2023-10-13, 22:50
Medlem
Jag är helt mållös när jag har sett årets bönder och brevskrivae nu. Var är deras överläppar ? Blir det kärlek och barn framöver kommer det att krävas stora insatser av sjukvården att ställa det hela tillrätta Jag är fortfarande nyfiken på hur barnet till Lisa Lindvall och Pontus Mikaelsson från en tidigare miserabel säsong har lyckats med födointaget om hon brås på sin munlösa mor Den vattensnåla strutsbonden borde lägga strutseriet åt sidan och satsa på buktaleri istället. Hur den mannen kan prata så bra utan att röra munnen övergår mitt förstånd. Bara det gör att hans Jesusstatus är säkrad
2023-10-14, 00:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Enögd…jag ser allt.
Mimmi snyftade något i stil med att det var inte roligt att bli utsatt för något sånt, (Dvs att han vurpade), det ville hon verkligen inte vara med om. Eller hur nu orden föll, orkar inte kolla.
Han vurpade inte, då hade hon däremot blivit intresserad! istället fick han hjälp att sätta sig ner och serverades mjölk och bulle för att bota sin blixdiabetes, nu har jag granskat vad hon sa på viasat stream utan reklampaus och hon verkar inte köpa crewns fantasier om blodsockerfall
"man vill inte att någon ska känna så på ens bekostnad"

Så visst hon tycker synd om sig själv och den inverkan hon har på hans kärlekstörstande svagpsyke, men nu tycker hon såpass synd om honom att hon är skyldig honom den tjänsten att han får gå på gruppdejt för syns skull, men han är rökt för hon har sätt igenom hur ömtålig
han är för hennes vad hon tror är en retsam jargong med sin tilltänkte

Jag har tagit mig friheten att rita en brun gloria runt männen som inte
Mimmi kommer välja till gruppdejt https://imgbox.com/mdXA3v5O
Vad sätter ni emot?

(ALexander Bard eller Gigachad i mitten iförd röd kråsskjorta har fått väldigt lite tv-tid, faktum
är att jag inte minns speeddate, gör ni? blev längden kortad

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Känns som du vill piffa upp programmet lite.

Otroligt bonnigt av honom att han inte hört talas om att Frost är en Disneyfilm.
Känns verkligen som att han på bondskt vis lever avskärmad från verkligheten.
Å andra skulle det kunna vara min egen sambo.
Han kan vara ännu mer avskärmad, och vi är ju storstadsbor och nollåttor.
Jo det hör till den ofrivillige allmänbildningen man inte önskar att man fått när det kommer Frost, självklart har jag inte sätt en tjejfilm skapat för 3-11 åringar + en massa överåriga kvinno-barnrumpor som identifierar sig & sin skilsmässa i medelåldern med Elsa och hennes kyla, så mycket har jag uppfattat

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Vilka var det nu, som riktigt föll henne i smaken?
Gymnasieläraren, brandmannen, han den ljusa med traktorer?, och så den där lite runda bonden va?
(Såhär när jag hafsigt tänker tillbaka på vilka hon fick tycke för.)
Hon påstår att
Karlsson på taket rödtotten hade uppvisat ironi och att hon gillade sådant, det är ju vartfall ett friskhetstecken även om den inte kommer upp i rätta kalibern, jag kommer granska honom hårt för detta

Jenny 58 heter hon som inte heller inte ful heller när det kommer till Mickes avgrunds-kärringar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-14 kl. 01:13.
2023-10-14, 00:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaKickan
Jag är helt mållös när jag har sett årets bönder och brevskrivae nu. Var är deras överläppar ? Blir det kärlek och barn framöver kommer det att krävas stora insatser av sjukvården att ställa det hela tillrätta Jag är fortfarande nyfiken på hur barnet till Lisa Lindvall och Pontus Mikaelsson från en tidigare miserabel säsong har lyckats med födointaget om hon brås på sin munlösa mor Den vattensnåla strutsbonden borde lägga strutseriet åt sidan och satsa på buktaleri istället. Hur den mannen kan prata så bra utan att röra munnen övergår mitt förstånd. Bara det gör att hans Jesusstatus är säkrad
Tack för ett intressant inlägg där du som kvinnan granskar männen vilket du ska, jag ska hålla koll på deras överläppar om det stämmer, jag känner ju en del användare som har en större amourbåge till överläpp som du vill se

Om du rakar miffo Jensas skägg kanske den döljer en präktig överläpp? eller har hans grovsnusande frätit bort den redan när han var 12?

