2023-12-20, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Jens kortfattade näsben

"Gu vad långt tid sedan vi sågs" påstår Linda
"Det är några månader" säger Jens och tar ner kvinnan på jorden

Jag vet inte om Jens sa att han gillade Alex skönhet eller skörhet? (som i benskörhet? )

Att svara när en manisk Jens ringer går inte för Alex, men går plötsligt bra när en manisk
Linda hör av sig helt intetsägande intervju
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-20 kl. 20:47.
2023-12-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför förklarar du självklarheter för mig? Jag har inte efterfrågat några avsnitt.

De va inte bara till dig utan till dom som efterfrågade det. Ber så mkt om ursäkt för att jag råkade citera just din ”2021 och 2022 finns med” 😅 va är detta för forum? Folk tar illa upp för minsta lilla grej 😂
2023-12-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Men ligger de i samma som BSF? Jag får upp 1 avsnitt av BSF och två av kärlek åt alla i BSF kategorin.

Förstår inte varför de blandat de två programmen överhuvudtaget.

Nej, de ligger på vad hände sen om du söker på de. Försökt skriva de i 3 inlägg här men folk tar illa vid när jag citerar de dom skrivit tydligen 😂
2023-12-20, 20:35
Medlem
Crapmagics avatar
Blåsippans väg på bröstet

Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Nej, de ligger på vad hände sen om du söker på de. Försökt skriva de i 3 inlägg här men folk tar illa vid när jag citerar de dom skrivit tydligen 😂
Sabina är självfallet med i kontroversiella rosa västarna mot bröstcancer, rosa bandet hette det, lungorna väger en del hör man på rösten, t.o.m öronringarna väger mycket

Extremt konstigt att Jenny intervjuas av den ungdomliga(re) Sabina, vad är logiken? kostar det så mycket att skicka runt Linda inne i Stockholm
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-20 kl. 20:45.
2023-12-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Exakt! Ett jäkla tjat om honom. Han är ju en riktig tönt, vilken kvinna vill ha en sån...? Ser inget vidare ut heller.
Martin hade varit bäst,ett kap. Såg bäst ut också.Normal välklippt frisyr.
Snyggaste kroppen. Stark fysiskt. Händig,påhittig o analytisk.En riktig karl.
2023-12-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Gu vad långt tid sedan vi sågs" påstår Linda
"Det är några månader" säger Jens och tar ner kvinnan på jorden

Jag vet inte om Jens sa att han gillade Alex skönhet eller skörhet? (som i benskörhet?

Att svara när en manisk Jens ringer går inte för Alex men går plötsligt bra när en manisk
Linda hör av sig helt intetsägande intervju
Ja- antar Jens såg den spröda lilla flickan, han är en sådan som vill ta hand om,trösta o krama..
de självständiga flickorna
märkte han inte.
Sabina höll ut,men Jens hade en dröm-fantasi om Alexandra, som inte nådde tittarna.
Hon passar inte in på lantgård, bäst hon vilar ut på Vetlanda fiken.
Ansträngande var det för henne hos Jens.
Gillade att han satte dem i arbete, han borde insett då vem som orkade med gårdens sysslor,
och skickat hem de som fick träningsvärk av att klappa korna o katten.
2023-12-20, 20:46
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Martin hade varit bäst,ett kap. Såg bäst ut också.Normal välklippt frisyr.
Snyggaste kroppen. Stark fysiskt. Händig,påhittig o analytisk.En riktig karl.

Snyggaste kroppen...

2023-12-20, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Snyggaste kroppen...

Maka söker sin kaka

"Normal välklippt frisyr"= Inte långhårigt feminin

TV4 tror att vi sitter på nålar över huruvida Mariette är kvar hos Struts Dundee,
så nu ska den kärlekshistorien avtäckas sist så att Linda kan säga att ni ska söka (till nästa säsong)
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-20 kl. 20:56.
2023-12-20, 20:49
Medlem
Muwltipliers avatar
Bobblehead-Eric verkar ha vunnit Mimmis hjärta trots allt. Gillade Jimmy, en riktigt rar kille.
2023-12-20, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muwltiplier
Bobblehead-Eric verkar ha vunnit Mimmis hjärta trots allt. Gillade Jimmy, en riktigt rar kille.
Nej han har inte det han kvävde bara att få prata ut under en schottis på 3.30

Mimmi är lesbisk!
2023-12-20, 20:53
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triphe
Tycker så fruktansvärt synd om Jimmy, han genuint försöker medans hon försöker leka vän efter att ha dumpat honom efter bara 4 dagar??? Som Jimmy säger är det ju väldigt märkligt.

Visst synd omJimmy som försöker. Inte hans fel. De har inget "äktenskapstycke" som det heter. Det kan man däremot verkligen se mellan Micke och Mariette.

Jag helt enkelt att ingen av de killarna Mimmi tog till gården matchade henne riktigt. Den som matchade näst isf var nog egentligen Erik. Men han hade svartsjuka och räckte inte riktigt hela vägen ändå han heller.
2023-12-20, 20:59
Medlem
Kanastras avatar
Isaksson har bytt ut sin mitsubishi outlander mot en BMW

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in