2023-10-16, 17:13
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jo fast det är nog mer regisserat än vad vi tittare tror! Kolla igen på tv4play så ser du själv! Och tårarna var krokodiltårar!

Jag brukar inte orka kolla på saker igen och gör det inte nu heller Tänker att det ger sig.

Jag har aldrig lyckats klämma fram krokodiltårar, finns de? Är det inte bara i filmer det händer när de sprutat in vätska i ögonen på skådespelarna som ska se ut som tårar? Ja om Mimmi grät krokodiltårar på riktigt då är hon en väldigt bra skådespelerska.

Du har redan bestämt dig för vem hon är märker jag
2023-10-16, 17:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Hon med glasögon som lämnat brevet personligen är ju riktigt snygg men den där andra vad hon nu heter, som blev så torr i munnen sist, HJÄLP säger jag bara!! 😱Hon brukar tydligen ha yngre män, HJÄLP säger jag en gångx till då!

Jo, den gråhåriga är vacker, och även nån med ljust, lockigt hår.

Citat:
...men den där andra vad hon nu heter, som blev så torr i munnen sist, HJÄLP säger jag bara!! Hon brukar tydligen ha yngre män, HJÄLP säger jag en gångx till då!

Man undrar ju vad det är för typ av lammkött hon brukar hitta?

Samtidigt kan jag inte släppa att Micke inte erbjöd sitt vatten. Känns som han har en egotrippad läggning.
Han hade ju fått nytt sen då hon gått ut av teamet.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-16 kl. 18:17.
2023-10-16, 18:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det skulle vara intressant att se hur detta eventuella bottenskrap till Mack-besökande yngre män ser ut som hon dejtat det är veckans specialerbjudande på macken, på pappskylten står: Köp 3 stycken tanklock och få på köpet en speed-dejt med Cissi där hon serverar dig en vurre med svängdörrar

"...vurre med svängdörrar"

Det här inlägget äger du, Crapmagic.

Edit: Cinas facebook. https://www.facebook.com/christina.bartok
(Säg nu att jag är en duktig flashbacks-detektiv, igen.)

Edit 2: Jag tror dock hon nog är en härlig person att vara vän med.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-16 kl. 18:22.
2023-10-17, 06:20
Medlem
Alexandra kommer gå sönder under Jens 😅
2023-10-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag brukar inte orka kolla på saker igen och gör det inte nu heller Tänker att det ger sig.

Jag har aldrig lyckats klämma fram krokodiltårar, finns de? Är det inte bara i filmer det händer när de sprutat in vätska i ögonen på skådespelarna som ska se ut som tårar? Ja om Mimmi grät krokodiltårar på riktigt då är hon en väldigt bra skådespelerska.

Du har redan bestämt dig för vem hon är märker jag
Vi får se! Vem vet, jag kanske ändrar mig! Det har hänt förr att man ogillar vissa deltagare som man efter ett tag börjar gilla!
2023-10-17, 09:25
Medlem
Citat:
Det skulle vara intressant att se hur detta eventuella bottenskrap till Mack-besökande yngre män ser ut som hon dejtat det är veckans specialerbjudande på macken, på pappskylten står: Köp 3 stycken tanklock och få på köpet en speed-dejt med Cissi där hon serverar dig en vurre med svängdörrar

Yngre män skulle även kunna betyda 1/2 år yngre
Haha , det kanske är såna där EPA-ungdomar
2023-10-17, 13:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Alexandra kommer gå sönder under Jens 😅

Hon får rida, eller doggy style.
Ingen missionär.
2023-10-17, 18:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Mimmi såg faktiskt mest arg och sur ut! Inte förfärad eller oroad , vilket en normal reaktion hade varit!
Men vad menade hon med att: "Man vill ju inte att nån ska känna så på sin bekostnad ?? " "Sin" bekostnad ? Eller "min" bekostnad ? Vad menas ?
Att göra något på någons bekostnad är ju en elak handling och innebär att man gör något till den andres nackdel.
Var det inte lite märkligt uttalande och syftningsfel!? Så störigt när folk använder ordspråk i fel betydelse!
Sen till Jimmy, skolläraren. Ok, då vet vi att Gården är hans mål alltså och inte kärleken. Märkligt uttalande att "Gården är ju målet"
Sen för övrigt tycker jag att de som blivit valda hittills av Mimmi verkar mest förvånade och inte glada eller lättade som de flesta brukar bli. Så det verkar inte så lovande faktiskt!

