Citat:
Ursprungligen postat av
Hogatankar
Ja det är ju helt sinnes vad som handlar! Visst vill man ALLTID handla till barnen men har hon ingen gräns?! Hur mycket kläder använder ungen av allt som köps?
Undra om de får av far och morföräldrar också....? Och HM med Ingen kvalité eller andrahandsvärde..
Och måste bara, hennes top! Fruktansvärd
Toppen och lampan I vardagsrummet är lika färgglada. Inte alls min smak,men det är ju inte jag som ska ha dom
Nej H verkar inte ha någon gräns hur mycket eller ofta hon handlar. Samtidigt som hon i story idag tycker att maten är snordyr. Hon pratar emot sig själv. Köper mycket halv och helfabrikat, mängder med kläder till L.
Jag tycker att hon ska döpa sin IG till Hannas shopping. För det handlar bara ( nästan) om hennes shopping. Vilket jag tycker är helt ointressant. Jag är mest intresserad av vad jag själv handlar och har vänner med barn i min ålder. Så vi brukar tipsa varandra om olika barnkläder och leksaker
Sen tycker jag att det är kul att hon har haft mer video på L. Men för mig är L som vilket barn som helst så det kommer jag att tröttna på. Kommer istället att följa S.L som är min favorit familj. Tycker att hon är mer intressant att följa och hennes barn är superfina.