2025-01-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
När jag försökte bli gravid beställde jag såna storpack från utlandet. Typ 50 grav+ äl-tester för 100 kr. Den besattheten H sysslar med handlar väl om spänningen och då duger dessa tester utmärkt för att sitta och analysera. Svindyrt att köpa dessa clearblue. Blir nästan provocerad av detta slöseri med pengar.

Jag har ju bara följt henne sen L föddes. Men säg inte att hon har hållit på och testat sig varje dag i alla dessa år?
Håller med. CB är de dyraste och hon köper flera varje dag typ.
Beställ iaf såna strip från typ graviditetskollen.
Citera
2025-01-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och så kommer det en rage pga en kommentar. OM följarna INTE sköter sig nu så kommer Hanna minsann INTE visa mer av detta otroligt spännande 😅
Ja stackars oss...
Citera
2025-01-16, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Håller med. CB är de dyraste och hon köper flera varje dag typ.
Beställ iaf såna strip från typ graviditetskollen.
Innan hon fick L testade hon bara med CB när det började närma sig att visa mer tydligt, annars var det från något billigare storpack, men nu har hon ju uppenbarligen lite bättre ekonomi. 🤪
Citera
2025-01-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och så kommer det en rage pga en kommentar. OM följarna INTE sköter sig nu så kommer Hanna minsann INTE visa mer av detta otroligt spännande 😅

Lovar hon det? Gud så skönt det vore. För detta content framstår helt maniskt.
Citera
2025-01-16, 20:16
Medlem
Hennes story nu gjorde fan mig arg! Jag kan förstå att hon blir arg, ledsen och ta åt sig av mycket som skrev här på fb ibland men det där var inte ens en otrevlig kommentar? Bara en helt rimlig fråga. Dessutom en fråga som många här och tydligen många på hennes instagram redan har ställt! Bara för att hon är den femhundratretiofemte som frågar så ska väl inte hon behöva ta skit för det? Jag fattar genuint inte mig på denna människa som inte kan ta en enda konstruktiv feedback? "Jag blir inte stressad av att testa" förstår hon inte hur kroppen fungerar? Det är inte så att det kommer ut ett kvitto från skallen när kroppen känner av stress eller att man automatiskt får ont i magen etc.... Jag blir fan mållös ibland av hennes beteende.

Känner typ mig själv bipolär av vad jag tycker om henne för i perioder kan jag tycka att hon får onödigt mycket skit på den här sidan men nu har hon varit inne i en period så länge där jag känner bara NäÄ du är ju fan helt otrolig 😅
Citera
2025-01-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Det är kul att hon är för snål för att ta ett bad och tvättar när elen är billig för att spara några kronor men att köpa en massa dyra test är inga problem 😅
Haha!! Snälla kommentera det på hennes inlägg
Citera
2025-01-16, 20:32
Medlem
Hanna menar först att detta testande absolut inte stressar henne men när nån stackare påstår att Hanna visst blir stressad så skriver Hanna "jag blir både irriterad, less och stressad över sånt här"

Hur ska du ha det Hanna- blir du så arg över en snäll kommentar så ska du kanske inte stress-testa och lägga upp skiten sen!
Citera
2025-01-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha!! Snälla kommentera det på hennes inlägg

Då blir jag garanterat blockad 😆
Citera
2025-01-16, 20:41
Kanske ett låst konto med bara folk som skickar hjärtan vore bäst? Eller juste, då kan man inte handla skräp från Rusta och Gekås. Lite rolig tanke att hon skulle nog vara en mångmiljonär om hon hade lagt alla dessa shoppingpengar till en global indexfond (och gjort content om jo, vad som helst annat istället).
Citera
2025-01-16, 20:48
Medlem
Har aldrig varit med om en influenser som hotar och skäller så mycket på sina följare. Vad fan sysslar du med Hanna??
Citera
2025-01-16, 20:49
Medlem
Tror ni att hon förlorar följare när hon blir arg över följares kommentarer?
Citera
2025-01-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Tror ni att hon förlorar följare när hon blir arg över följares kommentarer?

Jag hoppas det 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in