2023-09-25, 15:34
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Får blattevibbar på radarn. Sannolikt somalier eller annat afrikanskt. Bara att ha 4 bröder födda inom ett spann på 2 år för ju tankarna till afrikanska muslimer. Inte ens WT ynglar av sig i den takten.

Är det babbar eller är någon svensk drabbad?

Som BO eller MGM?
Citera
2023-09-25, 15:37
Medlem
Akrypterads avatar
14 filer
Uppsala B 2770-23
https://gofile.io/d/Er1dhb
Citera
2023-09-25, 15:38
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Planka7
Så otroligt många som nu börjar gissa sig fram om både mgms och Bo. Tråden är lång, visst kan den vara jobbigt att läsa men det finns en hel del information i tråden. Den kan inte börja om nu för att folk inte orkar skumma igenom en pågående diskussion.

Pappan till bröderna är från Chile, mammorna är från Sverige. Vilka som är halvsyskon och helsyskon ser man på deras efternamn.

Men hur är det möjligt att de är bröder? Två av dem är födda samma år med två månaders mellanrum 🤔
Citera
2023-09-25, 15:39
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katynmassakern
Pappan till gärningsmännen e chilensk indian om det intresserar. Leonardo Mayor Pereyra
Mammorna är svenska perversa bimbos
Camilo bor med mamma Thalie (Nathalie) i Uppsala
Rasblandning är aldrig bra

Förklara att två av pojkarna är födda samma år med två månaders mellanrum 🤔
Citera
2023-09-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii

Samma far, olika mödrar.
Citera
2023-09-25, 15:44
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Den mördade mannen - alltså brottsoffret - hette Sahand Fartash Karkaj.

förekommer inte på lexbase
Citera
2023-09-25, 15:47
Medlem
Citat:
Men hur är det möjligt att de är bröder? Två av dem är födda samma år med två månaders mellanrum 🤔

Det står en sida bakåt. Och en man kan ha hur många barn som helst födda samma år.
Citera
2023-09-25, 15:48
Medlem
På dagens pressträff (jag tänkte länka till den men jag kan inte hitta den) så kom det fram en del.

Våldtäkten anmäldes i februari och innehöll vaga uppgifter. Inte ens namnet på den misstänkta fanns med utan det var hans namn från Snapchat. De la den på is.
Polisen på pressträffen sa själv att det absolut inte borde gå till så att saker läggs på is, men att det helt enkelt inte finns resurser till allt som händer.

Bröderna nekar fortfarande men det verkar finnas DNA som binder dom till bilen, kläderna och repet han hängde i.

J*lia (*=u) har pratat lite. Åklagaren sa att det var hon som lockade honom till platsen. De har inte kunnat hitta om, när och var, hon och den mördade bo träffades tidigare, till exempel när den påstådda våldtäkten ska ha ägt rum. Förutom att de träffade varandra 18 mars, samt kvällen för mordet.

De åtalade har troligen mest pratat muntligen med varandra när de har planerat dådet, då de inte kunde hitta så mycket digitala spår kring själva planeringen.

Den yngsta brodern var J*lias pojkvän.

Som jag förstod det på pressträffen så fördes det över pengar från den mördades konto efter att han dött. Men jag kan ha hört fel.
Citera
2023-09-25, 16:00
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Planka7
På dagens pressträff (jag tänkte länka till den men jag kan inte hitta den) så kom det fram en del.

Våldtäkten anmäldes i februari och innehöll vaga uppgifter. Inte ens namnet på den misstänkta fanns med utan det var hans namn från Snapchat. De la den på is.
Polisen på pressträffen sa själv att det absolut inte borde gå till så att saker läggs på is, men att det helt enkelt inte finns resurser till allt som händer.

Bröderna nekar fortfarande men det verkar finnas DNA som binder dom till bilen, kläderna och repet han hängde i.

J*lia (*=u) har pratat lite. Åklagaren sa att det var hon som lockade honom till platsen. De har inte kunnat hitta om, när och var, hon och den mördade bo träffades tidigare, till exempel när den påstådda våldtäkten ska ha ägt rum. Förutom att de träffade varandra 18 mars, samt kvällen för mordet.

De åtalade har troligen mest pratat muntligen med varandra när de har planerat dådet, då de inte kunde hitta så mycket digitala spår kring själva planeringen.

Den yngsta brodern var J*lias pojkvän.

Som jag förstod det på pressträffen så fördes det över pengar från den mördades konto efter att han dött. Men jag kan ha hört fel.

Men hur fan prioriterar polisen? Barnvåldtäkter borde ju vara högprioriterat?

Nu fick ungdomarna ta lagen i egna händer eftersom polisen uppenbarligen inte brydde sig.
Citera
2023-09-25, 16:07
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Är det någon som begärt fup?
Det ligger länk till FUP några centimer och inlägg upp, läs tråden nästa gång.

(FB) 15-årig flicka och fem tonårspojkar häktade för mord i Enköping (2023-04-14)
Citera
2023-09-25, 16:13
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:

Mammorna Björkqvist & Söderström

Eftersom han var indian så var det kanske en "Indian Giver"

Pressträff:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...aringar-atalas

Finns där någonstans bakom en reklamskylt.
Senast redigerad av PeterNoster 2023-09-25 kl. 16:27.
Citera
2023-09-25, 16:19
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Men hur fan prioriterar polisen? Barnvåldtäkter borde ju vara högprioriterat?

Nu fick ungdomarna ta lagen i egna händer eftersom polisen uppenbarligen inte brydde sig.

Du är ju fullkomligt vidrig som tycker att en påstådd våldtäkt rättfärdigar mord. Dessa mördare är ondskefulla, obegripligt att det ens finns så onda personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in