2023-05-16, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Dom utgör ingen del av den vita gruppen då dom inte är vita. Men rikast är dom och mest makt har dom.

Well, utom Vita, Svarta, Spaniorer, och Kineser då, så har väl judar mest makt.. hmm.
Citera
2023-05-16, 15:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Well, utom Vita, Svarta, Spaniorer, och Kineser då, så har väl judar mest makt.. hmm.

Judar har mer makt & pengar än alla du nämnde så vad är din poäng?
Citera
2023-05-16, 15:51
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Utifrån det antal som finns är det utan tvekan så. Men har Kineser verkligen makt. Det är väl vita utifrån doktrinen som styr över dem och Spanjorer. I väst har vita förstås mest makt då de är flest, liksom kineser i Kina. Det har förstås med hur befolkningen är sammansatt. Men även bildningsnivå och medfödda egenskaper påverkar förstås.
Citera
2023-05-16, 16:04
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Sug på den`? Det jag hörde var ursäkter för att undvika att acceptera att vita helt klart är priviligerade. Det du beskriver saknas hos vita finns ju inte i någon grupp. De flesta intelligenta lägger väl inte ens vikt i ras alls? Det är ju något för förståndshandikappade.

DU kanske inte är det, men om du inte är priviligierad som vit, då är du ASDÅLIG på att vara vit. Man kan säga att som vit är man antingen priviligierad eller en enorm loser.

Du hörde ingenting eftersom jag inte lämnat någon röstmeddelande i forumet, men däremot läste du säkert att jag utmanade myten om att vita skulle vara mer privilegierade än mörkhyade eller ha någon form av makt som grupp i jämförelse med andra. Jag menar att det är precis tvärtom.

Vi kan gärna bena ut detta tillsammans om du nu tror på denna myt.
Senast redigerad av RobertEriksson99 2023-05-16 kl. 16:24.
Citera
2023-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det var ett rörigt inlägg där du surrar runt med dina nazistiska hjärnspöken. Men, du är inte den enda som håller på så här. Du är en av många miljontals antivita som är traumatiserade av vithet och som har massor av felaktiga uppfattningar som kommer från det antivita woke-narrativet som ni har indoktrinerats av.

Låt oss bena ut denna rörighet i din skalle:

1.

Woke-vänstern föreställer sig att vita är på toppen och icke-vita på botten i samhället. Det är den maktstruktur ni utgår ifrån. Eftersom ni alltid utgår ifrån detta, så vet ni ju också vem som är vit och inte, så det behöver jag inte definiera för er.

Då var det avklarat.

2.
Jag tänker att de som förnekar vita samma rätt som alla andra är just personer som dig själv, dvs den antivita woke-vänstern/liberaler om man ska sätta politisk etikett på er.

Alla era argument leder alltid till en värld utan vita människor.
Afrika får fortsätta ha en majoritet svarta människor. Mellanöstern en majoritet araber. Israel för judar och östasiater får hålla sina länder homogena. Det är bara västvärlden som denna etniska mångfald ska påtvingas. Vita får inte vara ifred. Vi måste leva blandat, annars är det nazism (enligt personer som dig). Zoomar vi ut och ser allt detta ifrån ett helikopterperspektiv så kan vi se att personer som dig själv inte behandlar alla grupper lika. Ni behandlar vita sämre än alla andra. Därför är ni antivita.
Jahaaa? Det här är ju det gamla vanliga "Jag gillar inte att mörkhyade människor finns i Sverige", vilket innebär - åtminstone för dig - att 'alla som erkänner mörkhyade människor i Sverige är således emot vita'.

Jag trodde du hade nåt originellt att komma med. Men tji fick man.

Du föredrar människor med mindre hudpigmentering i Sverige, helt enkelt; mindre pigmentering än man har som mer sydländsk. Och alla som inte ser det på samma sätt som du, är landsförrädare, anti-vita. "Oikofoba" som Åkesson tidsvis kallat det.

Och ja, den nazistiska politiska tanken baserade sig på precis detta tänk. "Deutchland Erwache!" stod det på flaggorna fram till ca 1933-34 (https://www.hitler-archive.com/photo...20Jtv55R0k.jpg)
Tyskarna måste "vakna" och inse vad en liten minoritet påstod höll på att hända: den 'germanska rasen' (vita) höll på att bli kuvad och så småningom ersatt, av främst judar och andra 'nationalism-främmande' element. Och det var egna tyska politiska etablissemanget som var ansvariga för denna 'naturkatastrof'.

