av Smålandsstenar men nu är kanske lite tidigt. Tänkte mer på att hon tryckte ner onödigt många Pelargoner i samma kruka. Dom behöver ju plats att breda ut sig på också! Tänkte skriva det till henne men vågade inte för risken att bli blockad. Känns ju sjukt att inte ens vågar skriva en sådan sak. 🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2025-04-13 kl. 13:53.
Citera
2025-04-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Hon kunde svara på vilken färg det var på paketet. Det är faktiskt väldigt tidigt.

Hon kanske bara kan ordet blå så blåa saker är det enda H pekar på 😂
Citera
2025-04-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun

Jag var tvungen att kolla upp det och det verkar faktiskt stämma. Min unge är tydligen ett geni 😅. Men jag tror det borde vara ganska vanligt ändå att kunna några färger. Enligt sidan jag hittade börjar många säga nån färg vid 2.5 år, det tycker jag kändes sent.
Citera
2025-04-13, 14:23
Medlem
Citat:
För att det vet vi, baserat på ögonblicks verk på en Instagram?
Ja, alltså, jag hade inte kunnat posta ”ögonblicks verk på en Instagram” där jag ger min ettåring skit att äta, sätter den framför en skärm varje dag, sätter den att åka bil långt som fan för att jag ska shoppa onödig skit etc etc för jag gjorde inte så med mina barn när de var 1. HT har haft dålig kosthållning och skitunderhållning för sitt barn sen barnet var väldigt litet. Det är inte okej. Du kanske tycker sånt är ok och därför tycker HT är en fantastisk förälder, jag gör det inte.

Om mina missfärgade tänder höll på att ramla ur min mun skulle jag inte ge mitt barn socker att äta dagligen. Men det är tydligen att spela duktig enligt dig.
Citera
2025-04-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Ja, alltså, jag hade inte kunnat posta ”ögonblicks verk på en Instagram” där jag ger min ettåring skit att äta, sätter den framför en skärm varje dag, sätter den att åka bil långt som fan för att jag ska shoppa onödig skit etc etc för jag gjorde inte så med mina barn när de var 1. HT har haft dålig kosthållning och skitunderhållning för sitt barn sen barnet var väldigt litet. Det är inte okej. Du kanske tycker sånt är ok och därför tycker HT är en fantastisk förälder, jag gör det inte.

Om mina missfärgade tänder höll på att ramla ur min mun skulle jag inte ge mitt barn socker att äta dagligen. Men det är tydligen att spela duktig enligt dig.

Jag råder dig att vara sluta svara detta trollet för vad Hanna än gör för märkliga val så ska personen normalisera det. Det är ju uppenbart att man inte kan se allt en person gör i livet på instagram, men om man väljer att dela det konstiga och dåliga vad händer då som man INTE får se kan man ju undra.
Citera
2025-04-13, 14:51
Medlem
Återigen så har Hanna NOLL fingertoppskänsla. Hon påstår att hon kan förstå de som inte har råd att handla mat, allt är så dyrt och yada yada yada (i reklamen för anyfin), och sen fyller hon korgen med massa skit som kakor, kex, red bull och vafan? Jag vet inte vad jag ska säga knappt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in