2025-04-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ja, träffade de ens systern?
Ja det gjorde dom säkert men det var inget hon berättade om. Men det gick att se på svärmors fb att systern hade varit här.
Citera
2025-04-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Jag kan inte förstå hur man kan hacka på allt i hennes föräldraskap. Det är absurt att tro att man kan bedöma det utifrån hennes instagram. Men kritik som denna tycker jag är rimlig. Jag tycker det är upp till var och en att ansvara för vad man stödjer när man väljer sina resmål. Även överkonsumtion tycker jag är rimligt att diskutera.
Huruvida ett barn somnar på vägen till affären tycker jag inte är särskilt intressant. Det skulle för övrigt våra barn också kunna göra även om de normalt sett skulle ha somnat två timmar senare.
Jag har en tonåring i familjen som alltid somnat i bilen så fort vi kommit utanför 50-skyltarna och det gör hen fortfarande.
Citera
2025-04-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom åker ju dit enbart pga att dom har en lägenhet där. Den har ju hennes föräldrar köpt från första början så det har ju bara blivit så att dom åker dit. Hanna har nog ingen som helst koll på att det är dumt och onödigt att åka dit just nu, och om någon skulle våga säga något till henne så kunde hon inte bry sig mindre. Hon skulle aldrig erkänna att det är dumt att åka dit. Men förra våren ställde dom ju faktiskt in resan i sista minuten och skyllde på att K:s syster skulle komma hem från USA och hälsa på samtidigt. Det är väl möjligt att det kommer någon annan konstig ursäkt för att ställa in resan även denna gång! 🤪

Det var nog ingen som förstod varför de ställde in den gången. Jag tror ju inte det var på grund av systerns besök. Och jag har svårt att tro de ställer in denna gången för hon bryr sig ju absolut inte om att det är olämpligt att åka, även i vanliga fall.
Citera
2025-04-04, 14:18
Medlem
Äntligen ny vagn till L skriver hon. Vad har jag missat, var det fel på den gamla?
Citera
2025-04-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Äntligen ny vagn till L skriver hon. Vad har jag missat, var det fel på den gamla?

Ingen fattar nog? Hon har inte sagt något. Kul att hon inte ens visar vagnen, bara en otydlig närbild.
Citera
2025-04-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Ingen fattar nog? Hon har inte sagt något. Kul att hon inte ens visar vagnen, bara en otydlig närbild.

Tredje vagnen på 1,5 år för en familj som endast använder vagn inomhus och i affär... Undrar vad det var för fel på den förra som också var "äntligen" för inte så länge sen....
Citera
2025-04-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
H har väl tofs mest hela tiden men bara en lös uppe på huvudet!
Detta har flertal påpekat åt henne och att tofsen sitter väldigt stramt (aj!). Hon snear om man påpekar detta, som med det mesta.
Citera
2025-04-04, 16:06
Medlem
Tillbaka till Malmö imorgon för att lämna L (som ska vara i Malmö över en vecka) och sen tillbaka till Smålandsstenar för att sedan på torsdag åka tillbaka till Malmö och stanna över helgen. Snälla H, flytta bara dit.
Citera
2025-04-04, 16:09
Medlem
Haha bevis på att hon är här inne och läser? ”Vi trivs bra i huset”.
Ah jo tjena.
Men vad menas med POK som hon skrev?
Och varför ska hon lämna bort ungen i nästan en vecka?! Vad ska dom göra? Dom klarar ju som sagt inte av att ha barn!! Ungen kan väl vara hos sin mormor istället, det är närmre
Citera
2025-04-04, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Tredje vagnen på 1,5 år för en familj som endast använder vagn inomhus och i affär... Undrar vad det var för fel på den förra som också var "äntligen" för inte så länge sen....
Det är nog den fjärde, dom köpte väl en resevagn som är kvar i Turkiet också!
Citera
2025-04-04, 16:42
Medlem
Ingen fattar något av hennes ofullständiga uppdateringar. Varför inte skriva varför de lämnar bort Lars? Varför de är missnöjda med vagnen? Ingen fattar något när hon slänger ut inlägg lite hit och dit. Vad hände med planteringen och uteplatsen? Grillningen igår - ingen reel från det? Vi som skulle få vara med på ALLT!!
Citera
2025-04-04, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Haha bevis på att hon är här inne och läser? ”Vi trivs bra i huset”.
Ah jo tjena.
Men vad menas med POK som hon skrev?
Och varför ska hon lämna bort ungen i nästan en vecka?! Vad ska dom göra? Dom klarar ju som sagt inte av att ha barn!! Ungen kan väl vara hos sin mormor istället, det är närmre

Jag trodde POK betydde ”prutat och klart”
Brukar stå så i vissa annonser 😂
Eller kan det betyda ”puss och kram” 😅🥲
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in