Citat:
Ursprungligen postat av
Enforvirradtjej
Blir otroligt provocerad. Svamligaste videon ever först och främst. Men ärligt, personer som kämpat så för barn VET att man inte kan bestämma någonting. Kämpande ofrivilligt barnlösa brukar HATA folk som tror att de kan planera exakt när de ska få barn. ”Åååh vill ha sommarbarn så det bestämmer vi”. Nu låter Hanna likadan. ”Vill sätta in i augusti”. Är du efterbliven på riktigt?
En annan sak: hon tycks ha glömt att behandlingarna kostar pengar. De skulle ju spara till hus. Idiot.
Vad osympatisk att resonera så efter allt "kämpande" med att få Lars.
Jag som själv gått igenom flera års ivf och lyckats få 2 barn vet verkligen hur det snacket skär i en. Det enda man önskar är ju ett barn, vilken tid på året man är gravid eller när barnet föds spelar ju ingen som helst roll.
Hon är ute på hal is om hon ska fortsätta tala på det viset, då tappar hon de sista ivf följarna som också snart ska göra syskonförsök.
Men de kommer inte få sätta in denna augusti då Livio vill att det ska gå 1 år mellan förlossning och ev ny graviditet. Talar av egen erfarenhet och då är jag bra mycket äldre än Hanna så har liksom ålder mot mig.
Livio har dessutom sommarstängt from om någon vecka tom augusti så om det ens fanns en tanke på återföring då så skulle de redan behövt göra upp en sådan plan.
Hon ljuger alltså om augusti, det kan aldrig ha varit något de ens tänkt på