Citat:
Det är tur att vi alltid har med oss x-sjuksköterskan med oss i traktorn
jag skulle gissa att 99% av alla kvinnor som får kritik för avsaknad av läppar är oskyldiga till sjukdom utan att det är fråga om rätta! arvsynden.
Citat:
Men nu intresserade du ju dig för en "man" trots att du inte skulle!!!
Citat:
Vad tror du han har gjort då? sprungit runt på Ball Palaj och dragit in villiga medelåldershttps://www.youtube.com/watch?v=JNjsimfsr6w i romerskt inredda rum med fördragna draperier.
Eller tror du att han haft seriösa förhållanden som han vill undanhålla oss?
Citat:
Fast brudarna gnäller ju alltid på att bonden är svår att läsa vad han tycker om dem utan att dom vill lämna för den skull, därav så gissar jag att Jensa inte lyckas göra sig tillräckligt hemlighetsfull som person, mycket attraktivt drag 
Lite felskrivningar nedan, som jag rättar till med hjälp av Hej Albert läxhjälp för
barn mellan 0-12 år
Citat:
Jo det hör till den ofrivillige allmänbildningen man inte önskar att man fått när det kommer TILL Frost, självklart har jag heller inte sätt en tjejfilm skapat för 3-11 åringar + en massa överåriga kvinno-barnrumpor som identifierar sig & sin skilsmässa i medelåldern med Elsa och hennes kyla, så mycket har jag uppfattat
Hon påstår att
Karlsson på taket rödtotten hade uppvisat ironi och att hon gillade sådant, det är ju vartfall ett friskhetstecken även om den inte kommer upp i rätta kalibern, jag kommer granska honom hårt för detta
Jenny 58 heter hon som inte heller är ful när det kommer till Mickes avgrunds-kärringar
Hon påstår att
Karlsson på taket rödtotten hade uppvisat ironi och att hon gillade sådant, det är ju vartfall ett friskhetstecken även om den inte kommer upp i rätta kalibern, jag kommer granska honom hårt för detta
Jenny 58 heter hon som inte heller är ful när det kommer till Mickes avgrunds-kärringar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-15 kl. 12:08.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-15 kl. 12:08.
och för dig och Dialektiker rör det sig om Micke.