Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-23, 12:44
Medlem
Med tanke på Hannas radiotystnad gissar jag att hon laddar upp för en riktig content-satsning kring hur läkarbesöket gick!
Citera
2024-09-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Med tanke på Hannas radiotystnad gissar jag att hon laddar upp för en riktig content-satsning kring hur läkarbesöket gick!

Blev ett inlägg om denna tråd istället 😄

Har bara följt lite sporadiskt här den senaste tiden. Har samtalsämnet socanmälan kommit upp? Hon verkar så säker på att det är någon här ifrån.
Citera
2024-09-23, 13:12
Medlem
Nu har Hanna skrivit en Nu räcker det-story om dem här tråden. Hanna skriver att man får skriva vad man vill om henne men inte hennes familj. Det jag inte förstår är varför hon skriver den NU när ingen skrivit något om Lars på länge. Det har ju bara handlat om henne under ett ganska bra tag nu. Sen var det intressant att få höra resonemanget om att dölja Lars ansikte. Jag kan förstå att hon vill det baserat på att vissa sitter och tolkar/bedömer Lars ansiktsuttryck osv.
Citera
2024-09-23, 13:14
Medlem
Nu har hon uttalat dig på story ang Flashback och om allt som skrivs där.
Citera
2024-09-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Nu har Hanna skrivit en Nu räcker det-story om dem här tråden. Hanna skriver att man får skriva vad man vill om henne men inte hennes familj. Det jag inte förstår är varför hon skriver den NU när ingen skrivit något om Lars på länge. Det har ju bara handlat om henne under ett ganska bra tag nu.
Det har varit uppenbart länge att hon tar väldigt illa upp av allt som skrivits. Och att hon läser här dagligen. Att hon inte har några problem med det som skrivs om henne tror jag inte en sekund på. Det här handlar om henne, inte barnet.
Citera
2024-09-23, 13:25
Medlem
HT borde lägga sin energi och engagemang på att vara förälder istället. Så hade aldrig denna tråden fortsatt vara aktiv. Stackars lilla Lars men tyvärr kommer din uppväxt handla om HT och hennes känslor/mående/sjukdomar, din mamma är 14 år mentalt och verkar inte utvecklas nämnvärt heller tyvärr.
Citera
2024-09-23, 13:27
Medlem
Nu "matar hon ju trollen" så fler kommer hitta hit 😅
Få tråden nedstängd tror jag hon kan glömma så länge hon är offentlig, det är inte familjeliv
Citera
2024-09-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det har varit uppenbart länge att hon tar väldigt illa upp av allt som skrivits. Och att hon läser här dagligen. Att hon inte har några problem med det som skrivs om henne tror jag inte en sekund på. Det här handlar om henne, inte barnet.

Det där är Fannis ”hejdå” inlägg kopierat rakt av men med bytta namn typ… Hon gömmer sig bakom att det skulle vara för Lars skull, för det som skrivs här är ju direkt relaterat till hennes föräldrarskap.
Citera
2024-09-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Nu "matar hon ju trollen" så fler kommer hitta hit 😅
Få tråden nedstängd tror jag hon kan glömma så länge hon är offentlig, det är inte familjeliv

Kommer definitivt locka fler personer hit, så inte så smart att ge tråden uppmärksamhet som hon gör.
Citera
2024-09-23, 13:35
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Varför är den här tråden så populär? Förstår inte, det är bara en helt generisk brud.
Citera
2024-09-23, 13:38
Medlem
Ursäkta men denna tråd är det vidrigaste jag har läst. Hur i hela h orkar ni sitta och hålla på såhär? Har ni inget jobb att gå till? Ni följer Hanna slaviskt i varenda steg hon tar och sedan sitter ni och uppdaterar här vad ni tycker om det ena och det andra? Väldigt patetiskt beteende av er alla. Ni kanske ska ta hand om era egna familjer istället? All fokus verkar ju hamna på att sitta här och klaga, stackars folk i er omgivning som har så ruttna människor omkring sig
Senast redigerad av perilof 2024-09-23 kl. 13:41.
Citera
2024-09-23, 13:46
Medlem
Hon kommer aldrig lyckas få bort tråden,hur hon än försöker. Den största kritiken handlar om henne och hennes bristande intresse i sin föräldraroll. Att sitta inomhus hela hösten,/ vintern med neddragna persienner får många att undra vad det beror på. Inte är det hälsosamt heller. Som många skrivit ett x antal ggr så undrar man hur det kunde bli så här när man kämpat i 7 år med att skaffa barn. Det är så långt ifrån vad dom flesta andra föräldrar gör inklusive mig själv. Jag tror inte att någon här skickat in någon anmälan. Tror mer att det är någon i deras närhet tex i området där dom bor. Sen är det väldigt överdrivna åkommor hon har. Kanske är det bättre att hon tex söker någon form av hjälp med sitt mående och med sitt föräldraskap Sen borde H sätta sig ner och ta sig en rejäl funderare varför hon dagligen tappar följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in