2024-07-01, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
För att man bör börja introducera mat från 6 månader, och välling är mat (flytande gröt) och kan därför ges från 6 månader. Välling är inte en ersättare för ersättning, utan är bara flytande gröt, och grötmål ska inte ges mer än 3 ggr/dag.

Det finns klämmisar från 4 månaders ålder också. Allt som säljs innebär inte per automatik att det är bra för barnet eller att man borde ge det bara för att det står en siffra på paketet. Barnmatsindustrin är en enorm av en anledning.
Citera
2024-07-01, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tänkte samma. Men det är inget ovanligt när det gäller Hanna. Det är ju Mantle samarbete, sen använder hon nåt hon köpt på Rusta. Det finns fler exempel nånstans i tråden men som jag glömt nu. Detta med knatteplock är överhuvudtaget ingen bra reklam heller för vi vet ju att L blir akut dödshungrig alltid och då får burkmat som inte är uppvärmd i bilen.

Hon gör samarbeten med Hello Fresh men fortsätter med halvfabrikat. Så är tveksam till att de verkligen äter Hello Fresh i det hushållet.
Citera
2024-07-01, 09:40
Medlem
Nu kom den utlovade vloggen. Trevligt men tyvärr så babblar hon lika snabbt som vanligt och klipper i meningarna när hon redigerar. Men annars var själva filmen fin tycker jag.
Citera
2024-07-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hon gör samarbeten med Hello Fresh men fortsätter med halvfabrikat. Så är tveksam till att de verkligen äter Hello Fresh i det hushållet.

Fast nyss gjorde hon ju samarbete med Dafgårds frysta matlådor! Lite motsägelsefullt.
Citera
2024-07-01, 09:49
Medlem
Och som vanligt så shoppas det kläder för tusenlappar…. Varje vecka. Flera gånger.

För övrigt tycker jag det är konstigt att ställa en fråga till sina följare (som igår om hur mycket man köper mat för) och sedan aldrig publicera svaren.
Citera
2024-07-01, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu kom den utlovade vloggen. Trevligt men tyvärr så babblar hon lika snabbt som vanligt och klipper i meningarna när hon redigerar. Men annars var själva filmen fin tycker jag.

Det var väldigt mycket kläder och mat och väldigt lite ikea för att vara en ikea-vlogg... Hade förväntat mig en liten rundtur på ikea och kanske att dom visade upp lite olika alternativ, när dom byggde ihop möbeln, sorterade in leksaker osv.
Citera
2024-07-01, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Det var väldigt mycket kläder och mat och väldigt lite ikea för att vara en ikea-vlogg... Hade förväntat mig en liten rundtur på ikea och kanske att dom visade upp lite olika alternativ, när dom byggde ihop möbeln, sorterade in leksaker osv.

Ja det var väl ca 5 sek IKEA av en minut. Och huuur mycket kläder behöver Lars? Hon köpte ju ett gäng sommakläder från H&M i våras, ett rejält gäng med kläder i Turkiet och sedan på Gekås och nu detta.
Citera
2024-07-01, 10:41
Medlem
Citat:

Blev mest en hm-vlogg…
Citera
2024-07-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ja för att vara en IKEA vlogg så var det verkligen brist på just IKEA. Skulle nog hetat shoppingvlogg istället.
Citera
2024-07-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja för att vara en IKEA vlogg så var det verkligen brist på just IKEA. Skulle nog hetat shoppingvlogg istället.

Det borde nog de flesta av hennes vloggar heta 😄
Citera
2024-07-01, 11:27
Medlem
Ughhhhh IKEA vloggen som inte handlar om IKEA utan snarare HTs shoppingberoende. Herreguuuud vad mycket hon shoppar och vad snabbt hon babblar. Och såklart ett par nya jeans"sjårtts" trots GROV förlossningsskada.
Citera
2024-07-01, 11:53
Medlem
Om Lars nu är ”besatt” av babblarna måste det ju betyda en hel del skärmtid hemma med just babblarna.. det är väl lättare att ha på tvn än att aktivera L på annat sätt🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in