Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmius
Ja, har kun hørt dette. Men godt mulig at det kun var hodet som hang litt fremover og ikke hele overkroppen. I tillegg ble det nevnt at han var stiv da de fant han.

Ja, er nok noe sånt..
Jeg har jo ikke peiling da. Men jeg synes det er så rart at han satt bakoverlent. Han har på en måte krasjet litt i grøfta virker det som.

Jeg vet jo ikke hvor stort moment han har hatt i bilen. Men man skulle liksom tro han han kollapset fullstendig fremover over rattet, hvis han fikk black-out når han kjørte nedover.
Er mulig at han var i live forsåvidt, og la seg selv bakover, fordi han ikke hadde krefter igjen etter å ha kjørt i grøfta.

Jeg bare har hele tiden stusset på at han satt bakover-lent.
Citera
2023-09-20, 18:07
Medlem
"Narkotika har vært et tilbakevende punkt i alle dommene til 30-åringen. I både 2015 og 2016 ble han dømt for bruk og oppbevaring av hasj, MDMA og DMT.
I 2019 ble han dømt for oppbevaring av hasj, amfetamin og medisinske legemidler som Apodorm og Sobril."
https://www.nettavisen.no/siktede-i-jonas-drapet-samarbeidet-om-flere-ran/s/5-95-1342766

(Mer informasjon om forbrytelser i artikkelen).
Citera
2023-09-20, 18:08
Medlem
Citat:
Hvor kommer dette med lampeoljen inn? Har det stått noe om dette et sted eller har noen fått info fra politiet?
Dessuten er vel lampeolje noe som er vanlig å ha hjemme, jeg har det stående her selv. Jeg ser for meg at hvis noen først skulle ha brukt ei flaske med det for å tenne på noe, så ville de kanskje ha tømt hele flaska, og ikke tatt den med seg hjem?

Motorsykkelen til J ble jo forsøkt påtent utenfor leiligheten i Tønsberg. Brannvesenet hadde vel kommet til stedet og sagt det var lampeolje. Ble funnet det og aceton hjemme hos en av de to som ble varetektsfengslet i forbindelse med at J anga dem i forbindelse med brannen i betongbilen.
Citera
2023-09-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Jeg å synes det er sykt at de gutta der ble involvert i noe som det her
B-GJENGEN brukte en rusmisbruker som leiemorder. Så helt nytt er det ikke. Han ble senere drept.

https://www.dagbladet.no/nyheter/drapsdomt-leiemorder-drept/79841909
Citera
2023-09-20, 18:14
Medlem
Citat:
Enig. Men samtidig vanskelig å si, da overvåkningsvideoene ikke viser noe klart. Kan være hvem som helst "normalvektig" mann på den høyden..

Sant det men..
Krimpodden slapp ny episode nå. Men skal bli artig å høre hva avhørt kommer med som ikke rakk å poste i går da dem satt på så mye info.. det stusset jeg litt på at dem «ventet» akkurat som om dem visste det kom en pågripelse?
Senast redigerad av Siggizs 2023-09-20 kl. 18:37.
Citera
2023-09-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Sant det men..
Avhørt slapp ny episode nå. Skal bli artig å høre hva de kommer med som ikke rakk å poste i går da dem satt på så mye info.. det stusset jeg litt på at dem «ventet» til idag akkurat som om dem visste det kom en pågripelse?

Den skal jeg høre i kveld, veldig spent selv. Håper det er noe ny fakta å ikke bare spekulasjoner!
Citera
2023-09-20, 18:18
Medlem
Citat:
Den skal jeg høre i kveld, veldig spent selv. Håper det er noe ny fakta å ikke bare spekulasjoner!
Hvor finner du den? Står at den ikke kommer før i morgen
Citera
2023-09-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
B-GJENGEN brukte en rusmisbruker som leiemorder. Så helt nytt er det ikke. Han ble senere drept.

https://www.dagbladet.no/nyheter/drapsdomt-leiemorder-drept/79841909

Hvis de er rusa på nettopp amfetamin, i store doser. Så er det kanskje lett å tro at man kan slippe unna alt.

Lampeolje og aceton-spray ble funnet hos ER. Ifølge Jonas. Men det vet politiet sikkert.

Jeg begynner å lure på om Jonas kan ha løyet MYE i podcasten. Kanskje ER har blitt gjort til syndebukk for noe han faktisk ikke var med på å starte. Sikkert ikke helt uskyldig, men...

Det kan jo være at disse gutta er billig arbeidskraft, som har blitt leid inn av noen som ikke har så mye penger.
Citera
2023-09-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNorway85
Motorsykkelen til J ble jo forsøkt påtent utenfor leiligheten i Tønsberg. Brannvesenet hadde vel kommet til stedet og sagt det var lampeolje. Ble funnet det og aceton hjemme hos en av de to som ble varetektsfengslet i forbindelse med at J anga dem i forbindelse med brannen i betongbilen.

Ja, jeg er klar over noe av dette. Men kan ikke huske å ha lest dette direkte selv. Kan ikke si for mye i fare for å avsløre meg og de jeg kjenner, men tror dere ikke at politiet ville ha brukt det som bevis hvis det faktisk var denne væsken som hadde blitt brukt til å tenne på med?
Dessuten, det som skjedde med motorsykkelen i Tønsberg vet jeg at en viss person har alibi for og Ikke kunne ha gjort. Og jeg slenger det nok en gang ut her, hvorfor skulle noen begynne å trakassere noen og ville ta hevn når det har gått et helt år og saken er henlagt. De to det gjaldt hadde jo gått videre med livet sitt. Mange nevner at ER var hevngjerrig, men jeg har hørt det motsatte. 🤔
Citera
2023-09-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Sant det men..
Avhørt slapp ny episode nå. Skal bli artig å høre hva de kommer med som ikke rakk å poste i går da dem satt på så mye info.. det stusset jeg litt på at dem «ventet» til idag akkurat som om dem visste det kom en pågripelse?

Citat:
Ingen ny episode i dag, kun en beskjed om at episoden kommer i morgen.
Citera
2023-09-20, 18:22
Medlem
Citat:
Mange nevner at ER var hevngjerrig, men jeg har hørt det motsatte. 🤔

Du legger da i at han ikke var hevngjerrig, eller at Jonas var hevngjerrig?
Citera
2023-09-20, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ingen ny episode i dag, kun en beskjed om at episoden kommer i morgen.

Beklager, mente krimpodden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in