2023-10-12, 11:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Samma visa varje år, den gamla bonden får bottenskrapet av gamla kvinnor.
Tycker jag inte, 2 stycken är inte bottenskrapet, dels häxan och dels hon kom som kom in sist som han var så uppspelt över

Kanske 3 ifall gråhåriga dumpar sina glasögon
2023-10-12, 15:34
Medlem
Torra damen hade antagligen överdoserat sin lugnande medicin.
Syntes inte mycket sympati från Mimis sida när den långe killen höll på att tuppa av. Hon tyckte synd om sig själv.
Senast redigerad av rosalenin 2023-10-12 kl. 15:47.
2023-10-12, 17:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Torra damen hade antagligen överdoserat sin lugnande medicin.
Syntes inte mycket sympati från Mimis sida när den långe killen höll på att tuppa av. Hon tyckte synd om sig själv.
Vad finns det att tycka synd om sig själv i denna sitaution ?

Tror du föresten hon tänker, den här killen vill ha mig mer än dom andra & förtjänar bli vald, eller att han är en svag fjolla?

Borde inte du som kvinna förresten fokusera på att granska männen i programmet istället för att enögt konkurrera med kvinnorna?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 17:33.
2023-10-12, 18:54
Medlem
Gammal.Trolldoms avatar
Alright, jag har inte hunnit lösa igenom tråden ännu, ska försöka hinna ikapp när jag lagt ungen.

Jag tycker hon tjejbonden verkar lite aspig? Söt, men liter skum tycker jag.

Den unga bondläppen från Dalarna verkar väl snäll, men någonting säger mig att han är rrrriktigt mansgrisig.

Gubb-bonden verkar vänlig och varm. Kul med tanter. Hon från Umeå verkar vara en riktig kaninkokerska.
2023-10-12, 19:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal.Trolldom
På vilka kriterier bedömer du henne aspig?
2023-10-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad finns det att tycka synd om sig själv i denna sitaution ?

Tror du föresten hon tänker, den här killen vill ha mig mer än dom andra & förtjänar bli vald, eller att han är en svag fjolla?

Borde inte du som kvinna förresten fokusera på att granska männen i programmet istället för att enögt konkurrera med kvinnorna?
Enögd…jag ser allt.
Mimmi snyftade något i stil med att det var inte roligt att bli utsatt för något sånt, (Dvs att han vurpade), det ville hon verkligen inte vara med om. Eller hur nu orden föll, orkar inte kolla.
Vill inte tro att hon tänker att han är en svag fjolla, men kanske att det kan bli lite besvärligt vid vissa moment på gården. Killen är lång och smal, och det var stekande sol. ( Btw, hon känner sig nog för god för honom)
Brandmannen lär tåla värme.
Tror inte att hon är aspig, men osäker under den charmiga och småkaxiga ytan. De roliga killarna med lite attityd lär passa bra.
2023-10-12, 20:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Alright, jag har inte hunnit lösa igenom tråden ännu, ska försöka hinna ikapp när jag lagt ungen.

Den unga bondläppen från Dalarna verkar väl snäll, men någonting säger mig att han är rrrriktigt mansgrisig.

Gubb-bonden verkar vänlig och varm. Kul med tanter. Hon från Umeå verkar vara en riktig kaninkokerska.

Jo, Mimmi hade ju typ munhäfta på speed-datingen tycker jag.
Och då menar jag, även med de hon gillade.
Blev ju inte mycket till prat med de hon gillade heller.
Traktorer, lite om hobbies osv.
Hon är nog rätt "stängd" av sig, även med såna hon gillar.
Och jag håller med dig, att "avstängda" personer, kan kännas aspiga.
2023-10-12, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Enögd…jag ser allt.
Mimmi snyftade något i stil med att det var inte roligt att bli utsatt för något sånt, (Dvs att han vurpade), det ville hon verkligen inte vara med om. Eller hur nu orden föll, orkar inte kolla.
Vill inte tro att hon tänker att han är en svag fjolla, men kanske att det kan bli lite besvärligt vid vissa moment på gården. Killen är lång och smal, och det var stekande sol. ( Btw, hon känner sig nog för god för honom) Brandmannen lär tåla värme.
Jag gör en annan analys baserat på hur talträngd han var under sin speeddejt att han därav är typen som spänner sig så att han kan svimma inför någons val och att det inte alls handlade om solen kontra bmi, detta har hänt i tidigare säsonger & det är alltid bara 1 som stöper i backen, det vore ju skoj om alla 14 trillar kollektivt i backen av solen då kan vi börja snacka klimatförändringar.
Skulle vara kul att veta hur länge dom får stå där & se dumma ut, det rör sig antagligen om hela 5 minuter!

