Citat:
Ursprungligen postat av
lisafisakisa
Gravid bilderna från Hanna nu… gräslig tatuering på hennes arm, förstörde hela bilden. Och kunde inte hennes sambo haft en storlek större på skjorta? Ser lite tight ut över magen…
Åhhhh håller MED. Bilderna var faktiskt fina om vi hade plockat bort den fruktansvärt fula tatueringen (som påminner lite om en tatuering passande på en spritfet, rökande och sunkig medelålderskärring på socbidrag och med 5 ungar i en hyrestrea).... Nu var jag ruskigt elak, men jag tycker faktiskt att både Hanna och krejsi Keboff andas lite WT. Det går lixom inte att tvätta bort, hur dom än försöker.
Jag har funderat på hur Keboff har det egentligen, han känns som en skugga i Hannas liv. Allt handlar ju så uppenbart om henne, redan innan hon ens var gravid? Stackarn figurerar väl som en slav runt henne. Kommer aldrig glömma storyn när hon skulle laga mat, hon sitter alltså på en kontorsstol framför köksbänken och förbereder mat när Keboff springer runt och ställer fram allting framför henne. Som om hon vore en femåring? Då var hon kanske i v. 20-25 ska tilläggas, inte särskilt långt gången alltså. Men hon hade väl suttit sådär om hon varit i v. 10 också
Jag gissar att Keboff kommer att få fortsätta serva Hanna och så även deras dotter när hon blir person, han har den där auran av att vara riktigt hunsad och aldrig sätta något emot. Stackarn.