2025-02-01, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Är det ens lax? Tycker det liknar kyckling. Då tycker jag det är mer intressant att det ser ut som kokt potatis som hon öst grillkrydda över.

Är det ketchup på laxen på barntallriken?
Citera
2025-02-01, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Detta! Exakt detta ringar in varför man blir så irriterad. En människa som tjänar pengar på att hyckla sig fram. Varför fortsätter företag vilja ha med henne att göra? 😦

Hanna och exakt alla andra influensers som får betalt för samarbete 🤷🏼‍♀️ ni är ju skrattretande lättlurade om ni tror på alla andras reklamsamarbeten bara för att de är lite mer övertygande i sin reklam 😅
Citera
2025-02-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Hanna och exakt alla andra influensers som får betalt för samarbete 🤷🏼‍♀️ ni är ju skrattretande lättlurade om ni tror på alla andras reklamsamarbeten bara för att de är lite mer övertygande i sin reklam 😅

Andra flunsor make an effort iaf. 🙄 vidare har jag inte nämnt andra influencers så vad får dig att tro att ja ba ääälskar allt dem gör? Nu gällde H och hennes flunskarriär.
Citera
2025-02-01, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Andra flunsor make an effort iaf. 🙄 vidare har jag inte nämnt andra influencers så vad får dig att tro att ja ba ääälskar allt dem gör? Nu gällde H och hennes flunskarriär.

Eftersom reaktionen är så stark på Hannas samarbeten och att hon minsann aldrig använder produkterna. Om det är så unikt som ni får det att låta som så måste ni gjort jämförelsen med något och då är väl andra influensers det mest rimliga att jämföra med 🤷🏼‍♀️ hade ni inte tyckt att hon sticker ut hade det ju inte varit något att kommentera från första början
Citera
2025-02-01, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Är det ens lax? Tycker det liknar kyckling. Då tycker jag det är mer intressant att det ser ut som kokt potatis som hon öst grillkrydda över.
Haha ja, märkliga kombinationer.
Citera
2025-02-01, 10:43
Medlem
Ska vi gissa att det blir rusta eller gekås idag eller imorgon? 🤭
Citera
2025-02-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Äntligen någon som verkar se rimligt på det här, tack! 🙏

Såg SL laga Hello Fresh häromdagen utan att göra reklam för det så ja många influencers använder faktiskt det de gör reklam för. Har aldrig sett Hanna laga något från Hello Fresh förutom när det dags för samarbete. Annars är det mest makaroner och köttbullar typ av mat.
Citera
2025-02-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Så befriande att se nån som visar verkligheten. Tror större delen av hushållen har ett ”rammelställe”, men det visas inte upp, den perfekta ytan visas upp. Och följare (vi).. verkar tro att det ör sanningen, så pass att det blir ett diskussionsämne i en tråd att Hanna har en låda där hon stoppar ner olika saker 😂. Hanna framstår smartare än oss alla i denna tråd. Räknar in mig själv där så slipper någon påminna om det 🙃

Men du tycker inte det är märkligt att stoppa ner typ en bok och målartejp tillsammans i en låda, i ett vardagsrum? Det har man väl ändå bestämda platser för, typ förrådet och en bokhylla? Det är ju inte städa hon höll på med, det hon gjorde är typ som att kasta alla leksaker under sängen som när man var liten. Med tanke på hur deras garderober ser ut så är hon inte speciellt ordningssam och så kan det ju vara för vissa. I mina ögon var det iallafall konstigt att ha en byrå i vardagsrummet till det.
Citera
2025-02-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash79
Är det ketchup på laxen på barntallriken?

Definitivt ketchup, sen om det är lax eller vad vet jag inte.
Citera
2025-02-01, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag har aldrig sagt att det är udda, men blandningen såg speciellt ut. Hur många här brukar äta bea till sin lax?

Vad spelar det för roll hur många HÄR som gör det? 🤣 Hanna kanske gör det och då är det antagligen för att hon gillar det 😅 Inte så att hon står och trycker ner det i halsen på dig eller?
Citera
2025-02-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Haha HTs middag, största WT-beteendet jag sett att ha burk-cola till fredagsmiddagen.

Vad ska man annars ha? Cola är livet!
Citera
2025-02-01, 11:49
Medlem
motyls avatar
Jag tycker det är så konstigt att de inte äger en bokhylla. Äger dom ens några böcker annat än Babblarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in