Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-20, 17:10
Medlem
https://imgur.com/a/DIzAcIS
Citera
2023-09-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Ja men vil tro det med skutt har røtter i noe. Di som fant han har sikkert kontaktet venner da dem fant han å ventet på politiet sikkert.
Syntes bare den forklaringen på hvordan han ble funnet virker så tilgjort om du skjønner.

Regner med at VG har sikre kilder på akkurat det. Angående hvordan han satt når han ble funnet er jo litt vanskelig å bli klok på da de fleste av oss har aldri blitt skutt og dødd så hvordan man oppfører seg når livet ebber på den måten er vel ingen som vet kanskje.
Men kan jo tenke meg at man blir døsig/trøtt og evt stopper,lener seg bakover for å hente seg inn igjen slappe av eller noe hvis det stemmer at han ble funnet i den stillingen! Jeg kan ikke komme på noe bedre forklaring på det.
Citera
2023-09-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39

har disse brøhodene vanka på Hønefoss så bør jo noen komme med feedback på det snart..
takk for gode bilder av pompel og pilt
Citera
2023-09-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39

Så bra! Jeg synes kroppen til MGM1 minner veldig om samme person som løp fra lastebilhærverket og personen som kastet stein gjennom vinduet på leiligheten 🙄
Citera
2023-09-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Regner med at VG har sikre kilder på akkurat det. Angående hvordan han satt når han ble funnet er jo litt vanskelig å bli klok på da de fleste av oss har aldri blitt skutt og dødd så hvordan man oppfører seg når livet ebber på den måten er vel ingen som vet kanskje.
Men kan jo tenke meg at man blir døsig/trøtt og evt stopper,lener seg bakover for å hente seg inn igjen slappe av eller noe hvis det stemmer at han ble funnet i den stillingen! Jeg kan ikke komme på noe bedre forklaring på det.

Godt ressonement. Mister man blod sakte men sikkert så føler man seg trøtt, kald og sliten. Stillingen de fant han i tyder på det, hvis det som står i media stemmer.
Citera
2023-09-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
Så bra! Jeg synes kroppen til MGM1 minner veldig om samme person som løp fra lastebilhærverket og personen som kastet stein gjennom vinduet på leiligheten 🙄

Nå er jo disse bildene ifra 2017. Har en del videoer også, men velger å ikke legge ut da andre mennesker og stemmer er med på videoene. Men jeg synes det var vanskelig å se ut fra overvåkningsvideoene om det er KV.. 🤔
Citera
2023-09-20, 17:24
Medlem
Was.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1

Jeg er enig, selv om det kanskje bare er hjernen min som spiller meg et puss, og at han bare ser "mer" ut som fyren på sikkerhetsbåndene enn den korte lubne fyren. Det er også bare ett bilde. Men han har den samme rare formen og de slappe skuldrene.
Citera
2023-09-20, 17:25
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
Det bekrefter politiadvokat i Innlandet politidistrikt, Henning Klauseie overfor NRK.

Politiet ble varslet om en hendelse i Rena sentrum klokken 21 om kvelden

Noen fotgjengere hadde reagert på at en bil kom borti dem i Rena sentrum. Da skal den nå siktede 28-åringen ha truet dem.

– Fotgjengeren hadde reagert med et litt offensivt kroppsspråk mot bilen, og da hadde det oppstått en konfrontasjon mellom fotgjengeren og bilisten, sier Klauseie til NRK.

Klauseie sier bilen hadde forlatt stedet da politiet kom. De fornærmede forklarte hvem de mente hadde truet dem.

Mannen som ble navngitt er den samme som nå er siktet for drap.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-rykket-ut-til-siktet-28-aring-etter-drapet-pa-jonas-1.16565298
Citera
2023-09-20, 17:31
Medlem
https://i.imgur.com/m4T29op.mp4
Citera
2023-09-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Från Nrk :
Det bekrefter politiadvokat i Innlandet politidistrikt, Henning Klauseie overfor NRK.

Politiet ble varslet om en hendelse i Rena sentrum klokken 21 om kvelden

Noen fotgjengere hadde reagert på at en bil kom borti dem i Rena sentrum. Da skal den nå siktede 28-åringen ha truet dem.

– Fotgjengeren hadde reagert med et litt offensivt kroppsspråk mot bilen, og da hadde det oppstått en konfrontasjon mellom fotgjengeren og bilisten, sier Klauseie til NRK.

Klauseie sier bilen hadde forlatt stedet da politiet kom. De fornærmede forklarte hvem de mente hadde truet dem.

Mannen som ble navngitt er den samme som nå er siktet for drap.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter_-rykket-ut-til-siktet-28-aring-etter-drapet-pa-jonas-1.16565298

Man er ganske kriminell.... når han man samme dag som man myrder noen, klarer å pådra seg razzia hjemme for noe helt annet... Sirkus ass.
Citera
2023-09-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ligner en av de pågrepne på motorsyklisten?
"Drapsforsøket på Drolsum: Politiet jakter denne mannen"
Bilde og link til +artikkel finnes på forsiden av ringblad.no

Synes ikke det ligner nei..
Citera
2023-09-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh

Han ene som var blant de som fant J har fortalt at han hadde hodet lent fremover med hendene på lårene. At de ikke så noe skader på han og at det så ut som om han sov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in