• 3
  • 4
2024-05-04, 15:03
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Herr Noterius förefaller vara en riktig snuskgubbe om vi tror på vad folk i tråden skriver!

Hur det är med det har jag ingen susning om. Nåt som inte nämnts är att han ju i ett antal år varit( kanske fortfarande är) fotbolls domare på distrikts nivå hemma i Jämtland.

Hans nu 20 årige son är för övrigt en lovande fotbolls domare!

Vem är hans son?
Citera
2024-05-05, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Vem är hans son?
Han heter C*in Noterius . *= a.
Är uppe i div två iaf redan som assisterande domare.
Citera
2024-10-18, 03:49
Medlem
Har en kompis nere i skåne som beskriver samma sak som er andra tjejer. Han dök upp på en dejtingapp och ville hon skulle komma till hans hotellrum. Pratade snusk ganska direkt och skickade bilder. Nej tack på den…
Tror iofs det är ganska vanlig mo i dejtingappvärlden.
Citera
2024-10-22, 23:46
Medlem
Tack för att du berättar. Han kontaktade mig också när han var på hotell och försökte övertala mig att ta en taxi dit mitt i natten. Vi befann oss i samma stad då, inte Malmö. Men en tid senare var han på hotell i Malmö och skrev från det hotellet också. Detta via messenger, ingen dejtingapp. Kanske samtidigt som när han skrev till din kompis. Jag har aldrig träffat karln. Men nu till något annat. För något år sen kom jag av en händelse att prata med en tjej jag känner om honom och hur han enbart ville skriva om sex, eller "Mys" som han alltid kallar det. Det visade sig att hon också råkat ut för detta. Och vi bor bägge långt från Östersund....Det var nästan omöjligt få honom byta inriktning och skriva om nåt annat. Jag kämpade på i några månader, enveten jäkel som jag är, haha! Tänkte att han måste ju vara intresserad av nåt annat, men till slut tröttnade jag. Ser ingen anledning att förse honom med det när vi aldrig träffats.
Numera har han ju en kvinna, vet inte om man ska tycka synd om henne.
Citera
2024-10-23, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurusen
Tack för att du berättar. Han kontaktade mig också när han var på hotell och försökte övertala mig att ta en taxi dit mitt i natten. Vi befann oss i samma stad då, inte Malmö. Men en tid senare var han på hotell i Malmö och skrev från det hotellet också. Detta via messenger, ingen dejtingapp. Kanske samtidigt som när han skrev till din kompis. Jag har aldrig träffat karln. Men nu till något annat. För något år sen kom jag av en händelse att prata med en tjej jag känner om honom och hur han enbart ville skriva om sex, eller "Mys" som han alltid kallar det. Det visade sig att hon också råkat ut för detta. Och vi bor bägge långt från Östersund....Det var nästan omöjligt få honom byta inriktning och skriva om nåt annat. Jag kämpade på i några månader, enveten jäkel som jag är, haha! Tänkte att han måste ju vara intresserad av nåt annat, men till slut tröttnade jag. Ser ingen anledning att förse honom med det när vi aldrig träffats.
Numera har han ju en kvinna, vet inte om man ska tycka synd om henne.

Vilket patetiskt äckel. Det är inte svårt att känna av om någon inte vill snacka sex. Har han ingen som helst självkritik?
Citera
2025-07-14, 17:14
Medlem
zebra121s avatar
Noterius har gått ner 10 kilo. Dock är artikeln bakom en betalvägg. Synd.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...terius-viktras
Citera
2025-07-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Noterius har gått ner 10 kilo. Dock är artikeln bakom en betalvägg. Synd.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...terius-viktras
Det var ju årtiondendets mest ointressanta artikel om honom, finns många fler som handlar om betydligt mer intressanta iakttagelser.
Undrar vad nya flickvännens barn tycker om denna snuskgubbe 🤔
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in