Citat:
Till att börja med så vill jag uppmana dig att uttrycka dig lika respektfullt som jag gör - med andra ord vara en en gentleman snarare än en flåbuse. Detta sagt, så vad det jag efterlyste några belägg för att valfusk förekom i någon avgörande grad i förra presidentvalet där Trump besegrades av demokratetn Biden. Det har du inte gett; du har bara skrivit (lätt förvirrat dessvärre) om någonslags mörkläggningsaktion. Om det kan jag säga att det i en demokrati står det alla fritt att bedriva propaganda i en valrörelse, och det är ju inte alltid så att denna är saklig precis - något vi får leva med. Sedan kan man ju inte dirket säga att Hunter Bidens labtopp blivit mörkad precis - hela nätet flödar ju av denna tingest. Om väljarna är särskillt intresserade är en annan sak.Faktum är opinionsundersökningarna visar att Biden hade förlorat 2020 med stor marginal om inte FBI och CIA samarbetat med techjättarna för att dölja Hunter Bidens laptopskandal och inplantera den falska iden att laptopen var en rysk påverkansaktion. Det här är elementära fakta. Om du av psykologiska skäl är tvungen att förtränga detta eller är så svagbegåvad att du inte fattar att detta är valfusk så kan jag inte hjälpa dig. Du gillar säkert fascism när du tror att den gynnar din sida men i slutändan kommer du att bli lika rövknullad som alla andra såvida du inte tillhör oligarkiklassen som styr.
Sedan vet jag inte var min politiska uppfattning spelar för roll, men låt gå - jag är konservativ katolik och röstade senast på centern.