Väldigt likt SDs grundsyn idag, replacement teorin som dom kör efter. Man har bara bytt ut judar mot muslimer, annars är det i princip samma. Det bytet av målgrupp utförde SD som parti-beslut på partiledningsnivå, och den kampanjen började påföras Sverige den 19 oktober 2009. Dessförinnan fanns det inte mycket muslimhat alls i Sverige.

Människor som inte passade in i ens egna världsbild - i grunden baserat på utseende - dom skulle fördrivas, och om det inte gick måste dom avlägsnas på annat sätt, rentav förintas. Och de som utpekades som ansvariga för denna 'naturkatastrof' skulle släpas ut i gränden och skjutas (vilket också skedde till betydande del). Allt för att 'rädda den förtryckta germanska rasen'.

På så sätt menar du att 'vit makt' inte finns, och att det är vita som är dom förtryckta, för vita 'tvingas' stå ut med sällskapet av folk med högre hudpigmentering.

Old News. Finns ju inget att diskutera här?
Senast redigerad av Robbinist 2023-05-16 kl. 16:41.
Citera
2023-05-16, 16:36
Medlem
lyxelitistens avatar
Vit makt är kosmiskt. Vit makt är lag. Det är bara att titta på brottsstatistiken och barnadödligheten över Europa och andra delar av världen för att se att vi som vita ska leva men negrerna, mlecchas, judesvinen och de andra hororna ska dö för alltid och aldrig få uttrycka sig igen som det de ville avse att vara i universum. För det finns inte. De ser inte. De kämpar inte. Mitt liv finns för jag är en vit man med blåa ögon. Deras liv finns inte för deras är bara andligt mörker.
Citera
2023-05-16, 16:36
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Jag roade mig med att kolla upp världens rikaste.
Arnault är inte jude men förstaget startades tillsammans med en jude.
Ellison är jude. Bill Gates är jude. Bloomberg är jude. Ballmer är jude. Françoise Bettencourt Meyers är jude. Larry Page är jude. Zuckerberg är jude. Sergey brin är jude. o.s.v.

Nu pratar vi om ett folk som är 16 miljoner människor totalt, wordwide. 2 promille av världens befolkning.
Det är oslagbart. Dom är dessutom framgångsrika inom alla sektorer. Inom vetenskapen är de helt outstanding med mer nobelpris än något annat folk utifrån mängden judar i världen.
Citera
2023-05-16, 16:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Jahaaa? Det här är ju det gamla vanliga "Jag gillar inte att mörkhyade människor finns i Sverige", vilket innebär - åtminstone för dig - att 'alla som erkänner mörkhyade människor i Sverige är således emot vita'.

Jag trodde du hade nåt originellt att komma med. Men tji fick man.

Du föredrar människor med mindre hudpigmentering i Sverige, helt enkelt; mindre pigmentering än man har som mer sydländsk. Och alla som inte ser det på samma sätt som du, är landsförrädare, anti-vita. "Oikofoba" som Åkesson tidsvis kallat det.

Och ja, den nazistiska politiska tanken baserade sig på precis detta tänk. "Deutchland Erwache!" stod det på flaggorna fram till ca 1933-34 (https://www.hitler-archive.com/photo...20Jtv55R0k.jpg)
Tyskarna måste "vakna" och inse vad (ett fåtal påstod) höll på att hända: den 'germanska rasen' (vita) höll på att bli kuvad och så småningom ersatt, av främst judar och andra 'nationalism-främmande' element. Och det var egna tyska politiska etablissemanget som var ansvariga för denna 'naturkatastrof'.
Väldigt likt SDs grundsyn idag, replacement teorin som dom kör efter.

Människor som inte passade in i ens egna världsbild och ideal - i grunden baserat på utseende - dom skulle fördrivas, och om det inte gick måste dom avlägsnas på annat sätt, rentav förintas. Och de sågs som ansvariga denna 'naturkatastrof' skulle släpas ut i gränden och skjutas. Allt för att 'rädda den förtryckta germanska rasen'.

På så sätt menar du att 'vit makt' inte finns, och att det är vita som är dom förtryckta, för vita 'tvingas' stå ut med sällskapet av folk med högre hudpigmentering.

