Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Så Keboff får göra om i rummet helt själv på sin lediga dag. Hanna måste vila!!
Hoppas att han gör något helt annat, Han ska inte bli utnyttjad!
Citera
2025-01-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Så Keboff får göra om i rummet helt själv på sin lediga dag. Hanna måste vila!!

Lägligt med nackspärr just idag 🙃
Citera
2025-01-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Lägligt med nackspärr just idag 🙃
Nästa helg blir det nog Skåne igen, så blir det inget gjort då heller
Citera
2025-01-25, 15:26
Medlem
Har ingenaning om vem denna SL är! Men jag har förstått att de flesta i denna tråd tycker att denna person är så mycket bättre influencer än H. Är riktigt chockad att det skrivs så fint om henne här inne (än så länge). En influencer som gör 100% rätt verkar det som😳
Citera
2025-01-25, 15:34
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Har ingenaning om vem denna SL är! Men jag har förstått att de flesta i denna tråd tycker att denna person är så mycket bättre influencer än H. Är riktigt chockad att det skrivs så fint om henne här inne (än så länge). En influencer som gör 100% rätt verkar det som😳

S.L 🫶🏻 en IVF influenser som levererar bra content varje dag och är super rolig och svarar alltid när man skriver DM eller kommenterar! Hanna är inte i närheten
Citera
2025-01-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jempa1990
S.L 🫶🏻 en IVF influenser som levererar bra content varje dag och är super rolig och svarar alltid när man skriver DM eller kommenterar! Hanna är inte i närheten
Kan hon inte få en egen tråd där hon hyllas?
Citera
2025-01-25, 16:01
Medlem
Så trist att Hanna skulle få grov nackspärr precis samma dag hon lovat Lars rum content. Så besviken att inte få se Hannas fantastiska renoveringsvideos.

Lars ser för övrigt otroligt sur över att behöva sitta bredvid mamma i tv soffan. Vore nog tusen gånger roligare att leka med mamma på golvet i sitt nya rum.
Citera
2025-01-25, 16:09
Medlem
Massgekudden är ju bakom huvudet på Hanna.. ser inte jätteskönt ut om hon nu skulle ha nackspärr att huvudet slänger runt på det viset 😂
Kebaben sliter nog ensam på Lars rum med strikta beskrivningar hur allt ska placeras mm 🤪
Citera
2025-01-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Massgekudden är ju bakom huvudet på Hanna.. ser inte jätteskönt ut om hon nu skulle ha nackspärr att huvudet slänger runt på det viset 😂
Kebaben sliter nog ensam på Lars rum med strikta beskrivningar hur allt ska placeras mm 🤪

Jag tror han är på jobbet, annars skulle de säkert åkt till Malmö. Hanna hade säkert tagit på sig detta själv att göra när hon är själv med Lars.
Hon lovade ju sina följare detta som content redan i torsdags.
Citera
2025-01-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror han är på jobbet, annars skulle de säkert åkt till Malmö. Hanna hade säkert tagit på sig detta själv att göra när hon är själv med Lars.

Låter troligt 😄
Citera
2025-01-25, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Blir spännande att se vad nästa uppdatering är om rummet ... Det ENDA vi fått är en stökig förebild. Inget om ifall de ens fortsatte under dagen eller inte?! Eller som sagt ifall Kevin deltar eller inte. Så himla roligt att SL fixar samma dag, sån sjuk skillnad på content. Undrar om "nackspärren" är en utsökt för att inte kunna jämföras med SL
Citera
2025-01-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli

Började följa henne efter tips här. Gillade i början, men nja. Så jävla rolig är hon ärligt talat inte att följa. Och jämföra med HT är bara dumt, för ALLA. Precis ALLA på hela internet gör typ bättre content än henne 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in