2023-10-18, 14:24
Alexandra är ju väldigt attraktiv måste jag erkänna. Otroligt söt med ganska udda tatueringar som inte alls går ihop med utseende och person. Känns ganska enkel i sitt sätt. Snäll och godhjärtad. Gissar på vårdbiträde eller jobbar på en bensinmack.
2023-10-18, 17:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Alexandra är ju väldigt attraktiv måste jag erkänna. Otroligt söt med ganska udda tatueringar som inte alls går ihop med utseende och person. Känns ganska enkel i sitt sätt. Snäll och godhjärtad. Gissar på vårdbiträde eller jobbar på en bensinmack.
Definiera enkel i sitt sätt, hur är motsatstjejen?

Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Varför gissar du på att pga hennes utseende så har hon ett lågavlönat lågstatusyrke? 😂 Baserat på dina inlägg så är du nog ett arbetslöst socialfall? Eller vadå 😂
Nej jag tror han förväntar sig ett lågstatusyrke pga av att hon är enkel i sitt sätt, snäll och godhjärtad
2023-10-18, 17:44
Jag är helt övertygad att majoriteten av de som söker till Bonde är vårdbiträden och undersköterskor. Snälla, vänliga tjejer. Men ingen man vill ha med i sitt lag i Trivial Pursuit direkt.
2023-10-18, 19:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag är helt övertygad att majoriteten av de som söker till Bonde är vårdbiträden och undersköterskor. Snälla, vänliga tjejer. Men ingen man vill ha med i sitt lag i Trivial Pursuit direkt.
Precis och det är ju dom tjejerna som sirsia0 går i fanatiskt försvar av här i tråden

Cici Bartock har ingen vidare utbildning utöver folkhögskolan (om hon ändå varit tandskötare & kunnat hålla sin mun i styr ) och jobbar på mack därefter, undra vilken folkhögskolekurs det rörde sig om för att stå i kassan?, möjligt att hon kan vara med i PT ändå baserat på rekvirerad livserfarenhet kan man ju hoppas

Titta! nu lär jag dig hur man citerar också i samband med att man riktar sig till en eller flera användare
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 19:35.
2023-10-18, 19:58
Medlem
dialektikers avatar
Usch, vad trist att han valde bort henne.
Hade börjat gilla Cina.
Det var bara för att vi snackade skit om henne.
Han hörde.

Kan inte Mack-Cina få ett eget Bachelorette, där alla EPA-traktor-ungdomar raggar på henne. Sponsrat av Klick-glidmedel.
2023-10-18, 20:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Hon ser ut som Amy Diamond och 10 år gammal.
2023-10-18, 20:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Usch, vad trist att han valde bort henne.
Hade börjat gilla Cina.
Det var bara för att vi snackade skit om henne.
Han hörde.

Kan inte Mack-Cina få ett eget Bachelorette, där alla EPA-traktor-ungdomar raggar på henne. Sponsrat av Klick-glidmedel.
Det vore nått, eller att hon får en egen dejting app!

Fast nu måste jag slå dig på fingrarna med linjalen här, du vet om att du har uttalat dig före att det visades på tv detta om Cisis frånfälle, det här är dagen då man lajv kommenterar vet du

Otroligt att Mimmi valde ut den lile Alexander Bard snubben, och hon motiverade det med
att han hade köpt nått till henne, han har köpt hennes lajks kort och gott

Ja vad ska Mimmi med en tunnhårig 38 åring till, han såg lagom putt ut efter beskeded
2023-10-18, 20:11
Medlem
picapicans avatar
Jens valde bort alla tjockisar!
2023-10-18, 20:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Haha ja hennes ansträngda min talar sitt tydliga språk: "Fan oxå, det är ju JAG som ska stå i centrum nu och få styra utgången! Du kan ju för fasiken inte gå o svimma NU på min bekostnad, och stjäla hela showen, precis när jag ska dela ut rosor till mina beundrare!!"
Jag är extremt förvirrad nu, det verkar som att Mimmi återger exakt samma fras i detta avsnitt men kontexten är utbytt bara "Man har blivit sårad, men man vill inte att någon annan ska känna så på SIN bekostnad"

Hävdar hon återigen att hennes jag kommer i första rummet

Man blev lite kåt när Mimmi försökte imitera hur man dansar bugg (på SIN bekostnad)
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 20:19.
2023-10-18, 20:21
Det är nästan alltid någon som är svartsjuk.
2023-10-18, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jens valde bort alla tjockisar!
Är Ida och Sabina verkligen normalviktiga?

Anna verkar vara en alfahona
2023-10-18, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin

Ingen ska få mig att tro att (den skenhelige?) Micke har varit utan kvinnor sedan fruns bortgång.
Vi måste tala om änkemannen Mickes kvinnosyn!, han har hittat dammvippor som han delar ut tills sina prospekt han väljer, jag misstänkte att det var strutsfjädrar först men tänkte att det kan det inte vara för det är inga blommor, han har skjutit en av sina strutshonor enbart för att få ihop till en fjäderdräkt om 6 (sex)

"Det är attraktivt med en man som vet vad han vill" men vad har det med att han kan föreslå aktiviteten att dansa nån jäkla linedanse att göra?

Den där Marielle var lite häftig i att hon kunde namne olika plan i Luftwaffes flotta uppe i skyn

En annan av hans tanter såg ut som Maria Lundqvist, otäckt!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-18 kl. 21:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in