2024-06-13, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Japp! Hon gjorde just det ❌🍆
Varför gör de inte det?
Citera
2024-06-13, 19:08
Avslutad
Citat:
Japp denna augusti. Men det lär inte bli det för det låter jobbigt allting.
Vilken virrpanna. Först pratade hon om att göra en återföring nu i augusti. Sen säger hon att det troligtvis blir i augusti 2025.
Citera
2024-06-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Blir otroligt provocerad. Svamligaste videon ever först och främst. Men ärligt, personer som kämpat så för barn VET att man inte kan bestämma någonting. Kämpande ofrivilligt barnlösa brukar HATA folk som tror att de kan planera exakt när de ska få barn. ”Åååh vill ha sommarbarn så det bestämmer vi”. Nu låter Hanna likadan. ”Vill sätta in i augusti”. Är du efterbliven på riktigt?
En annan sak: hon tycks ha glömt att behandlingarna kostar pengar. De skulle ju spara till hus. Idiot.
Vad osympatisk att resonera så efter allt "kämpande" med att få Lars.

Jag som själv gått igenom flera års ivf och lyckats få 2 barn vet verkligen hur det snacket skär i en. Det enda man önskar är ju ett barn, vilken tid på året man är gravid eller när barnet föds spelar ju ingen som helst roll.

Hon är ute på hal is om hon ska fortsätta tala på det viset, då tappar hon de sista ivf följarna som också snart ska göra syskonförsök.

Men de kommer inte få sätta in denna augusti då Livio vill att det ska gå 1 år mellan förlossning och ev ny graviditet. Talar av egen erfarenhet och då är jag bra mycket äldre än Hanna så har liksom ålder mot mig.

Livio har dessutom sommarstängt from om någon vecka tom augusti så om det ens fanns en tanke på återföring då så skulle de redan behövt göra upp en sådan plan.

Hon ljuger alltså om augusti, det kan aldrig ha varit något de ens tänkt på
Citera
2024-06-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Varför gör de inte det?
Antar de är för de legat på beställning i 7.5 år...
Citera
2024-06-13, 19:11
Medlem
Citat:
Hanna vill ha syskon men hon vet inte när eller om. Hanna har ingen egen ägglossning men tydligen mens ändå hela tiden. Hon och Kebabben ligger inte med varandra så ivf är enda chansen till syskon.
Augusti låter som en bra månad att stoppa in blaston, men samtidigt inte.

Plus massa massa upprepningar och en påminnelse om att hon minsann gjort läpparna.
Ja kan man ha så regelbunden mens utan att ha ägglossning?
Man har ju hört om pcos men då har de ju inte heller regelbunden mens..

Och alltså din sammanfattning, bästa! Du äger denna tråd 🤣
Citera
2024-06-13, 19:16
Avslutad
Citat:
Hanna vill ha syskon men hon vet inte när eller om. Hanna har ingen egen ägglossning men tydligen mens ändå hela tiden. Hon och Kebabben ligger inte med varandra så ivf är enda chansen till syskon.

Plus massa massa upprepningar och en påminnelse om att hon minsann gjort läpparna.
Älskar din sammanfattning 😍
Citera
2024-06-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Antar de är för de legat på beställning i 7.5 år...
Men sånt hittar man ju tillbaka till OM man vill?
2 friska personer i "sina bästa" år borde, enligt mig, kunna hitta tillbaka till någon form av gnista men man får ju jobba lite för det, något som Hanna inte är känd för.
Lättare att bara skita i allt som kräver ansträngning?

Som skrivit tidigare så gick jag och min make igenom många års försök och det sabbade också vårt sexliv tillslut men det jobbade vi ju upp igen, även med 2 barn tätt.

Känns som att Hanna tar väldigt mycket i livet för givet.
Citera
2024-06-13, 19:41
Medlem
Citat:
Japp! Hon gjorde just det ❌🍆

Haha men det är ju ändå illa. Aldrig bra tecken om man inte ligger med varandra. Visst om man varit tillsammans länge då kan det ju gå periodsvis men att inte ligga överhuvudtaget är ju som att de bara är bästa vänner ihop. Haha åh herregud.
Citera
2024-06-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Blir otroligt provocerad. Svamligaste videon ever först och främst. Men ärligt, personer som kämpat så för barn VET att man inte kan bestämma någonting. Kämpande ofrivilligt barnlösa brukar HATA folk som tror att de kan planera exakt när de ska få barn. ”Åååh vill ha sommarbarn så det bestämmer vi”. Nu låter Hanna likadan. ”Vill sätta in i augusti”. Är du efterbliven på riktigt?
En annan sak: hon tycks ha glömt att behandlingarna kostar pengar. De skulle ju spara till hus. Idiot.

Reagerade också på det. Vem tusan bryr sig när man sätter in och när bebis kommer. Och vadå inte vilja vara gravid på sommaren? Vad är problemet med det?
Hon ska göra sig så märkvärdig.
Citera
2024-06-13, 19:55
Medlem
Herre. Gud.
Jag orkade lyssna typ 20 sekunder sen stängde jag ner. Helt slut i hjärnan av hennes jävla babblande och upprepande och velande.
Citera
2024-06-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Reagerade också på det. Vem tusan bryr sig när man sätter in och när bebis kommer. Och vadå inte vilja vara gravid på sommaren? Vad är problemet med det?
Hon ska göra sig så märkvärdig.

Det är för jobbigt för HT. Mvh hon som har två sommarbarn (jobbade när jag var gravid gjorde jag också, på ett riktigt jobb).
Citera
2024-06-13, 19:59
Medlem
Citat:

Tusen tack, slapp jag se skiten 😂 klart L ska ha syskon, så dom kan diskutera det som fått se på youtube under uppväxten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in