Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Hvor finner du den? Står at den ikke kommer før i morgen

Krimpodden slapp nå, ikke avhørt 😊
Citera
2023-09-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Ja, er nok noe sånt..
Jeg har jo ikke peiling da. Men jeg synes det er så rart at han satt bakoverlent. Han har på en måte krasjet litt i grøfta virker det som.

Jeg vet jo ikke hvor stort moment han har hatt i bilen. Men man skulle liksom tro han han kollapset fullstendig fremover over rattet, hvis han fikk black-out når han kjørte nedover.
Er mulig at han var i live forsåvidt, og la seg selv bakover, fordi han ikke hadde krefter igjen etter å ha kjørt i grøfta.

Jeg bare har hele tiden stusset på at han satt bakover-lent.

Kan være at han faktisk rakk å ta på seg sikkerhetsbelte. Jeg tenker også at når kroppen blir stiv så vil den vel naturlig rette seg opp. Men dette er bare synsing fra min side.
Citera
2023-09-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Her treffer du, jeg er helt enig. Men det kan i tilegg være ett par lokale "terrorister" som har bistått med å plage avdøde i tilegg. Tenker på taggingen å div. Vi skal heller ikke glemme lampeoljen som ble funnet hos den ene.

Enig, det er en lang tur fra Rena til Hønefoss for de mindre hærverkene. Vanskelig å si hvor langt i løpet mgm har vært involvert.
Citera
2023-09-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Du legger da i at han ikke var hevngjerrig, eller at Jonas var hevngjerrig?

At J var ute etter en lett syndebukk og at ER ikke ville ha noe med han å gjøre eller blandes inn i noe mer. Han hadde gått videre med livet sitt.
Citera
2023-09-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmius
Kan være at han faktisk rakk å ta på seg sikkerhetsbelte. Jeg tenker også at når kroppen blir stiv så vil den vel naturlig rette seg opp. Men dette er bare synsing fra min side.

Kan jo være tilfelle han rakk det, men om han rømte tenkte han nok ikke på det. Men som noen sa, har ikke sett noen døde. Men hørtes fornuftig ut det som ble sagt att han kanskje drev å ble borte å satt seg opp for å dra etter pust. Jeg vet absolutt ikke hva jeg ville gjort om jeg sto i en sånn situasjon, men fra sidelinjen her tenker jeg jo det første jeg ville gjort var jo å prøve å «vekke» han, riste i han
Citera
2023-09-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Hva er dems forbindelse til JAH?
Var visst ikke disse det ble referert til, men AK.
Disse har blitt nevnt i tråden mange ganger. Søk litt bakover :Blir litt mye å forklare
Citera
2023-09-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Var visst ikke disse det ble referert til, men AK.
Disse har blitt nevnt i tråden mange ganger. Søk litt bakover :Blir litt mye å forklare

Men hvem er AK da? Prøvd å se lengre tilbake, uten hell. Veldig mye å lese igjennom 🙈
Citera
2023-09-20, 18:40
Medlem
Citat:

Hele historien her bygger på podcasten Avhørt, du burde høre på den SA og ER ble satt i varetekt, pga tips fra Jonas til politiet.
Citera
2023-09-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
Så bra! Jeg synes kroppen til MGM1 minner veldig om samme person som løp fra lastebilhærverket og personen som kastet stein gjennom vinduet på leiligheten 🙄
Helt enig. Ser ut som de samme skoene og 😜
Citera
2023-09-20, 18:45
Medlem
Citat:
Men hvem er AK da? Prøvd å se lengre tilbake, uten hell. Veldig mye å lese igjennom 🙈

Jeg vet, det er ikke lett. Men du kan bruke søke-funksjonen. Da blir det litt lettere.

AK kan være irrelevant, en som kanskje har blitt dratt inn her, uten å ha noe med saken å gjøre.
Citera
2023-09-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Hele historien her bygger på podcasten Avhørt, du burde høre på den SA og ER ble satt i varetekt, pga tips fra Jonas til politiet.

Stemmer det husker jeg når du sier det. Men navnene kommer vel ikke frem i podcasten? Hvis ikke har jeg oversett det da jeg har hørt på podcasten.. Navnene til forkortelsene jeg var mere nysgjerrig på 😅
Citera
2023-09-20, 18:46
Medlem
Citat:
Atal formidler litt her:
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
SA er han som kjørte krokbilen og han som han som sa han bare fikk beskjed om å ta i mot 20k fra J da han kom på jobb den morgenen firdi han hadde lagt ut for brannen. ER er han som var med på båtturen og som J kastet under bussen. Og andre i samme kompisgjeng sier at J ba han om å "ordne brannen". Det var først når Kripos ble innblandet og J selv ble siktet st J kom med historien om at det var en spøk som var misforstått.

Grunnen til at ER ikke er venn med J eller hans nærmeste kompiser på fb lengre, er nettopp pga dette. Ikke fordi han er skyldig i noe annet enn å prøve å hjelpe en kompis.

Dette har tre forskjellige som kjenner de alle sammen fortalt. For meg høres dette veldig sant ut. Men mulig jeg er litt objektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in