2024-07-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ughhhhh IKEA vloggen som inte handlar om IKEA utan snarare HTs shoppingberoende. Herreguuuud vad mycket hon shoppar och vad snabbt hon babblar. Och såklart ett par nya jeans"sjårtts" trots GROV förlossningsskada.
Ja det är ju helt sinnes vad som handlar! Visst vill man ALLTID handla till barnen men har hon ingen gräns?! Hur mycket kläder använder ungen av allt som köps?
Undra om de får av far och morföräldrar också....? Och HM med Ingen kvalité eller andrahandsvärde..
Och måste bara, hennes top! Fruktansvärd
Citera
2024-07-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och som vanligt så shoppas det kläder för tusenlappar…. Varje vecka. Flera gånger.

För övrigt tycker jag det är konstigt att ställa en fråga till sina följare (som igår om hur mycket man köper mat för) och sedan aldrig publicera svaren.

Haha nu är jag helt jävla säker på att ht läser denna tråden.
Citera
2024-07-01, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och som vanligt så shoppas det kläder för tusenlappar…. Varje vecka. Flera gånger.

För övrigt tycker jag det är konstigt att ställa en fråga till sina följare (som igår om hur mycket man köper mat för) och sedan aldrig publicera svaren.
Nu är några svar ute 🥹🥹
Citera
2024-07-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Nu är några svar ute 🥹🥹
Märkligt att gnälla över hur dyrt det är med mat när hon tjänar så pass och borde inte ha några några större utgifter förutom billånet. Det är ju kaffepengar för dem som får in närmare 100k i mån
Men jaja några billiga poänger vinner hon säkert på det inlägget för det är ju svindyrt med mat och följarna har väl inte koll på hennes ekonomi
Citera
2024-07-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Tänkte samma, det är stensäkert 🤣
Citera
2024-07-01, 15:29
Medlem
Och då var det stories från hissen och trapphuset igen. Och vi kommer inte få se något från det de faktiskt gjorde.
Citera
2024-07-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief

Varför skulle det vara så säkert, det kan väl lika gärna vara någon följare som skrivit till henne om det!
Citera
2024-07-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Om Lars nu är ”besatt” av babblarna måste det ju betyda en hel del skärmtid hemma med just babblarna.. det är väl lättare att ha på tvn än att aktivera L på annat sätt🙄
Barnet heter Lara, inte Lars som många skriver. Korr läsa?
Citera
2024-07-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Barnet heter Lara, inte Lars som många skriver. Korr läsa?

Det är väl sjysst att behålla barnets namn borta från denna tråden, så att hon inte lika enkelt förknippas med tråden vid framtida googlingar. Eller?
Citera
2024-07-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Varför skulle det vara så säkert, det kan väl lika gärna vara någon följare som skrivit till henne om det!

Du ska nog läsa det de flesta skriver här med en nypa salt. Klart jag fattar att folk skriver till henne om det. Det är ju lite av en stående undran här ifall ht läser tråden eller inte och när någon kommenterar något som syns i hennes flöde en timme senare är det lite roligt.
Citera
2024-07-01, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Om Lars nu är ”besatt” av babblarna måste det ju betyda en hel del skärmtid hemma med just babblarna.. det är väl lättare att ha på tvn än att aktivera L på annat sätt🙄
Jag tror att H är mer besatt av Babblarna än vad L är Den första leksaken H visade för L ( när hon var ca en månad) var just ett kramdjur med Babblarna.
Likadant var det när L var 3 mån och älskade när H läste barnböcker Fast det i verkligheten var H som älskade böckerna.
Jag tror precis som dig att L kommer sitta väldigt mycket bakom skärmen.
Citera
2024-07-01, 16:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Det är väl sjysst att behålla barnets namn borta från denna tråden, så att hon inte lika enkelt förknippas med tråden vid framtida googlingar. Eller?

Exakt! Det är inte av elakhet att döpa om barnet till något som inte går att googla.
Lar* Theorin så får man upp denna tråd direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in