Citat:
Ursprungligen postat av
Regnflingan
Nej, det sa hon inte! Hon sa: Man vill inte att nån annan ska känna så på SIN bekostnad!!
Jag fattar vad hon menar men hon använder ju uttrycket helt felaktigt! Dvs Han får dåndimpen och svimmar på hennes bekostnad, skulle om man tolkar uttrycket rätt betyda till nackdel för henne. Vilken nackdel då ? Kanske att det blev så jobbigt för henne för att han svimmade ??
Jag hörde tydligen fel (förmodligen eftersom jag ansåg att
sin betyder samma sak som
ens) hon säger faktiskt sin, och det är dubbeltydigt, jo det blev jobbigt för henne för att det är ju en stor! flickdröm att få genomföra tagetes-cermonin i bonde söker fru i livet och han kraschade den, alternativt hade kanske satt enormt hopp till honom & hans Peter Forsberg nylle

det intressantaste är att hon ser tjurig ut & nickade
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
"...vurre med svängdörrar"
Det här inlägget äger du, Crapmagic.
Edit: Cinas facebook.
https://www.facebook.com/christina.bartok
(Säg nu att jag är en duktig flashbacks-detektiv, igen.)
Edit 2: Jag tror dock hon nog är en härlig person att vara vän med.

Tack för ditt detektivarbete med att googla "Cina bonde söker fru"

vilket alltid ger efternamn på personen genom lokaltidningars storögda reportage + facebook sök, fast du tar dig tiden och det ska du ha en klapp på axeln för, jag brukar själv rätt så ofta använda mig av den detetivtekniken iaf när jag inte är lat och hellre ropar att andra ska axla hovmästarrollen
Madamme Bartok (från Tintin och Castafiores juveler) ser ut som Ursula från lilla sjöjungfrun,
där på facebook bilder ser vi hur hon tar sig an Ariels bästis delfinen Blunder också!
Ja hon är säkert en kul vän då hon åtm "stöttar polisen" går det att utläsa trots att man aldrig kan utläsa nånting ur kvinner facebook profiler generellt hi hi, det indikerar att hon
inte är vänster iaf genom detta statement.