Citat:
Ursprungligen postat av
Hajmedii
Hade hon gjort en ögonoperation så skulle hon gjort content på det fler veckor innan och efter med hennes grova biverkningar….men först bli tyst några dagar efter operationen och ta lite semester för att sen berätta att hon varit sängliggandes och ”därför har jag varit oaktiv, men ni ska få veta allt snart. SÅKLART!”
Jag tror att alla hennes ”sjukdomar” är för att hon inte har något bättre att göra content om. Hennes liv är tragiskt. Tidigare har hon ju gjort content på att försöka bli gravida igen och ta ägglosningstest 23 dagar i månaden. Dom ville nog inte ens ha fler barn för att de var för jobbigt att ta hand om ett.
Och som jag nämnt innan så har hon alldeles för mycket fritid att övertänka hennes ”sjukdomar”. För inte tror jag att hon sitter klistrad framför Emil i Lönneberga för 24 gången i rad. Nej då scrollas de på ”ont i magen” vilket leder till något allvarligt efter sida 567. Något som är ”mycket ovanligt” men som alltid drabbar HT, konstigt nog.
VISA ALLT du lovat nu HT.
Som de här med målningen, visa oss i realtid och inte små redigerade dåliga filmer med voice over som är månader gamla. Låt alla symtom vila lite och tänk på annat för en stund.
Kom igen.
SÅKLART, du har rätt, klart hon skulle gjort content av en operation, självklart
Hon har alldeles för mycket tid att tänka, håller med dig i allt.
Henne grej var ju IVF och även om det biten är över i hennes liv så gör hon allt för att slippa ta ett annat jobb även om det är det hon borde.
För hon har absolut inte fallenhet eller intresse för något annat som hon försöker sig på nu.
Om man har ett intresse för något så underlättar det att göra content men hon har verkligen inte det.
Räknar man shopping eller nöta soffa så har hon ett intresse men det funkar inte att göra all content av. Men nu har sjukdomar blivit hennes "intresse" verkar det som. Hon känns otroligt vilsen i sitt influerande.