Av vilket skäl tror du hon ser sig för god för honom? hans omanliga energi? eller utseende är ju dem enda två alt vi har att välja på

Citat:
Tror inte att hon är aspig, men osäker under den charmiga och småkaxiga ytan. De roliga killarna med lite attityd lär passa bra.
Jag har inte sätt några sådana killar ännu, har du?

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jo, Mimmi hade ju typ munhäfta på speed-datingen tycker jag.
Och då menar jag, även med de hon gillade.
Blev ju inte mycket till prat med de hon gillade heller.
Traktorer, lite om hobbies osv.
Hon är nog rätt "stängd" av sig, även med såna hon gillar.
Och jag håller med dig, att "avstängda" personer, kan kännas aspiga.
Hon sa å andra sidan att hon förväntar sig att mannen ska driva och att det var ett shittest, hon är reciever och den som ska välja så hon är undantagen pressen att prata mycket, jag hörde ingen tunghäfta, utan det börjar med att hon blir osäker och tyst för att han började med att verka osäker och tyst och inte drev och 'uttömde sig' om du ursäktar det snuskiga uttrycket
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 20:34.
2023-10-12, 20:38
Medlem
daf66s avatar
Citat:

Antagligen mansgris av förekommen anledning, dvs ingen orsak att anpassa sig till en annan utöver de han jobbat med. Men driftig och snäll är han hoppas han hittar sin dos kärlek som håller mer än ett nupp. Härlig representation av Södra Dalarna Jens! Huvva så glad man blir
Senast redigerad av daf66 2023-10-12 kl. 20:42.
2023-10-12, 21:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Hon sa å andra sidan att hon förväntar sig att mannen ska driva och att det var ett shittest, hon är reciever och den som ska välja så hon är undantagen pressen att prata mycket, jag hörde ingen tunghäfta, utan det börjar med att hon blir osäker och tyst för att han började med att verka osäker och tyst och inte drev och 'uttömde sig' om du ursäktar det snuskiga uttrycket

Tunghäfta heter det visst. Tack.

Oj, vilken djupanalys annars.
Jo, nog flög tanken förbi mig att hon testade de mest töntiga killarna.
Samtidigt så förväntade jag mig en annan Mimmi då det verkligen var killar hon gick igång på, men i deras sällskap var hon ju också rätt torftig. Så som jag tolkade henne.
Men vi får se om hon har mer personlighet att visa, under programmets gång.
Och det blir ju kul om det hettar till med de som man såg att hon fick tycke för.
Vilka var det nu, som riktigt föll henne i smaken?
Gymnasieläraren, brandmannen, han den ljusa med traktorer?, och så den där lite runda bonden va?
(Såhär när jag hafsigt tänker tillbaka på vilka hon fick tycke för.)
2023-10-13, 17:06
Medlem
Crapmagics avatar
Varför har ingen kommenterat vad som händer i Kärlek åt alla? ska vi tolka det som att ingen velat
kolla eftersom det hamnat bakom betalmur

Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Finns det bild på slynan för oss som inte följer Bonde söker hora?
Inte din hora!, min hora! https://imgbox.com/0JYb1EmV
Hon söker en manshora kan jag informera om

Citat:
Ursprungligen postat av daf66
Antagligen mansgris av förekommen anledning, dvs ingen orsak att anpassa sig till en annan utöver de han jobbat med. Men driftig och snäll är han hoppas han hittar sin dos kärlek som håller mer än ett nupp. Härlig representation av Södra Dalarna Jens! Huvva så glad man blir
Han jobbar ju med suggor och ston och andra females, som han borde anpassat sig åt

Du får det att låta som att mansgris är naturtillståndet för bönder som man sedan måste jobba sig ur?

Det finns ju en hel del manliga bönder som inte behöver vara som honom på förekommen? anledning, alltså handlar det ju om hans dåliga gener eller har jobbat ihop totalt fel drängar det skulle inte förvåna mig om han har en brudkalender över årets Playmate 1998 uppsatt i ladan ovanför en speciell kos bås
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-13 kl. 17:26.
2023-10-13, 20:16
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Tjejbonden verkar söt

Jensa har kepsen på inomhus beror på att han har lika mycket utanpå som innanför kraniet. Lågbegåvad var förnamnet.

Gubben har en aura av homosex.

Synd att inte blåklocka-bonden fick vara med i programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in