Old News. Finns ju inget att diskutera här?

För att sammanfatta ditt svamlande så vi kan bena ut detta enklare, rakt och strukturerat:

1. Du hävdar att jag har en negativ syn på mörkhyade människor i Sverige och att jag betraktar dem som ett hot mot vita människor.
2. Du kopplar min ståndpunkt till nazistiskt tänkande och argumenterar för att det är liknande tankar som grundade nazismen och dess strävan efter att upprätthålla en "ren" germansk ras.

Stämmer detta? Bekräfta med ett "ja" om det stämmer så vet jag behöver bena ut med dig.
Citera
2023-05-16, 16:44
Medlem
Neroxxs avatar
Skulle säga att det inte behövs några föreningar/org osv som aktivt jobbar för en viss ras/hudgfärg/grupp osv. Allt sådant är egenligen lågmäld rasism om man ärligt vill ha ett samhälle som är tillåtandes mot alla (oavset ifall det handlar om etnecitet eller religioner).

Att vita är överrepresenterade i Sverige är vare sig konstigt eller en myt däri har vita en majoritet av makt. Sen ser inte merparten av partier detta som något viktigt på så sätt att "det måste vara vita som har makt". Jag tror inte merparten ser det som så att "oj vilket makt vita har", däremot så är många av uppfattningen att "oj vad dåligt fördelat vi har" (när det kommer till kön, ursprung osv osv). Detta är korkat, personligen vill jag ha den bästa på ledadande positioner då är INGET viktigare än kompetens oavsett vad det är för färg,kön, läggning osv osv.
Citera
2023-05-16, 16:46
Medlem
Citat:
För att sammanfatta ditt svamlande så vi kan bena ut detta enklare, rakt och strukturerat:

1. Du hävdar att jag har en negativ syn på mörkhyade människor i Sverige och att jag betraktar dem som ett hot mot vita människor.
2. Du kopplar min ståndpunkt till nazistiskt tänkande och argumenterar för att det är liknande tankar som grundade nazismen och dess strävan efter att upprätthålla en "ren" germansk ras.

Stämmer detta? Bekräfta med ett "ja" om det stämmer så vet jag behöver bena ut med dig.
Ja.

Om mörkhyade människor inte är ett hot/problem, vad upplever du då vara felet med att ljushyade inte är emot deras närvaro i tillräckligt hög grad för din smak?
Och ja, jag ser väldigt stora likheter till nazismens och SDs/AFS politiska drivkrafter, liksom deras syskonorganisationer.
Citera
2023-05-16, 16:47
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Judar är "kaukasier" precis som typ alla andra i MENA egentligen. När det passar dem så är de alltid väldigt mycket "europèer" och "västerlänningar" när de känner att de behöver USA och väst i allmänhet med sig mot Palestinierna eller Iran. Judar själva vill så klart annars av loxistiska skäl så fort det passar dem även särskilja sig från europèer helt plötsligt och nassetöntar spelar med som antagonist i den sjuka kaballistiska leken med sitt tramsande om "arier" mot "semiter". Vem som gett upphov till vems antagonism mot vem från början i denna världshistoriens till synes allra längsta och äldsta macro-konflikt är lite som hönan och ägget i slutändan. Det hela känns enligt mig bara oerhört tragiskt och onödigt att hålla igång från bägge håll år 2023 nästan lika mycket som ännu mer djupt illogiska och inskränkta, idiotiska stamkrig mellan europèer själva är det. Men människans långsinthet verkar dessvärre gränslös och hejdlös. Och ignoransen och illogiken med den.

Marcus Eli Ravage:
Kampen mellan judar och arier har pågått i tre tusen år. Bara för att året är 2023 och vår teknologiska framfart gått snabbt senaste decennierna förändrar inte detta faktum.
Den ena parten parisiterar. Gissa vilka.
Senast redigerad av Hinku 2023-05-16 kl. 16:51.
Citera
2023-05-16, 16:48
Medlem
Citat:

Utgå från Robbinists inlägg i stället och svara det. I stället för att som en liten fegis sätta upp din egen halmgubbe. Fan vad kass du är. Den här gången blev du verkligen avklädd som den lilla kryptonazist du är. Du är ju det levande exemplet på att vita absolut inte ska ha mer makt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in