2023-12-07, 23:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Alexandra och Jens spelar inte i samma division.
I vilken division spelar hon? Damallsvenskan? Division 3?

Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vad lyssnade Jens på när han störtade fram på landsvägen?
C'est la vie - B*Witched
Vi är tjejer - Damlandslaget

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Extremt bra ide crapmagic. Fy fan vad taskigt av Jens att bara dra, samtidigt med Alexandra .
Det här måste varit det mest utfreakade i Bonde söker fru:s historia.
Helt absurt ju.
De startar bilarna samtidigt och åker iväg. Ger mig fan på att Jens hyrt ett rum i källaren på Alexandras hotell och sätter in högväxeln för att återerövra henne.

Hämden är ljuv Sabina. Kom ihåg det.
Ska rota mer i det när jag kollar reprisen, men det är inte för mycket begärt att Alexandra skulle krävt åtm 1 minuts försprång/bögavstånd för att känna sig bekväm på sin integritesivrande färd, kräva att han får backa under hela sin<-----bilfärd mens hon kör framåt---->eller helt sonika att han fick ta den hastighetsbegränsade epan

Hon bjöd ju in till att han skulle testa gränserna
genom att hon skulle stå och kramas och prata ner sig själv om hur elak hon känn sä vilket skulle kunna översättas till

(J - Jens)
(A - Alex)

J - Vart ska du gå min lilla flicka?
A - Du ska få bli min egna spelbricka
J - Vart ska jag sova med min lilla hjärna?
A - Jo jag ska sova som en riktig stjärna!
J - Får jag följa efter? (med) får jag följa efter? (med)
A - Jag kunde inte bry mig/Ja det får du gärna

När hon redan borde ha suttit i bilen när hon släppte bomben så att hon kunde börna iväg utan avsked, eller lämna ett artigt kuvert på sängen med sitt beslut
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 00:08.
2023-12-08, 00:13
Medlem
Frewibs avatar
Tom för i helvete
2023-12-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jimmy var ju helskön i gårdagens avsnitt.

Stannade ett holländskt semestrande pensionärspar som kom körandes:
-Hej, jag är ny här i byn. Vad finns det att göra här?

Sedan fick han skjuts till Ica handlaren av någon lokal byfåne. Väl där träffade han Mimmis polare
och beklagade sig över att "min fru är på dejt med någon annan".

Sedan in i butiken och köpte mariekex och limmade lite på kassörskan. -Vi ses i höst!

Efter det blev det padel med Mimmi som ville visa röven men gjorde ett rejält magplask. Hon började att skratta som en mongolid istället och önskade att brallorna var av. Oklart om de båda herrarna fick resning av detta.

Jimmy sopade banan med dom båda när det gäller padel. Efter matchen smög han iväg och onanerade bakom en buske. Han var nöjd. Nu hade han sitt på det torra.

Var det bara jag som såg hockeyfrilla-Sebastian från förra året på bänken?
2023-12-08, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Eller så är det pga hans alkoholproblem, familjemisär och omogna beteende..
Men vad vet jag! 💁🏻‍♂️🤷🏼

Vad är det du vet om det? Kan du utveckla?
2023-12-08, 03:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
”Bonde söker fru” görs om – söker ny yrkesgrupp - "Fiskare söker fru (napp)"
Castingteamet söker just nu efter en fiskare på Västkusten.
– Nu går vi ett steg längre, säger Paula Jensen från castingteamet.
https://www.expressen.se/noje/bonde-...ny-yrkesgrupp/
Hittills har det varit stort hallå när dom utvalda får komma till gården (numera trålarn som gått i arv i generationer, i grannbåten på kajplats 17 därborta bor mina föräldrar) för att få klappa bondens djur, nu ska det radas upp en död böckling, en halvdöd snorgärs, en sprattlande havskatt som tjejerna ska få titta på & klia under hakan?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 03:40.
2023-12-08, 05:05
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vad lyssnade Jens på när han störtade fram på landsvägen?

