2025-01-16, 19:41
En kommentar i på senare testbilden på instagram att vi ofrivilligt barnlösa borde bli sponsrade av clearblue. Haha asså jag har är gravid nu efter 3 års försök, Ivf som äntligen tog sig och jag tog ett gravtest på testdagen! Kostade mig 69 kronor en gång! Så det är upp till var och en, hon väljer ju själv att lägga så mycket pengar på test i onödan! Allt detta testande asså gör mig stressad!! Herregud, vänta åtminstone in BIM!!!!!!
Citera
2025-01-16, 19:43
Medlem
Och så kommer det en rage pga en kommentar. OM följarna INTE sköter sig nu så kommer Hanna minsann INTE visa mer av detta otroligt spännande 😅
Citera
2025-01-16, 19:45
Medlem
När jag försökte bli gravid beställde jag såna storpack från utlandet. Typ 50 grav+ äl-tester för 100 kr. Den besattheten H sysslar med handlar väl om spänningen och då duger dessa tester utmärkt för att sitta och analysera. Svindyrt att köpa dessa clearblue. Blir nästan provocerad av detta slöseri med pengar.

Jag har ju bara följt henne sen L föddes. Men säg inte att hon har hållit på och testat sig varje dag i alla dessa år?
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-16 kl. 19:50.
Citera
2025-01-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jempa1990
En kommentar i på senare testbilden på instagram att vi ofrivilligt barnlösa borde bli sponsrade av clearblue. Haha asså jag har är gravid nu efter 3 års försök, Ivf som äntligen tog sig och jag tog ett gravtest på testdagen! Kostade mig 69 kronor en gång! Så det är upp till var och en, hon väljer ju själv att lägga så mycket pengar på test i onödan! Allt detta testande asså gör mig stressad!! Herregud, vänta åtminstone in BIM!!!!!!

Ja alltså jag förstår verkligen inte. Och om hon nu "inte bryr sig" och "inte tror det blir något denna månad", varför fortsätter hon ta FLERA tester om dagen då? Då är det väl bara att rycka på axlarna och se när mensen kommer
Citera
2025-01-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
När jag försökte bli gravid beställde jag såna storpack från utlandet. Typ 50 grav+ äl-tester för 100 kr. Den besattheten H sysslar med handlar väl om spänningen och då duger dessa tester utmärkt för att sitta och analysera. Svindyrt att köpa dessa clearblue. Blir nästan provocerad av detta slöseri med pengar.

Jag har ju bara följt henne sen L föddes. Men säg inte att hon har hållit på och testat sig varje dag i alla dessa år?

Det är kul att hon är för snål för att ta ett bad och tvättar när elen är billig för att spara några kronor men att köpa en massa dyra test är inga problem 😅
Citera
2025-01-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
Likaså mängden ggr hon påpekat att hon INTE blir stressad av att testa 🤭
Jag blir stressad av att hon testar när hon ändå vet att det är negativt😂
Citera
2025-01-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja alltså jag förstår verkligen inte. Och om hon nu "inte bryr sig" och "inte tror det blir något denna månad", varför fortsätter hon ta FLERA tester om dagen då? Då är det väl bara att rycka på axlarna och se när mensen kommer

Damen har bytt ut ett tidigare matmissbruk till shoppingmissbruk samt testmissbruk. Snabba kickar önskas. Finns ingen annan förklaring. 🤔 Hon kommer aldrig vara riktigt nöjd… min tanke alltså.
Citera
2025-01-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Det är kul att hon är för snål för att ta ett bad och tvättar när elen är billig för att spara några kronor men att köpa en massa dyra test är inga problem 😅
Nä precis 😳
Citera
2025-01-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis

Jodå, hon har testat lika mycket innan hon fick L. Varje månad och extra mycket efter varje insättning vid IVF vilket är några gånger! 🙄
Jag har följt henne sedan Vart fan är storken?
Citera
2025-01-16, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jodå, hon har testat lika mycket innan hon fick L. Varje månad och extra mycket efter varje insättning vid IVF vilket är några gånger! 🙄
Jag har följt henne sedan Vart fan är storken?
Jäklar...
Citera
2025-01-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Jag blir stressad av att hon testar när hon ändå vet att det är negativt😂
Jag med, så jävla mycket pengar i sjön
Citera
2025-01-16, 19:58
Medlem
Jag börjar mer och mer misstänka att hon kan vara bipolär eller ha någon annan psykisk diagnos. Beteendet att testa ständigt och vara besatt av en graviditet på det där sättet är inte normtypiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in