2024-07-09, 13:04
Medlem
När jag var föräldraledig var det ”semester” att få åka ivög utan barn och göra ärenden. Trots att Kebaben är hemma så skall hela familjen stuvas in för att åka till återvinningen..trevlig utflykt för hela familjen eller??
Citera
2024-07-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
De vill ju bara ha nya följare till sina konton, det är en låtsasvänskap. Vilket jag tycker är fult i sig och följer inte de där två av den anledningen. CL är dessutom otrevlig i pm.
Samma här. följer ingen av dem av just den anledningen. Tänker att även de måste tycka att L är värda bättre föräldrar och att de sitter och kommenterar så lär ju inte hjälpa L i alla fall. Att få fler följare är viktigare tydligen.
Citera
2024-07-09, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
När jag var föräldraledig var det ”semester” att få åka ivög utan barn och göra ärenden. Trots att Kebaben är hemma så skall hela familjen stuvas in för att åka till återvinningen..trevlig utflykt för hela familjen eller??

Eller hur. Fixa ärenden är perfekt egentid!
Ps. SL har också varit på återvinningen - själv dock. I förrgår eller när det var. Så HT skulle väl inte vara sämre. Hahah
Citera
2024-07-09, 13:25
Avslutad
Citat:
Samma här. Någonting är det som inte står rätt till hos dom. När livet är så isolerat så blir en sväng till tippen en familjeutflykt. Detta är ju helt sjukt.
Citera
2024-07-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backtothefuture24
Eller hur. Fixa ärenden är perfekt egentid!
Ps. SL har också varit på återvinningen - själv dock. I förrgår eller när det var. Så HT skulle väl inte vara sämre. Hahah

Skulle vilja se ht koppla på en släpkärra, stuva in två småbarn och åka iväg till återvinningen själv...
Citera
2024-07-09, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Skulle vilja se ht koppla på en släpkärra, stuva in två småbarn och åka iväg till återvinningen själv...
Hahahaha Ja det hade varit kul att se 😀
Citera
2024-07-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelimuck1
Haha ja det är pekas färdiga potatis

Är potatisen färdig? Men herre min jävla gud. Hon måste ju sluta låtsas att hon ”testar att laga” innan. Det finns ju inte en chans att hon gjort en egen citronsås om hon inte ens kan koka potatis.
Citera
2024-07-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Är potatisen färdig? Men herre min jävla gud. Hon måste ju sluta låtsas att hon ”testar att laga” innan. Det finns ju inte en chans att hon gjort en egen citronsås om hon inte ens kan koka potatis.

Ja hon kunde lika gärna skriva att hon hade testat att koka egen kryddig potatis men att den aldrig blir såå god som den köpta färdigkokade....
Citera
2024-07-09, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Hahahaha Ja det hade varit kul att se 😀

Lika underhållande hade det varit att få se den där övernattningen i bilen. Kan inte alls se dem campa. 😅🫠
Citera
2024-07-09, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Lika underhållande hade det varit att få se den där övernattningen i bilen. Kan inte alls se dem campa. 😅🫠
Vi hade fått många härliga skratt om dom skulle campa i bilen 😂😂
Citera
2024-07-09, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men hur kan hon åka till dessa affärer hela tiden om hon är rädd för folk? Det är väl bland annat det som social fobi är. Och sen ingår det väl att man är rädd för att vara fel och rädd för att göra bort sig men det gör hon ju hela tiden utan problem. Lägga upp en bild på ett halvätet päron är ju litegrann bortgjort.

Oavsett vad hon har och inte har är det hennes förbaskade skyldighet att ta itu med sina issues isåfall för barnets skull. Men jag tror inte hon tycker hon har några problem, och det är ju problemet.

Social fobi är inte direkt att man är rädd för folk (jag har själv social fobi). Så tycker själv inte det är så konstigt att hon t.ex. ofta åker till Rusta för det känns väl tryggt för henne. Däremot att hon gör bort sig i sina sociala medier hela tiden är väldigt konstigt ja.

Men nej, tror inteh eller hon har en aning om att hon har problem.
Citera
2024-07-09, 15:10
Medlem
Citat:

Lars verkar inte vara med dock? Hon är väl avlämnad hos mormor. Eller så åker hon redan framme i bilen men det hoppas jag inte…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in