2024-08-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Detta måste vara hans sista vecka om han inte har mer än fyra veckor. Och hennes föräldraledighet är väl också slut nu så snart kommer det väl samarbeten i långa rader igen. 😝

Vad kul, det ser jag/ingen framemot. Jag har varit en stark följare av Hanna pga denna tråd men jag vet inte ens om jag pallar en månad till av hennes dödströtta content.
Ser jag en jäkla samarbetstandborste till i hennes käft så kommer jag helt enkelt förtvina av tristess.
Citera
2024-08-01, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad kul, det ser jag/ingen framemot. Jag har varit en stark följare av Hanna pga denna tråd men jag vet inte ens om jag pallar en månad till av hennes dödströtta content.
Ser jag en jäkla samarbetstandborste till i hennes käft så kommer jag helt enkelt förtvina av tristess.
Varför är det bara jag som inte fått upp denna berömda tandkrämsreklam?? Jag vill ju också se hur dålig den är. 😝Jag har gjort allt. Googlat på allt från tandborstar till karies och fluor...men icke...🤔
Citera
2024-08-01, 00:53
Medlem
Citat:
Varför är det bara jag som inte fått upp denna berömda tandkrämsreklam?? Jag vill ju också se hur dålig den är. 😝Jag har gjort allt. Googlat på allt från tandborstar till karies och fluor...men icke...🤔

Hahah.. jaa du behöver inte känna dig allt för besviken.
Hanna står i sin kända dusch med en brun handduk omkring sig och säger att hon ska på dejt-NaJT. Och då vill hon vara fräsch. Så hon stoppar in en gammal tandborste i käften och visar upp en oöppnad colgatetub.
Sen sminkar hon sig med sina märkliga miner och ger ifrån sig ett otroligt vit-redigerat leende och sen är skiten äntligen slut.

Nu har jag säkert missat någon bit men med tanke på att hela reklamskiten bara har typ nio kommentarer varav de flesta säger att hon måste använda tandtråd eller vill ha före och efterbilder, så går inte denna reklamsnutt till historien.
Citera
2024-08-01, 01:10
Medlem
Citat:
Hanna står i sin kända dusch med en brun handduk omkring sig och säger att hon ska på dejt-NaJT. Och då vill hon vara fräsch. Så hon stoppar in en gammal tandborste i käften och visar upp en oöppnad colgatetub.
Sen sminkar hon sig med sina märkliga miner och ger ifrån sig ett otroligt vit-redigerat leende och sen är skiten äntligen slut.

Nu har jag säkert missat någon bit men med tanke på att hela reklamskiten bara har typ nio kommentarer varav de flesta säger att hon måste använda tandtråd eller vill ha före och efterbilder, så går inte denna reklamsnutt till historien.
Hahaha! Tack för en alldeles lysande recension! Ja den bruna handduken har man ju sett så jag kan nästan se detta framför mig nu! 🤣
Citera
2024-08-01, 01:25
Medlem
Citat:
Hahaha! Tack för en alldeles lysande recension! Ja den bruna handduken har man ju sett så jag kan nästan se detta framför mig nu! 🤣

😍
Citera
2024-08-01, 04:33
Medlem
”Hahah.. jaa du behöver inte känna dig allt för besviken.

Nu har jag säkert missat någon bit men med tanke på att hela reklamskiten bara har typ nio kommentarer varav de flesta säger att hon måste använda tandtråd eller vill ha före och efterbilder, så går inte denna reklamsnutt till historien.”

Citat:

Denna recension må vara lysande men den slår inte Fru Krokodils sammanfattning av HTs videor när hon pratar till sina följare, vilket var det är bästa jag läst på länge och anledningen till att jag skapade mig ett konto. Till min besvikelse kunde jag inte kommentera på jättelänge (har noll koll på FB regler) och när jag väl kunde det så var det ju förlegat Men där snackar vi underhållning. Skrattade rakt ut när jag läste!
Citera
2024-08-01, 07:25
Medlem
Citat:

Men snälla. Det där borde man ju höra av sig till Colgate om. De kan ju inte ha henne som reklampelare. Hon har ju landets sämsta tänder.
Citera
2024-08-01, 08:22
Medlem
Ser onekligen ut som att hon ligger på en madrass nedanför soffan denna morgon också 😂
Citera
2024-08-01, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alizees
Ser onekligen ut som att hon ligger på en madrass nedanför soffan denna morgon också 😂

Jepp.
De verkar inte bättre.

Men sen i klippet från igår. Där hon kastar bollar. Så kommenterar hon att K tagit ut brandsläckaren i vardagsrummet nu när de sover där.
Pga säkerhet skriver hon.
Va dan menar människan. Sover de med brandsläckaren på nattygsbordet i vanliga fall? Eller somnar de med tända ljus i vardagsrummet eller vad i hela världen händer?
Citera
2024-08-01, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Jepp.
De verkar inte bättre.

Men sen i klippet från igår. Där hon kastar bollar. Så kommenterar hon att K tagit ut brandsläckaren i vardagsrummet nu när de sover där.
Va dan menar människan. Sover de med brandsläckaren på nattygsbordet i vanliga fall? Eller somnar de med tända ljus i vardagsrummet eller vad i hela världen händer?

För han är så ToKiG!!!🤪 sen har dom väl antal ljus tända från både rusta och dollar, tänk doftkombinationen därinne 😅
Citera
2024-08-01, 08:45
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Jepp.
De verkar inte bättre.

Varför behöver de brandsläckare bredvid sig?

Vore ju ungefär på deras nivå att sova med levande ljus i och för sig
Citera
2024-08-01, 08:53
Medlem
Nej men cornflakes med jordgubbssylt på toppen? Varför inte bara köpa sockrade flingor om man ändå ska ha socker på? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in