2023-10-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av time2go
Bara läst lite, samt sett "hängd" dokumentären på tv4play. De verkar ha planerat, men planerat dåligt. De verkar ha skaffat repet och valt mordplats. Men inte ens det valet var bra, då vittnen sett dem där.

Offret verkar ju inte ha varit särskilt intelligent heller. Påstås ha våldtagit ett barn och sen antagligen fått utstå elaka kommentarer från offret. Sen går man på en "reunion" med offret?

Hur kommer soppan sluta då? Säkert blir alla fällda i tingsrätten. Det överklagas till hovrätten som prövar målet. DNA på repet och offret är inte bra för MGM. Men kan det knytas till gärningen? De kan ju ha lämnat DNA vid vilket tillfälle som helst. Telefoner som pingar vid mordplatsen vid tidpunkten för när man tror att mordet begåtts. Inte ens där, verkar det som, kan åklagaren bevisa när offret dött. Vilket gör att telefonerna som pingats kan bortses ifrån, då det inte är olagligt att vistas på/I naturreservat.

ja, jag tror att de är skyldiga som synden och att de förtjänar lagens fulla kraft på sig. Men det vore inte första gången som hovrätten fattar beslut som allmänheten inte förstår eller gillar. Men jag ska följa cirkusen så gott det går och hoppas att GW uttalar sig också...

Jag tror inte att BO kände till anmälan. Polisen tog den inte på allvar. Det gjorde inte heller hennes mamma initialt.
Citera
2023-10-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag tror inte att BO kände till anmälan. Polisen tog den inte på allvar. Det gjorde inte heller hennes mamma initialt.

Ja hennes morsa verkar inte speciellt smart heller, hon skjutsade ju idioterna till bussen efter mordet, hennes styvfarsa krökade så han däckade.
Citera
2023-10-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ja hennes morsa verkar inte speciellt smart heller, hon skjutsade ju idioterna till bussen efter mordet, hennes styvfarsa krökade så han däckade.

Hmm. På vilket sätt var det osmart att skjutsa dem? Projicering?
Vet inte om det är så bra att kalla andra osmarta baserat på dina egna missuppfattningar och halmgubbar?
Citera
2023-10-15, 20:09
Medlem
Någon som vet när sista rättegångsdagen är?
Citera
2023-10-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Någon som vet när sista rättegångsdagen är?

Nej jag vet inte mer än att det ska pågå in i November nån gång. Källa tv4plays dokumentär "Hängd"
Citera
2023-10-15, 20:36
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/nZLcYl

.

Sidan 56
trodde f*n att det va Johan Glans
Citera
2023-10-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Sidan 56
trodde f*n att det va Johan Glans

Hahaha! Du, jag tror nog att Glans är snäppet snyggare
Citera
2023-10-17, 11:45
Medlem
Är det någon som vet vilka dagar som ungdomarna ska höras? För de har inte hörts ännu va?
Citera
2023-10-26, 16:28
Medlem
HappySadHarrys avatar
Reagerade plötsligt på trådens rubrik. Vem var den femte pojken?
Citera
2023-11-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Reagerade plötsligt på trådens rubrik. Vem var den femte pojken?

Inte ens tänkt på det men bra fråga. Måste ju ha blivit något fel där?
Citera
2023-11-11, 14:07
Medlem
Inget nytt i ärendet?
Citera
2023-11-12, 07:56
Medlem
Vart finns FUP att läsa? Någon.som har den?🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto