2024-10-09, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Bagelsen ser goda ut 😳

Varför visar man en tom påse?
Ja väldigt märkligt, hon måste väl rimligen ätit den sista nu på morgonen men kom väl på att hon kunde lägga ut om det efter att hon ätit upp den. Det hade ju varit intressant att få se hur den såg ut också! 🤪
Citera
2024-10-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja väldigt märkligt, hon måste väl rimligen ätit den sista nu på morgonen men kom väl på att hon kunde lägga ut om det efter att hon ätit upp den. Det hade ju varit intressant att få se hur den såg ut också! 🤪

Jag googlade upp dom. Det var inget speciellt, mjöl och socker i princip.
Citera
2024-10-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Att ens spekulera över eventuella diagnoser är verkligen inte trevligt. Det är var och ens ensak. Ni som gör det verkar inte heller ha särskilt mycket kunskap om ämnet.

Men att spekulera över prinsessan Leonores eventuella diagnoser är helt okej ser jag 😉
Citera
2024-10-09, 09:45
Medlem
Då är det vår kära Hanna som har sina goda kostvanor i vanlig ordning. Pannbiff steks och klockan är inte ens slagen 10.00! 🙃
Citera
2024-10-09, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Då är det vår kära Hanna som har sina goda kostvanor i vanlig ordning. Pannbiff steks och klockan är inte ens slagen 10.00! 🙃
Biffarna fullkomligt simmar i smör! Men bra jobbat av henne ändå att göra egna biffar! 😊
Citera
2024-10-09, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Men att spekulera över prinsessan Leonores eventuella diagnoser är helt okej ser jag 😉
Haha! Bra spanat.
Citera
2024-10-09, 10:48
Medlem
Citat:

Haha, bra grävt 🤭
Citera
2024-10-09, 11:07
Medlem
Citat:

Men hon är ju OffENtLiG PeRsoN! 🤪🤪
Citera
2024-10-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag googlade upp dom. Det var inget speciellt, mjöl och socker i princip.
Så skumt med en bild på en tom påse haha
Citera
2024-10-09, 11:18
Medlem
Citat:
Det måste ha varit en annan Kranskommun.

Nä, allvarligt talat har jag nog tidigare varit mer som ni. Inte delaktigt i aktiv mobbing som detta men tänkte nog inte så mycket på vem som påverkas av mina observationer. Ni kanske också kan tänka om?
Citera
2024-10-09, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Men hon är ju OffENtLiG PeRsoN! 🤪🤪
Det är prinsessan av Smålandsstenar också, det står under hennes namn på Insta
Citera
2024-10-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Mycket bra skrivet!
Håller med dig på vartenda punkt. Jag tror verkligen man måste särskilja IVF-fluenser som har detta som födokrok och vanliga dödliga människor. Det luktar Münchausen hela vägen från Smålandstenar till Norrlandporten.

Hanna tjänar dessutom en miljon om året på att vara ofrivilligt barnlös, men vissa fattar inte det utan tror hon är en mobbad liten tjej som bara förtjänar styrkekramar.

Hon tjänade en miljon ett år, inte en miljon om året. Även om det kan upplevas frustrerande att en influenser tjänar de summorna så är det ju inte Hannas fel, det är så den branschen ser ut. Postnords VD tjänar Hannas årslön i månaden, det om något är provocerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in