Citat:
Ursprungligen postat av
rosalenin
Enögd…jag ser allt.
Mimmi snyftade något i stil med att det var inte roligt att bli utsatt för något sånt, (Dvs att han vurpade), det ville hon verkligen inte vara med om. Eller hur nu orden föll, orkar inte kolla.
Han vurpade inte, då hade hon däremot blivit intresserad!

istället fick han hjälp att sätta sig ner och serverades mjölk och bulle för att bota sin blixdiabetes, nu har jag granskat vad hon sa på viasat stream utan reklampaus och hon verkar inte köpa crewns fantasier om blodsockerfall
"man vill inte att någon ska
känna så på ens bekostnad"
Så visst hon tycker synd om sig själv och den inverkan hon har på hans kärlekstörstande svagpsyke, men nu tycker hon såpass synd om honom att hon är skyldig honom den tjänsten att han får gå på gruppdejt för syns skull, men han är rökt för hon har sätt igenom hur ömtålig
han är för hennes vad hon tror är en retsam jargong med sin tilltänkte
Jag har tagit mig friheten att rita en brun gloria runt männen som inte
Mimmi kommer välja till gruppdejt
https://imgbox.com/mdXA3v5O
Vad sätter ni emot?
(ALexander Bard eller Gigachad i mitten iförd röd kråsskjorta har fått väldigt lite tv-tid, faktum
är att jag inte minns speeddate, gör ni? blev
längden kortad
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Känns som du vill piffa upp programmet lite.
Otroligt bonnigt av honom att han inte hört talas om att Frost är en Disneyfilm.
Känns verkligen som att han på bondskt vis lever avskärmad från verkligheten.
Å andra skulle det kunna vara min egen sambo.
Han kan vara ännu mer avskärmad, och vi är ju storstadsbor och nollåttor.
Jo det hör till den ofrivillige allmänbildningen man inte önskar att man fått när det kommer Frost, självklart har jag inte sätt en tjejfilm skapat för 3-11 åringar + en massa överåriga kvinno-barnrumpor som identifierar sig & sin skilsmässa i medelåldern med Elsa och hennes kyla, så mycket har jag uppfattat
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Vilka var det nu, som riktigt föll henne i smaken?
Gymnasieläraren, brandmannen, han den ljusa med traktorer?, och så den där lite runda bonden va?
(Såhär när jag hafsigt tänker tillbaka på vilka hon fick tycke för.)
Hon påstår att
Karlsson på taket rödtotten hade uppvisat ironi och att hon gillade sådant, det är ju vartfall ett friskhetstecken även om den inte kommer upp i rätta kalibern, jag kommer granska honom hårt för detta
Jenny 58 heter hon som inte heller inte ful heller när det kommer till Mickes avgrunds-kärringar