2023-05-03, 19:43
Citat:
Ursprungligen postat av Mir05-
Varför ska jag skäms för sanningen?
Det är du som borde skämmas för att du sitter och ljuger vart står det att BO har fru och tre barn? Och att han är turk? Bara för att han har en advokat som är turk behöver det inte betyda att bo är det utan kunde språket!
Du som kan så mycket besvara på mina frågor då!
Folk som inte kan vårda språket är inte friska de är du som borde söka hjälp och sluta sök uppmärksamhet hos människor så jävla patetisk

Jag kan lägga ut bilder nu då jag känner hans fru men tror du är här för provocera därför bör ingen svara på dig
Citera
2023-05-03, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
rena rama ramadan härinne nu. kan det vara två turkskrällen som kolat vippen?
egentligen kvittar det om brottsoffret är 26år el gammal man , eller 40 plus.
Att det skulle skett sent såsom Mir,skriver, det är ju en helt ny uppgift
som inte framkommit tidigare.. det kan ju bara mördarna veta, i detta läget.
Varför Mir vill vara flickvän, är udda.
En nyligen mördad fästman, Mir verkar alls inte tyngd av sorg, hon skriver käckt på flashback..
nåja- en man med utländsk bakgrund har mördats av ett gäng sjuka tonåringa,plus en 18åring som nyligen häktats.
... flickvän till 18åringen????.
Senast redigerad av moshes 2023-05-03 kl. 19:47.
Citera
2023-05-03, 19:47
Citat:
Du får tro på det som känns mest trovärdig, väljer du att tro på snubben som säger att BO har tre barn och fru när det inte står någon stans om det så är det väldigt konstigt...

Jag säger inte att du ska tro på mig men vad skulle en 40+ göra så sent på kvällen om han har barn och fru?
Bo är 26år och är ifrån 🇦🇿
Han berättade vad han skulle göra den kväll, han skulle ha en sista körning.
Han är en vuxen man och bodde själv så han kunde dra hem när han kände för!

Är du dum i hela huvudet. Bo är 40+ taxishauuför jobbade nätter. Du vill.bara ha info. Psykfall

Hör du hur ologiskt detta är. Ett psykfall.kmr.in o börja kalla sig för bo flickvän. Börja skriva på fb????

Jag vet vem hans fru är. Kmr aldrig avslöja då de finns sjuka som dig här. Våra pappor jobbade oxå sent
Citera
2023-05-03, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
EXPRESSEN DÄR STÅR DET OCKSÅ ATT BO HAR FRU OCH 3 BARN DIN LÖGNARE

Vissa gärna länk...
Citera
2023-05-03, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
egentligen kvittar det om brottsoffret är 26år el gammal man , eller 40 plus.
Att det skulle skett sent såsom Mir,skriver, det är ju en helt ny uppgift
som inte framkommit tidigare.. det kan ju bara mördarna veta, i detta läget.
Varför Mir vill vara flickvän, är udda.
En nyligen mördad fästman, Mir verkar alls inte tyngd av sorg, hon skriver käckt på flashback..
nåja- en man med utländsk bakgrund har mördats av ett gäng sjuka tonåringa,plus en 18åring som nyligen häktats.
... flickvän till 18åringen????.

Ingen kan fatta vilken sorg jag bär på vill bara få stopp på folk som snackar skit om honom. Han är ingen våldtäkts man eller något av det folk påstår
Citera
2023-05-03, 20:02
Medlem
Citat:
Tack!
Äntligen någon med lite förstånd....
Du borde verkligen inte orka sitta på flashback
om din kille har kallblodigt mördats-
så vad heter din kille..
.
Citera
2023-05-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ingen kan fatta vilken sorg jag bär på vill bara få stopp på folk som snackar skit om honom. Han är ingen våldtäkts man eller något av det folk påstår
om du verkligen vore så sorgsen, så hängde du inte och skriver tråden,
dina inlägg är väldigt pojkiga, och inget tyder på tung sorg.
Min åsikt,bara.
Kanske bekant med några av stjärnskotten i den tragiska historia.
Citera
2023-05-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Är det ziggar så klarnar det lite.
Där finns det inget vett och moral i skallen på nästan hela klanerna.
Jag har personligen sett en stå och slå sin kärestas ansikte i kanten mot taket på en bil med näven i hennes hår.

Kompisar har blivit attackerade med kniv, båda skadades allvarligt men hade tur.

Ett syskon retade upp någon zigge-unge och farsan kom och jagade glinet med ett svärd.

Jag kan fortsätta... Har haft att göra med dem.
Ett undantag har jag också mött, en fin tjej som ville lämna.
Som vi vet så blir de då helt utfrysta ur klanen.

Det är så de jobbar - och de som försvarat/bortförklarat allt detta genom åren har mycket blod på sina händer.

Kan givetvis inte hugga det i sten.. Men hmm..... Jag har bott i Enköping..... Tror att sällskapet *war*s/z lever kvar...
/S,r
Citera
2023-05-03, 20:13
Medlem
Citat:

Hahaha men lägg ner nu, både du o den andra anonym.....
Ni borde bli bannade!
Citera
2023-05-03, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du borde verkligen inte orka sitta på flashback
om din kille har kallblodigt mördats-
så vad heter din kille..
.

Jag vill tysta ner folk som snackar skit om honom jag blir jätte arg och är skit ledsen.
Jag vet att han ville aldrig att folk skulle snacka skit om honom så här. Därför står jag upp för min kille och låter ingen trappa ner honom för att han ska må bra i himlen bland alla änglar.
Ni får säga vad ni vill, om att jag är hjärtlös men allt jag vill är bara att han ska må vara fri från skit
Citera
2023-05-03, 20:33
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
Men sluta nu!!

JAG VET VEM BO ÄR DIN IDIOT. BO ÄR TURK OCH 40+. Va e de du håller på med. Du djävlas om en barnsfar som har fru. Va föriktig då hans fru kanske läser här på flashbach. Jur anmäler man såna inlägg på flashback

Citat:
Ursprungligen postat av Tiktoksnap
Nej, han var ej 40+. Han var 26 år gammal, vet också vem han är. Turk absolut men ej 40+, inga barn, ingen fru.
En av er säger sanningen och en ljuger för att den tycker det är rätt att dölja sanningen om taxichauffören för att hen inte lärt sig att det är fult att ljuga.
Senast redigerad av Taggad 2023-05-03 kl. 20:37.
Citera
2023-05-03, 20:37
Medlem
Citat:
Jag vill tysta ner folk som snackar skit om honom jag blir jätte arg och är skit ledsen.
Jag vet att han ville aldrig att folk skulle snacka skit om honom så här. Därför står jag upp för min kille och låter ingen trappa ner honom för att han ska må bra i himlen bland alla änglar.
Ni får säga vad ni vill, om att jag är hjärtlös men allt jag vill är bara att han ska må vara fri från skit

Du förstår att detta är på riktigt va? En människa är död, hängd!? Av ett gäng kids..4/5 är 15-16 år men även killen som fyllt 18.. 18? Fortfarande snorunge i mina ögon. Extremt märkliga omständigheter..? Tom under influence hade det varit väldigt märkligt. Vill du ha uppmärksamhet så sök det på annat sätt än att låtsas i denna tråd.. pinsam och respektlös
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in