2023-11-18, 08:31
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Nej, det gjorde jag inte! Jag citerade Taurusen och mitt nick är Tausen. Lär dig läsa.
Två med snarlika nick inom 24 h som varit med om samma sak av samma person.. vilken slump
Men visst, jag ska inte rota i det där, folk förstår nog. Hoppas ni blockat honom så slipper ni eventuella problem. Att ragga på instagram är väl ganska vanligt har jag förstått det som så det är väl inget att brusa upp över.
Citera
2023-11-27, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Två med snarlika nick inom 24 h som varit med om samma sak av samma person.. vilken slump
Men visst, jag ska inte rota i det där, folk förstår nog. Hoppas ni blockat honom så slipper ni eventuella problem. Att ragga på instagram är väl ganska vanligt har jag förstått det som så det är väl inget att brusa upp över.

Om du hade bemödat dig att läsa mitt inlägg så hade du inte gjort bort dig. 😄
Citera
2023-12-01, 23:13
Medlem
Jag förstår att det är svårt att tro på det. Det är också vanligt att kvinnor blir misstrodda när vi larmar om en mans olämpliga beteende,särskilt om det är en känd man med folkkär profil. Jag vet vad jag varit med om, har allt i min mobil. Han behöver inte blockas, det är inte en galning. Bara en man som beter sig respektlöst och utnyttjar tjejer genom sitt mysiga alter ego.
Han är säkert en hyvens kille och trevlig på alla andra sätt. Tro vad ni vill.
Citera
2023-12-02, 00:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurusen
Jag förstår att det är svårt att tro på det. Det är också vanligt att kvinnor blir misstrodda när vi larmar om en mans olämpliga beteende,särskilt om det är en känd man med folkkär profil. Jag vet vad jag varit med om, har allt i min mobil. Han behöver inte blockas, det är inte en galning. Bara en man som beter sig respektlöst och utnyttjar tjejer genom sitt mysiga alter ego.
Han är säkert en hyvens kille och trevlig på alla andra sätt. Tro vad ni vill.

Om du har allt i din mobil, upp med bevis då
Citera
2023-12-03, 11:15
Medlem
zebra121s avatar
Så Noterius har knullat runt med brudar i Östersund och Sundsvallsområdet? Är det Tinder elr?

Otroligt vad den människan har gått upp i vikt. Bland det värre jag sett.
Senast redigerad av zebra121 2023-12-03 kl. 11:19.
Citera
2023-12-03, 11:18
Noterius äter nog avföring om tv4 ber om det.
Citera
2023-12-04, 15:41
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Jo men det är väl rätt känt här i stan, känns så iaf när man hör folk pratar. Sedan skrivs det kanske inte så mycket om det

Varför skrivs det inte om det i så fall?
Citera
2023-12-05, 05:49
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Varför skrivs det inte om det i så fall?

Inte vet jag? Han är ju en trevlig person
Citera
2023-12-05, 07:56
Medlem
Ja ok dags för fet (pun intended) cancel på Marcus helt utan några som hellst bevis! Metoo!
Citera
2024-04-01, 17:25
Medlem
Han ska vara med i Mästerkocken VIP.
Man kan ju redan i förväg lista ut hur det går.

Ooooj hoppsan där ramlade det oooo va kul oooooo 🤮
Citera
2024-04-26, 22:07
Medlem
Herr Noterius förefaller vara en riktig snuskgubbe om vi tror på vad folk i tråden skriver!

Hur det är med det har jag ingen susning om. Nåt som inte nämnts är att han ju i ett antal år varit( kanske fortfarande är) fotbolls domare på distrikts nivå hemma i Jämtland.

Hans nu 20 årige son är för övrigt en lovande fotbolls domare!
Citera
2024-04-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Han ska vara med i Mästerkocken VIP.
Man kan ju redan i förväg lista ut hur det går.

Ooooj hoppsan där ramlade det oooo va kul oooooo 🤮
Tur man inte tittar på TV4. Så nu är alltså en lokalreporter från Östersund att betrakta som "kändis" i TV4 världen. Jösses 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in