Mimmi har inte heller någon överläpp vilket gör mig glad, tjejer ska inte syssla med sånt överlappande...överläppande!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-14 kl. 01:14.
2023-10-14, 10:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ

Jensa har kepsen på inomhus beror på att han har lika mycket utanpå som innanför kraniet. Lågbegåvad var förnamnet..
Vad tog du det på? det inte helt jordnära skrattet eller kraniet? inte bara på kepsen?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-14 kl. 10:21.
2023-10-14, 20:22
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad tog du det på? det inte helt jordnära skrattet eller kraniet? inte bara på kepsen?
Tycker hans pratande o flinande för sig själv tyder på inavel eller liknande.
2023-10-14, 21:48
Medlem
Kanastras avatar
Jens kommer få det svårt i programmet tror jag. Hans fnissande och kanske allt för lättsamma framtoning, förmodligen på grund av ovana vid dejtande, kommer göra att tjejerna inte kommer 'veta vad han tycker' och lämna gården.
2023-10-14, 23:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tack för ett intressant inlägg där du som kvinnan granskar männen vilket du ska, jag ska hålla koll på deras överläppar om det stämmer, jag känner ju en del användare som har en större amourbåge till överläpp som du vill se

Om du rakar miffo Jensas skägg kanske den döljer en präktig överläpp? eller har hans grovsnusande frätit bort den redan när han var 12?

Mimmi har inte heller någon överläpp vilket gör mig glad, tjejer ska inte syssla med sånt överlappande...överläppande!

Tjejbonden är helt avsaknad av överläpp, övriga har jag inte tänkt på.
2023-10-15, 01:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tjejbonden är helt avsaknad av överläpp, övriga har jag inte tänkt på.
Och föredömlig avsaknad av underläpp, viktigt där!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-15 kl. 01:14.
2023-10-15, 07:16
Medlem
Föredömlig avsaknad av läppar kan ses vid systemisk skleros.
Googlebilder.
Mimmi ser inte ut att vara så hårt drabbad. Kaninkokerskan mer illa däran.

Edit: orkar inte intressera mig för männen:
som någon skrev: Jens behöver nog kepsen för att hålla ihop centrala nervsystemet. En kille som alltid har varit singel…en gravad hund?

Ingen ska få mig att tro att (den skenhelige?) Micke har varit utan kvinnor sedan fruns bortgång.
Senast redigerad av rosalenin 2023-10-15 kl. 07:29.
2023-10-15, 07:48
Avslutad
Gud så elaka ni är. Tror knappast ni är så mycket bättre, varken utseendemässigt än personlighetsmässigt än dom ni hackar på. Vore kul att få läsa några andra reflektioner än dessa mobbares som har sökt sig hit för att få utlopp för sina elakheter. Mycket skrollande i år, inlägg efter inlägg. Vad är ni för människor egentligen. Ensamma stackare antagligen för om ni är så här i verkliga livet orkar ju ingen umgås med er.
2023-10-15, 08:51
Medlem
NiccoJs avatar
Det säkert många av oss här reagerar mot är en skev verklighet där en på sin höjd alldaglig bonde blir upphöjd till skyarna o ett pris i en tävling.
Den första lilla tösen som kommer in till Jensa är knappast intresserad att flytta ut i obygden, föda ett barn om året och koka kalops efter hans mors recept. Jens får ju däremot den uppfattningen då tjej efter tjej som inte skulle se åt hans håll (även trots deras rundör) på den lokala puben.
2023-10-15, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det säkert många av oss här reagerar mot är en skev verklighet där en på sin höjd alldaglig bonde blir upphöjd till skyarna o ett pris i en tävling.
Den första lilla tösen som kommer in till Jensa är knappast intresserad att flytta ut i obygden, föda ett barn om året och koka kalops efter hans mors recept. Jens får ju däremot den uppfattningen då tjej efter tjej som inte skulle se åt hans håll (även trots deras rundör) på den lokala puben.

Jag vet inte vilken verklighet du lever i, men detta är kvinnor som uppspelta har sökt till ett tv-program för att få dejta bönder utifrån att de ska hitta nån för livet. Vilket även bönderna hoppas på. En del kvinnor söker sig säkert dit för att få tv-tid, men inte alla. Och det finns bönder som en del tycker är töntiga men som andra ser nåt helt annat. Ett gott hjärta t ex, omtanke, lojalitet osv.

Så det du skriver talar mer om vem du är och vilka föreställningar du har om andra. Klart det finns nån för alla, förhoppningsvis. Utom för de elaka då, de sprider bara dåligheter och får andra att må dåligt.

Själv hoppas jag på att de hittar en käresta, allihopa. Men det brukar inte bli så. Det handlar om personkemi också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in