”Hahah.. jaa du behöver inte känna dig allt för besviken.
Hanna står i sin kända dusch med en brun handduk omkring sig och säger att hon ska på dejt-NaJT. Och då vill hon vara fräsch. Så hon stoppar in en gammal tandborste i käften och visar upp en oöppnad colgatetub.
Sen sminkar hon sig med sina märkliga miner och ger ifrån sig ett otroligt vit-redigerat leende och sen är skiten äntligen slut.
Nu har jag säkert missat någon bit men med tanke på att hela reklamskiten bara har typ nio kommentarer varav de flesta säger att hon måste använda tandtråd eller vill ha före och efterbilder, så går inte denna reklamsnutt till historien.”
Citat:
Ursprungligen postat av
MissDolphin
Hahaha! Tack för en alldeles lysande recension! Ja den bruna handduken har man ju sett så jag kan nästan se detta framför mig nu! 🤣
Denna recension må vara lysande men den slår inte Fru Krokodils sammanfattning av HTs videor när hon pratar till sina följare, vilket var det är bästa jag läst på länge och anledningen till att jag skapade mig ett konto. Till min besvikelse kunde jag inte kommentera på jättelänge (har noll koll på FB regler) och när jag väl kunde det så var det ju förlegat

Men där snackar vi underhållning. Skrattade rakt ut när jag läste!