2025-01-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Blir spännande att se vad nästa uppdatering är om rummet ... Det ENDA vi fått är en stökig förebild. Inget om ifall de ens fortsatte under dagen eller inte?! Eller som sagt ifall Kevin deltar eller inte. Så himla roligt att SL fixar samma dag, sån sjuk skillnad på content. Undrar om "nackspärren" är en utsökt för att inte kunna jämföras med SL

Alltså den grova nackspärren dök ju väldigt lägligt upp. Hon har väl aldrig gnällt om en sådan förut men alla andra ursäkter kändes väl överutnyttjande.
Hade hon haft nackspärr på riktigt så skulle väl massageapparaten varit vid nacken och inte på skallen.

Jag tror Hanna helt enkelt inte pallade med att ordna rummet ensam. De har ju liksom bott där en månad och barnets rum borde väl vara första prioritet tänker man.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-25 kl. 18:24.
Citera
2025-01-25, 18:20
Medlem
Så typiskt Hanna att hon plötsligt fick nackspärr. Alltid är det nåt fysiskt eller psykiskt, men utgången är alltid densamma. Inget blir gjort av det hon lovat, inga uppdateringar, missköter sitt jobb.
Fattar inte hur hon inte kan uppdatera trots nackspärr (som jag knappt tror att hon har). Hon hade kunnat skriva hur mycket som helst, haft en frågelåda.

Sen att hon delade aishas inlägg. Så osmakligt att dela en bedragares inlägg.
Citera
2025-01-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Så typiskt Hanna att hon plötsligt fick nackspärr. Alltid är det nåt fysiskt eller psykiskt, men utgången är alltid densamma. Inget blir gjort av det hon lovat, inga uppdateringar, missköter sitt jobb.
Fattar inte hur hon inte kan uppdatera trots nackspärr (som jag knappt tror att hon har). Hon hade kunnat skriva hur mycket som helst, haft en frågelåda.

Sen att hon delade aishas inlägg. Så osmakligt att dela en bedragares inlägg.

Hon har ju varit online mer eller mindre hela dagen så nackspärren hindrar inte frekvent mobilstirrande iaf.
Eller tv tittande med en sur Larsa.
Har bara haft nackspärr någon gång i livet och just mobilscrollande var det sista jag tänkte på just då.
Citera
2025-01-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså den grova nackspärren dök ju väldigt lägligt upp. Hon har väl aldrig gnällt om en sådan förut men alla andra ursäkter kändes väl överutnyttjande.
Hade hon haft nackspärr på riktigt så skulle väl massageapparaten varit vid nacken och inte på skallen.

Jag tror Hanna helt enkelt inte pallade med att ordna rummet ensam. De har ju liksom bott där en månad och barnets rum borde väl vara första prioritet tänker man.

Det var ju ändå tre timmar mellan första bilden och lunch"pausen", tänker att man borde hinna långt på den tiden... Så någon typ av progress borde hon ju kunna visa upp eller berätta om.

På lunchbilden ser det ut att vara två vuxen-tallrikar så jag tror Kevin är den som fått stå för allt fix idag medan Hanna suttit i soffan
Senast redigerad av Backflashlash 2025-01-25 kl. 18:34.
Citera
2025-01-25, 18:32
Medlem
Citat:

Ja så märkligt.. jag får ofta spänningshuvudvärk och har en precis likadan massagekudde som hanna. För det första har hon den upp och ner, och för det andra så masserar den där som du säger bara skallen, inga muskler... Även om den är vilande mot axlarna så når den upp till muskelfästena som är upp mot huvudet... Så min gissning är att hon bara slängde dit den och trodde det skulle bli ett bra snyft-content. Hennes dumma "det gör ont"-miner lär vara för att massage på huvudet inte är skönt, snarare än att det är ömt av en nackspärr
Citera
2025-01-25, 18:34
Medlem
Händelsen när hon sitter med massagekudden på huvudet (?) fast hon hade ont i nacken. Är det bara jag som får riktigt ont i hjärtat av att se Lars sitta där så putt och titta tv?
Citera
2025-01-25, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MallickFallick
Händelsen när hon sitter med massagekudden på huvudet (?) fast hon hade ont i nacken. Är det bara jag som får riktigt ont i hjärtat av att se Lars sitta där så putt och titta tv?

Ja, det jag tycker är märkligt är att hanna filmar ner så man ser lars ansikte, och sen upp igen. Reflekterar hon inte över Lars ansiktsuttryck? Vad tycker hon detta förmedlar?
Citera
2025-01-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja så märkligt.. jag får ofta spänningshuvudvärk och har en precis likadan massagekudde som hanna. För det första har hon den upp och ner, och för det andra så masserar den där som du säger bara skallen, inga muskler... Även om den är vilande mot axlarna så når den upp till muskelfästena som är upp mot huvudet... Så min gissning är att hon bara slängde dit den och trodde det skulle bli ett bra snyft-content. Hennes dumma "det gör ont"-miner lär vara för att massage på huvudet inte är skönt, snarare än att det är ömt av en nackspärr

Hahahah upp och ner 😂😂
Vilken jäkla stjärna!
Citera
2025-01-25, 19:11
Medlem
Jag var tvungen att googla ”massagekudde” och den hon har kom upp bland dom första och ja, hon har den upp och ner 🤣
Citera
2025-01-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MallickFallick
Nånting skaver när jag ser det
Citera
2025-01-25, 20:30
Medlem
Citat:

Skratt! Att hon har massagekudden på huvudet 😂

Nej, det är klart hon inte pallar det. Är ju dessutom helt onödigt att göra i ordning det eftersom L inte kommer varken sova eller leka där inne, så jag förstår att peppen över att fixa det la sig ganska omgående.
Citera
2025-01-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
Skratt! Att hon har massagekudden på huvudet 😂

Nej, det är klart hon inte pallar det. Är ju dessutom helt onödigt att göra i ordning det eftersom L inte kommer varken sova eller leka där inne, så jag förstår att peppen över att fixa det la sig ganska omgående.

Ja, det där nackspärrsinlägget var så roligt på så många sätt, båda att hon hade kudden upp och ner på skallen och världens suraste Lars bredvid sig.

Undrar hur många tagningar det tog för att få till det perfekta slutresultatet 😂😂

Har nog inte skrattat så mycket sen "alienröstkebaben" vrålade slowmotion i ett samarbete.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-25 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in