Va? Räknar jag skitdåligt eller är det inte ca 19 000 kr före skatt per månad? Inte direkt skapligt för någon som snart är 30...?
Med det sagt, lite mer än jag förväntade mig.
Va? Räknar jag skitdåligt eller är det inte ca 19 000 kr före skatt per månad? Inte direkt skapligt för någon som snart är 30...?
Med det sagt, lite mer än jag förväntade mig.
Haha eller hur, det är sämre än vad man får av CSN om man har tilläggslån och ingen skulle kalla det en bra inkomst...
Har följt henne sedan hon fick en gratis-följar-reklam genom (Carina Bergs?) programserie om ofrivilligt barnlösa. Kände mkt empati och också en del likheter med henne i början. Nu haglar mina frågetecken ibland.
1. Hur försörjer hon sig och all shopping
2. Känns orealistisk överlag i en småländsk bruksort.
Vänner.. nej det lägger hon inte ut om så ofta/aldrig. Mest samarbeten, konstiga orelaterade ofta. Men hon kanske vill hålla den delen av sitt privatliv privat.
Otroligt tråkigt med Bloggbevakningen att alla ”trådar” i kommentarsfältet om Fannidays och Hanna raderas (oavsett om man använder HT och FD, eller deras namn). Jag har länge undrat varför. Anser personen bakom att det inte är tillräckligt kända, provoceras hon av diskussioner som rör ofrivillig barnlöshet eller har hon någon koppling till någon av personerna? Så ja väldigt bra med den här tråden.
Såg precis att Fannidays nästa embryo inte ska få namnet Humlan. Vad finns det för namn kvar? Hanna använde väl Grodan, någon Lydia väntar på ”nyckelpigan”, Saras hette först ”Plupp” och sen blev hon gravid med ”Plutt”. Varför inte vänta tills hon eventuellt blir gravid och då komma på ett namn. Stackars alla följare som skickat in kläder och saker med humlor 🥲…
Så sjuk hon är! Så allt snack om Humlan var ett litet embryo i frysen som inte ens far fästs i henne! Humlan borde väl ändå varit bebisen i magen?!? Så sjuk hon är. Allt var ju Humlan Humlan
Ursäkta? Skojar du eller slutade hon jobba för att kunna bli gravid? Och har inte haft ett vanligt jobb sen dess?
Jag började kolla på Hannas insta för några månader då jag blev intresserad efter allt halloj om henne på Bloggbevakningen. Något står inte riktigt rätt till där. Dessutom, VEM vill se hennes hauls från Rusta eller helfabrikat från Willys?
Det stämmer. Hanna är 29 år och har inte jobbar på över ) år för att kunna fokusera på att bli gravid.
Jag följer de flesta av dessa IVF-flunsor, av någon ibland märklig anledning. Antar att det har varit spännande att följa deras väg mot plusset. Har också slagits av denna neverending trötthet, särskilt då hos HT. Samt hennes fascination av barnfilmer, det är Lejonkungen, Hanna Montana och Astrid Lindgren. Är det en saknad barndom som levs ut?
Visst hon har varit med om mycket skit.. hennes barn dog och hennes farsa dog i cancer. Men jag tror att detta barn i vuxenkropp kommer få det jäkligt tufft när ”Larisen” kommer.
SL tycker jag ändå verkar vara en rätt skön människa, gillar hennes humor. Men ja, Julina är ett galet fult namn. Och hon fick fick det pga att SL gillar jul 😳