2024-07-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag hade KRÄVT att dom hade tagit in den och gjort en riktig undersökning på bilen redan efter första gången som tydligen var dagen efter dom hade hämtat bilen. Och självklart skulle dom då fått låna en annan bil under tiden!

Ja det är helt otroligt att dom fortsätter använda den. Jag är rätt säker på att man skulle fått en lånebil. Om den nu krånglade dag 2, varför inte hänga på låset till affären då? Dom har väl ändå öppet dagen efter! Det verkar som hon är livrädd att stå utan bil så därför kör de den hellre.

Hon pratade inte heller om att häva köpet innan jag hade skrivit det i denna tråden.
Citera
2024-07-28, 11:18
Medlem
Efter otroligt lite internetletande hittade jag att bilen är köpt här https://svenstigs.se/

De har stängt på helger men annars mycket generösa öppettider och jag betvivlar skarpt att ”ingen” kan hjälpa dem.

Åter en lögn.

Har de kommit på att det är en lite för dyr bil för dem månne?
Citera
2024-07-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
+ sen är det inte så svårt heller att ta reda på vart de har köpt denna bilen. Lite detektivarbete så är det klart. Hade varit roligt för den som orkar ;-))))
Dom har köpt den på en firma som heter Svenstigs i Gislaved och den finns även i Värnamo. Nu är det ju söndag så just idag kanske det inte är öppet alls, men det har ju absolut varit öppet så gott som alla dagar sedan det hände första gången. Men dom har istället flängt land och rike runt med den defekta bilen istället för att gå till botten med problemet från allra första gången. 🙄
Citera
2024-07-28, 11:28
Medlem
Och om dom nu tänker häva köpet så är det väl också lite tokigt att köra så mycket mil kors och tvärs med en helt ny bil? Måtte väl sänka värdet fort på en sprojlans ny bil? Men vad vet jag 🤓
Citera
2024-07-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom har köpt den på en firma som heter Svenstigs i Gislaved och den finns även i Värnamo. Nu är det ju söndag så just idag kanske det inte är öppet alls, men det har ju absolut varit öppet så gott som alla dagar sedan det hände första gången. Men dom har istället flängt land och rike runt med den defekta bilen istället för att gå till botten med problemet från allra första gången. 🙄

Vad bra att det var någon här som såg vart bilen är köpt, jag känner två stycken på Svenstigs, jag ska absolut höra med dem angående detta.
Senast redigerad av enlitenkattunge 2024-07-28 kl. 12:27.
Citera
2024-07-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Fy fan alltså. H, skäms på dig! Och sluta ljug. Det är synd om ert barn som ni riskerar säkerheten runt, bara för att du ska få åka runt, runt och runt på olika loppisar osv. Hade det varit roligt om bilen inte startade i Köpenhamn 22:00 igår?

Vad bra att det var någon här som såg vart bilen är köpt, jag känner två stycken på Svenstigs, jag ska absolut höra med dem angående detta.

Ser fram emot svaret på detta. Hon är ju lite för att hitta på saker som passar henne.
Citera
2024-07-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Kanske inte anmärkningsvärt men man kan väl lika gärna diskutera vikten när man diskuterar kosten och tänderna för allt går hand i hand. Nu tycker jag inte hon är farligt stor men hon är på väg dit. Att inte bry sig om vad man stoppar i sig tycker jag är konstigt.

Well jag diskuterar inte hennes tänder heller 😊 tycker det roliga med den här tråden är hur ofantligt dålig hon är på att vara en så kallad influenser. Hur tjock hon är eller hur hennes tänder ser ut intresserar mig inte så mycket. Däremot hennes vanor i form av kost eller skärmtid med sitt barn säger mer om henne som är person och är intressant att diskutera i relation till vad hon faktiskt visar upp som influenser. Men vi är alla olika!
Citera
2024-07-28, 12:12
Medlem
Är det ingen här som har en sån bil? Nyfiken på vad ni i så fall tyckte? Vidare så borde dem första hand låta bilen kollas ordentligt av firman och sedan överväga annat. Att hasta iväg med återköp pga detta känns överilat. Är det en ren elbil? Skulle iofs inte förvåna mig ifall de gjort något fel, de är ju inte direkt kända för att ha koll och vara tekniska..😏
Citera
2024-07-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Är det ingen här som har en sån bil? Nyfiken på vad ni i så fall tyckte? Vidare så borde dem första hand låta bilen kollas ordentligt av firman och sedan överväga annat. Att hasta iväg med återköp pga detta känns överilat. Är det en ren elbil? Skulle iofs inte förvåna mig ifall de gjort något fel, de är ju inte direkt kända för att ha koll och vara tekniska..😏

Elhybrid. Till och med dom klarar nog att trycka på en startknapp 😅
Citera
2024-07-28, 13:20
Medlem
Vad synd att de där fula tofflorna inte flög av när hon åkte karusell
Citera
2024-07-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Well jag diskuterar inte hennes tänder heller 😊 tycker det roliga med den här tråden är hur ofantligt dålig hon är på att vara en så kallad influenser. Hur tjock hon är eller hur hennes tänder ser ut intresserar mig inte så mycket. Däremot hennes vanor i form av kost eller skärmtid med sitt barn säger mer om henne som är person och är intressant att diskutera i relation till vad hon faktiskt visar upp som influenser. Men vi är alla olika!
Jag tycker det är intressant att hon har ätit så mycket mat att hon blivit så fet att hon var tvungen att operera sig för att komma ner i vikt, och sedan fortsätter att bara äta fett och socker. Detta är så märkligt så jag finner inga ord. Har hon ingen motivation att ta hand om sin kropp när hon varit tvungen att göra ett kirurgiskt ingrepp för att hon var så fet?

Bara för att HT inte kunde sluta äta har skattepengar fått gå till att bekosta hennes fetmaoperation. Tänk om dessa pengar kunde användas för att förbättra förlossningsvården, barnvård t ex. En rent lyxingrepp bara för att hon gillar att äta mycket. Fy och usch.
Citera
2024-07-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongmattan
Vad synd att de där fula tofflorna inte flög av när hon åkte karusell

Hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto