• 1
  • 2
2023-02-19, 19:21
Medlem
Vad finns det för skvaller om TV4:s stjärnreporter i Östersund - Marcus Noterius? Han verkar inte vara den vassaste kniven i lådan.
Citera
2023-02-19, 20:32
Medlem
Han gör mycket aktiviteter. Åker skidor bland annat i tv.
Citera
2023-02-19, 20:48
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Jämtlands Rickard Olsson, blir skickad på tramsreportage av TV4. En av de sämsta journalister Sverige har.
Citera
2023-02-19, 23:00
Medlem
Har ni några höjdpunkter ur hans samlade produktion att rekommendera?
Citera
2023-02-19, 23:39
Medlem
kl4sseKocks avatar
Oslagbart när han badar isvak!
Vid 3 minuter https://youtu.be/UO_YNn5A8oE
Senast redigerad av kl4sseKock 2023-02-19 kl. 23:51.
Citera
2023-02-19, 23:56
Medlem
Skyliner.s avatar
stressigare, snurrigare, rörigare, mer förvirrad person får man leta efter.
Men verkar go. Så vill inte klaga egentligen.
”Men….”
Citera
2023-03-24, 09:17
Medlem
En image bara. Han är skarp och vet precis vad han gör. Som när han kontaktar tjejer ur sina sociala medier och direkt vill sms:a om sex. Eller få en att åka till honom. Jag är rätt säker på att jag inte är ensam om att det hänt. Som känd man lyckas han säkert ofta eftersom tjejer känner sig utvalda och först tror han är intresserad på riktigt. Jag ser inte på honom på samma sätt längre..
Citera
2023-03-25, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taurusen
En image bara. Han är skarp och vet precis vad han gör. Som när han kontaktar tjejer ur sina sociala medier och direkt vill sms:a om sex. Eller få en att åka till honom. Jag är rätt säker på att jag inte är ensam om att det hänt. Som känd man lyckas han säkert ofta eftersom tjejer känner sig utvalda och först tror han är intresserad på riktigt. Jag ser inte på honom på samma sätt längre..

Nä, du är inte ensam om att ha blivit kontaktad av MN
Detta hände dock för typ 7-8 år sen och jag visste inte vem han var.
Från en normal konversation, där han påstod att han skulle ut och åka pulka med sina barn…
Så plötsligt skickade han en bild på sin dase!
Han blev blockad direkt.

Hoppas att du inte blivit lurad. 😳
Citera
2023-03-25, 10:22
Medlem
Det har pågått länge då, det här beteendet. Då är vi nog många...Jag blev inte helt lurad, men min skalle ville verkligen inte tro detta om honom. Svårt ta in hur nån som verkar så go är en helt annan människa. Har också foton m.m.
Glad jag inte åkte till honom som han efterfrågade. Det hade krossat mitt hjärta.
Att en offentlig person vågar detta, särskilt efter metoo, ofattbart.
Citera
2023-03-25, 12:26
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurusen
Det har pågått länge då, det här beteendet. Då är vi nog många...Jag blev inte helt lurad, men min skalle ville verkligen inte tro detta om honom. Svårt ta in hur nån som verkar så go är en helt annan människa. Har också foton m.m.
Glad jag inte åkte till honom som han efterfrågade. Det hade krossat mitt hjärta.
Att en offentlig person vågar detta, särskilt efter metoo, ofattbart.

Det är många.. tro mig
Senast redigerad av chiara 2023-03-25 kl. 12:34.
Citera
2023-03-25, 14:13
Medlem
Då är det illa. Varför är detta inte allmänt känt? Det är inte ett bra beteende av någon och i synnerhet inte av någon som vill framstå på ett helt annat sätt.
Citera
2023-03-25, 14:25
Medlem
chiaras avatar
Jo men det är väl rätt känt här i stan, känns så iaf när man hör folk pratar. Sedan skrivs det kanske inte så mycket om det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in