Citat:
Ursprungligen postat av
petgrief
Well jag diskuterar inte hennes tänder heller 😊 tycker det roliga med den här tråden är hur ofantligt dålig hon är på att vara en så kallad influenser. Hur tjock hon är eller hur hennes tänder ser ut intresserar mig inte så mycket. Däremot hennes vanor i form av kost eller skärmtid med sitt barn säger mer om henne som är person och är intressant att diskutera i relation till vad hon faktiskt visar upp som influenser. Men vi är alla olika!
Jag tycker det är intressant att hon har ätit så mycket mat att hon blivit så fet att hon var tvungen att operera sig för att komma ner i vikt, och sedan fortsätter att bara äta fett och socker. Detta är så märkligt så jag finner inga ord. Har hon ingen motivation att ta hand om sin kropp när hon varit tvungen att göra ett kirurgiskt ingrepp för att hon var så fet?
Bara för att HT inte kunde sluta äta har skattepengar fått gå till att bekosta hennes fetmaoperation. Tänk om dessa pengar kunde användas för att förbättra förlossningsvården, barnvård t ex. En rent lyxingrepp bara för att hon gillar att äta mycket. Fy och usch.