Nu ska vi allt bena i den här situationen som Susanne Reuter sa i Yrrol.
Och ge Rosalenin ett halvt rätt

Du felciterat jag har ju redan skrivit hur hon ordagrant sa

"Man vill inte att någon ska känna så på ens bekostnad"

Det är inte så svårt att förstå vad det betyder, man vill inte att någon ska känna
så (positivt överladdad kärlekskrank) på ens bekostnad (till den grad att man får dåndimpen)

Nu ska vi granska målfotot här

För hon har blommor i sitt hår som bara jag kan se, hon har slagit knut på stjälkarna av hämndbegär
https://imgbox.com/kj0XLEyV

Och kniper ihop läpparna & krystar vresigt ur blomoljan ur sina fridlysta krokusar
https://imgbox.com/y3dEQFO7

Den här blicken vill jag se i sängen...innan hon somnar
https://imgbox.com/r9oSk6jI

VI kan se i filmen hur hon biter ihop munnen, samtidigt som hon Undulat-nickar upprepade gånger
som att hon just förstår vad han är gjord av för virke och är för typ av kille, hon fattar bara inte att hon är en öppen bok när hon står och går igenom hans uppträdande på dejten i skallen

Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Som jag förstod det så menade hon att "tråkigt att det blev för mycket för honom". Jag tyckte hon såg gråtfärdig ut... Det var den känslan jag plockade upp.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-17 kl. 18:13.
2023-10-17, 19:21
Medlem
Citat:
Nu ska vi allt bena i den här situationen som Susanne Reuter sa i Yrrol.
Och ge Rosalenin ett halvt rätt

Du felciterat jag har ju redan skrivit hur hon ordagrant sa

"Man vill inte att någon ska känna så på ens bekostnad"

Det är inte så svårt att förstå vad det betyder, man vill inte att någon ska känna
så (positivt överladdad kärlekskrank) på ens bekostnad (till den grad att man får dåndimpen)

Nej, det sa hon inte! Hon sa: Man vill inte att nån annan ska känna så på SIN bekostnad!!
Jag fattar vad hon menar men hon använder ju uttrycket helt felaktigt! Dvs Han får dåndimpen och svimmar på hennes bekostnad, skulle om man tolkar uttrycket rätt betyda till nackdel för henne. Vilken nackdel då ? Kanske att det blev så jobbigt för henne för att han svimmade ??
2023-10-18, 01:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Nej, det sa hon inte! Hon sa: Man vill inte att nån annan ska känna så på SIN bekostnad!!
Jag fattar vad hon menar men hon använder ju uttrycket helt felaktigt! Dvs Han får dåndimpen och svimmar på hennes bekostnad, skulle om man tolkar uttrycket rätt betyda till nackdel för henne. Vilken nackdel då ? Kanske att det blev så jobbigt för henne för att han svimmade ??
Jag hörde tydligen fel (förmodligen eftersom jag ansåg att sin betyder samma sak som ens) hon säger faktiskt sin, och det är dubbeltydigt, jo det blev jobbigt för henne för att det är ju en stor! flickdröm att få genomföra tagetes-cermonin i bonde söker fru i livet och han kraschade den, alternativt hade kanske satt enormt hopp till honom & hans Peter Forsberg nylle det intressantaste är att hon ser tjurig ut & nickade

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
"...vurre med svängdörrar"

Det här inlägget äger du, Crapmagic.

Edit: Cinas facebook. https://www.facebook.com/christina.bartok
(Säg nu att jag är en duktig flashbacks-detektiv, igen.)

Edit 2: Jag tror dock hon nog är en härlig person att vara vän med.
Tack för ditt detektivarbete med att googla "Cina bonde söker fru" vilket alltid ger efternamn på personen genom lokaltidningars storögda reportage + facebook sök, fast du tar dig tiden och det ska du ha en klapp på axeln för, jag brukar själv rätt så ofta använda mig av den detetivtekniken iaf när jag inte är lat och hellre ropar att andra ska axla hovmästarrollen

Madamme Bartok (från Tintin och Castafiores juveler) ser ut som Ursula från lilla sjöjungfrun,
där på facebook bilder ser vi hur hon tar sig an Ariels bästis delfinen Blunder också!

Ja hon är säkert en kul vän då hon åtm "stöttar polisen" går det att utläsa trots att man aldrig kan utläsa nånting ur kvinner facebook profiler generellt hi hi, det indikerar att hon
inte är vänster iaf genom detta statement.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 01:30.
2023-10-18, 08:12
Medlem
Skulle det fungera att slå ihop Biggest loser o bonde söker fru?
Den som går ner mest per vecka, får fjässa. Sista avsnittet blir som tidigare med slutval.
2023-10-18, 09:24
Medlem
Citat:
Jag hörde tydligen fel (förmodligen eftersom jag ansåg att sin betyder samma sak som ens) hon säger faktiskt sin, och det är dubbeltydigt, jo det blev jobbigt för henne för att det är ju en stor! flickdröm att få genomföra tagetes-cermonin i bonde söker fru i livet och han kraschade den, alternativt hade kanske satt enormt hopp till honom & hans Peter Forsberg nylle det intressantaste är att hon ser tjurig ut & nickade
.
Haha ja hennes ansträngda min talar sitt tydliga språk: "Fan oxå, det är ju JAG som ska stå i centrum nu och få styra utgången! Du kan ju för fasiken inte gå o svimma NU på min bekostnad, och stjäla hela showen, precis när jag ska dela ut rosor till mina beundrare!!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in