🎼🎶Jag har bott vid en landsväg i heeeeela mitt liv, och sett människor komma och GÅ🎵
2023-12-08, 07:02
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Var det bara jag som såg hockeyfrilla-Sebastian från förra året på bänken?

Ja, det såg lite ut som han. Men roligast var att killen på bänken vände sig om när Jimmy sa "Tjena!". Det såg som han tänkte "Är det nån bakom mig som han hälsar på, för jag känner ju inte honom."
2023-12-08, 08:43
Medlem
pigwidgeons avatar
Tänker att jag svarar på några av dom funderingar som kommit upp angående Jens 😉 känner honom väl.

1. Det stämmer att han har ett alkoholproblem- inte så att han är alkis men en grogg och öl var och varannan kväll är vad jag klassar som ett problem.
2. Han röstar SD
3. Han är väldigt så att han flyr när något känns jobbigt. Kan köra omkring i skogen i timmar och lyssna på metal när han behöver tänka (otippat, jag vet)
4. Han tror stenhårt på att om man inte känner en omedelbar, oerhörd attraktion och falla pladask för någon så finns där inget att hämta. Gissningsvis charmade Alexandra honom rejält direkt(han har hintat till oss att de haft kontakt redan tidigare), och med de andra tjejerna hade det varit en mer stabil attraktion som får byggas upp, därför ger han fan i det.
5. Han är en genomsnäll kille, men han är socialt och emotionellt handikappad, förstår liksom inte hur han bör bete sig.
Senast redigerad av pigwidgeon 2023-12-08 kl. 08:54. Anledning: Rättning
2023-12-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pigwidgeon
Tänker att jag svarar på några av dom funderingar som kommit upp angående Jens 😉 känner honom väl.

1. Det stämmer att han har ett alkoholproblem- inte så att han är alkis men en grogg och öl var och varannan kväll är vad jag klassar som ett problem.
2. Han röstar SD
3. Han är väldigt så att han flyr när något känns jobbigt. Kan köra omkring i skogen i timmar och lyssna på metal när han behöver tänka (otippat, jag vet)
4. Han tror stenhårt på att om man inte känner en omedelbar, oerhörd attraktion och falla pladask för någon så finns där inget att hämta. Gissningsvis charmade Alexandra honom rejält direkt(han har hintat till oss att de haft kontakt redan tidigare), och med de andra tjejerna hade det varit en mer stabil attraktion som får byggas upp, därför ger han fan i det.
5. Han är en genomsnäll kille, men han är socialt och emotionellt handikappad, förstår liksom inte hur han bör bete sig.

Inte konstigt att han har tillitsproblem osv om han har ”nära vänner” som hänger ut honom på Flashback.
2023-12-08, 10:52
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suruppstotning
Inte konstigt att han har tillitsproblem osv om han har ”nära vänner” som hänger ut honom på Flashback.
Den ”vännen” ger jag inte ett ruttet lingon för. Är bara en uttråkad idiot som vill verka märkvärdig.
2023-12-08, 11:00
Medlem
Hon kände direkt hon kom dit att hon ville åka hem .
Fan vad taskigt att då ens ha så mkt kontakt med honom och att ens åka dit och sedan stanna kvar .
Väldigt taskigt även av produktionen att övertala någon att stanna kvar . Om man inte ens tycker det är ok att vara där några dar och när det är fler där att umgås med , hur tror de då att de skulle kunna bli ihop och bosätta sig där .

Nä hon var nog bara ute efter bekräftelse . Taskigt mot både J och de tjejer som gillade han .
Senast redigerad av Tezz-l 2023-12-08 kl. 11:04.
2023-12-08, 11:02
Medlem
Vet någon hur länge alla brevskrivare är på gården? Handlar det om 4-5 dagar eller 2 veckor? Svårt att få någon tidsuppfattning hur snabbt allt sker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in