2024-08-01, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag reagerade mest på att hon ens skulle spara typ alla kläder. Hon kommer ju ändå inte vilja ha dom om dom eventuellt mot förmodan skulle få ett barn till. Hon ääälskar ju att shoppa så hon kommer ju så klart att hitta en anledning att få köpa nya kläder i så fall. Dessutom kan de ju hända att nästa barn föds en helt annan tid på året och har ett annat kön och då är det inte mycket som går att ha ändå. Man kan ju spara en del baskläder och kanske något som betyder lite extra, resten gör man sig av med. Dom har ju inte heller oceaner av plats att förvara en massa boxar med kläder.

Reagerade på det också. De måste ju ha kläder för en hel förskoleklass med tanke på hur mycket hon shoppar. Om de skaffar en kommer de inte kunna leva på Dollarstore och Rusta längre så det ska hon nog överväga först. Med tanke på att lågprisshopping är hennes prio i alla lägen.
Citera
2024-08-01, 09:09
Medlem
Har hon hällt sylt på flingorna eller wtf 😳
Citera
2024-08-01, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja kosthållningen är ju fantastisk. Man kan ju tänka sig att L fick sylt på keson också.
Citera
2024-08-01, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja kosthållningen är ju fantastisk. Man kan ju tänka sig att L fick sylt på keson också.

Ja eller hur. Nä men i detta fallet blev jag mer förundrad över kombinationen. Jag har aldrig och då menar jag aldrig sett någon hålla sylt på flingor förut.

Angående keson så verkar hon ge det en hel del. Undrar om hon har koll på att barn under ett inte ska äta alltför mycket mejeriprodukter? Kalcium hindrar järnupptaget. Förmodligen vet hon inte det för hon inte öppnat sin knatteplock bok.
Citera
2024-08-01, 09:25
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Haha kan tänka mig att hon är av sorten som tänker "makrill är ju såå nyttigt så lite sylt vid sidan om gör ingenting"...
Citera
2024-08-01, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Nej men cornflakes med jordgubbssylt på toppen? Varför inte bara köpa sockrade flingor om man ändå ska ha socker på? 😂

Exakt! Så jäkla äckligt
Citera
2024-08-01, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Men snälla. Det där borde man ju höra av sig till Colgate om. De kan ju inte ha henne som reklampelare. Hon har ju landets sämsta tänder.
Jag tyckte mig se att hon hade blåmärken på läpparna efter hennes fillers-behandling dessutom 🙈
Citera
2024-08-01, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Nej men cornflakes med jordgubbssylt på toppen? Varför inte bara köpa sockrade flingor om man ändå ska ha socker på? 😂
Väntar med spänning på att få se Lars matvanor när hon blir lite äldre med tanke på allt onödigt socker Hanna äter framför henne hela tiden.
4 macarons ensam i baksätet, sylt till frukost, kladdkaka till ikealunchen...
Citera
2024-08-01, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn

Ser dessutom ut att vara sylt från en sån Bob squeezy... Finns det ens vuxna som äter sånt? 😳
Citera
2024-08-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steinn
Ser dessutom ut att vara sylt från en sån Bob squeezy... Finns det ens vuxna som äter sånt? 😳
Vuxna som frivilligt läser babblarna på toaletten och lyssnar på deras låtar i bilen kan nog uppskatta den.
Citera
2024-08-01, 09:49
Medlem
Mina barn fick sockerflingor till frukost på helgerna när dom var små, och vet att när de sov hos mormor (som inte hade sånt hemma) fick dom socker på vanliga cornflakes och någon gång vet jag att dom tog sylt på.

Men nej, jag har aldrig sett en vuxen människa ha sylt på flingor och nu har jag sett två stycken på en gång alltså (undrar vem av ht och kebbaben som introducerat detta för den andra?)
Vill man ha nåt sött i filen kan man väl ha i färska bär? Eller typ dadlar/russin?
Citera
2024-08-01, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Väntar med spänning på att få se Lars matvanor när hon blir lite äldre med tanke på allt onödigt socker Hanna äter framför henne hela tiden.
4 macarons ensam i baksätet, sylt till frukost, kladdkaka till ikealunchen...

Skulle precis skriva samma. Vem trycker fyra macarons on the go i bilen? Ja samma person som också har BOB squeeze sylt till frukost ocu lyssnar på Babblarna ensam. Enda anledningen till att jag följer Hanna är pga denna tråd. Och det är jag ju inte ensam om. Hur många följare skulle hon ha kvar utan denna tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in