2023-05-03, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Fint av Expressen att skuldbelägga offret på detta sätt. Inte svårt att läsa mellan raderna vad de antyder har skett.

Det är OMÖJLIGT att han skulle göra något. De verkar som att expressen skriver sina artiklar från flashbacks teorier. Bo är inte vid liv för domma honom . Snorungar rill mördare som gör allt för gå fria
Citera
2023-05-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
Men sluta nu!!

JAG VET VEM BO ÄR DIN IDIOT. BO ÄR TURK OCH 40+. Va e de du håller på med. Du djävlas om en barnsfar som har fru. Va föriktig då hans fru kanske läser här på flashbach. Jur anmäler man såna inlägg på flashback

Nej, han var ej 40+. Han var 26 år gammal, vet också vem han är. Turk absolut men ej 40+, inga barn, ingen fru.
Citera
2023-05-03, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tiktoksnap
Nej, han var ej 40+. Han var 26 år gammal, vet också vem han är. Turk absolut men ej 40+, inga barn, ingen fru.

Tack!
Äntligen någon med lite förstånd....
Citera
2023-05-03, 18:42
Medlem
halaltarzans avatar
Så, fram med era kandidater då, han lär ju stå som avliden på Ratsit vid det här laget så får vi se vem som har rätt och vem som är full av skit.
Senast redigerad av halaltarzan 2023-05-03 kl. 18:52.
Citera
2023-05-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mir05-
Tack!
Äntligen någon med lite förstånd....

Men va fan säg då? Varför så hemliga??
Ni kan ju inte ba säga nej han 26, nej han e 40, nej han inte gift, jo han e gift.
Så jäkla barnsliga.
Citera
2023-05-03, 18:52
Citat:
Ursprungligen postat av Tiktoksnap
Ditt konto slapades för några dagar sen
Bra försök
Citera
2023-05-03, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NollaKolla
Du ska vara glad att det inte är straffbart att ljuga på Flashback, men att låtsas som att du är BO´s flickvän är SÅ lågt. Skäms du inte?
Du har registrerat dig här nyligen - och jag kan förstå om någon i BO´s familj kan ha bett dig att plantera ut helt fel uppgifter så att skitsnacket tar slut eller ändrar inriktning, men ge dig nu!

Varför ska jag skäms för sanningen?
Det är du som borde skämmas för att du sitter och ljuger vart står det att BO har fru och tre barn? Och att han är turk? Bara för att han har en advokat som är turk behöver det inte betyda att bo är det utan kunde språket!
Du som kan så mycket besvara på mina frågor då!
Folk som inte kan vårda språket är inte friska de är du som borde söka hjälp och sluta sök uppmärksamhet hos människor så jävla patetisk
Citera
2023-05-03, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke2012
Men va fan säg då? Varför så hemliga??
Ni kan ju inte ba säga nej han 26, nej han e 40, nej han inte gift, jo han e gift.
Så jäkla barnsliga.

Du får tro på det som känns mest trovärdig, väljer du att tro på snubben som säger att BO har tre barn och fru när det inte står någon stans om det så är det väldigt konstigt...

Jag säger inte att du ska tro på mig men vad skulle en 40+ göra så sent på kvällen om han har barn och fru?
Bo är 26år och är ifrån 🇦🇿
Han berättade vad han skulle göra den kväll, han skulle ha en sista körning.
Han är en vuxen man och bodde själv så han kunde dra hem när han kände för!
Citera
2023-05-03, 19:30
Medlem
jugbandbluess avatar
rena rama ramadan härinne nu. kan det vara två turkskrällen som kolat vippen?
Citera
2023-05-03, 19:36
Medlem
Citat:
Du får tro på det som känns mest trovärdig, väljer du att tro på snubben som säger att BO har tre barn och fru när det inte står någon stans om det så är det väldigt konstigt...

Jag säger inte att du ska tro på mig men vad skulle en 40+ göra så sent på kvällen om han har barn och fru?

Då e han ju från Azerbajdzjan o inte Turkiet m tanke på flaggan, bara där e ni ju idioter. Kommer inte tro på nån av er tattare.
O man kan inte heller bara skydda nån för att han är "snäll" utåt. Många människor kan göra sååå mycket utan att nån jävel får nys om det.
Senast redigerad av Nicke2012 2023-05-03 kl. 19:40.
Citera
2023-05-03, 19:38
Citat:
Varför ska jag skäms för sanningen?
Det är du som borde skämmas för att du sitter och ljuger vart står det att BO har fru och tre barn? Och att han är turk? Bara för att han har en advokat som är turk behöver det inte betyda att bo är det utan kunde språket!
Du som kan så mycket besvara på mina frågor då!
Folk som inte kan vårda språket är inte friska de är du som borde söka hjälp och sluta sök uppmärksamhet hos människor så jävla patetisk

EXPRESSEN DÄR STÅR DET OCKSÅ ATT BO HAR FRU OCH 3 BARN DIN LÖGNARE
Citera
2023-05-03, 19:41
Medlem
Citat:

Jag har väldigt svårt att tro att du talar sanning, fattar att det är upp till mig att bilda mig en uppfattning, vilket jag gör här.. skulle verkligen BO’s närmaste in och skriva här?? På det sätt du gör? Ni kan inte varit särskilt tighta va? Nix du ljuger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in